
אחלה שירות, המוכר לירון היה סופר סבלני, הקדיש לי את כל הזמן שבעולם, מקצועי, ועזר רבות. תחושה שיש עם מי לדבר.

אחלה שירות, המוכר לירון היה סופר סבלני, הקדיש לי את כל הזמן שבעולם, מקצועי, ועזר רבות. תחושה שיש עם מי לדבר.

היי שמי אבי סולימן כצלם מקצועי אני מבזבז לא מעט כסף על ציוד בחניות שונות אך לא נתקלתי ברמת שירות כזאת טובה. -נשמע קצת מלקק אבל זה המצב- לעומת חנויות אחרות, בסטודיו לנד כניראה יש הבנה שלצלם מיקצועי הציוד הוא עבודה ולכן יש להתייחס ללקוח מסוג כזה בכובד ראש, בענייניות ובמהירות רבה. השירות שקיבלתי בסטודיו לנד ולא רק בקניה (הצלחתי לשבור מצלמה בת 4 חודשים לחתיכות-וניזדקקתי לשירות מעבדה) היה מעולה מהיר וענייני כמו שאני מצפה ולא מצליח למצוא בשום חנות אחרת שעברתי בה לשופינג בכמה אלפי שקלים. אני בדרך כלל לא מדרג או כותב המלצות כאלו ואחרות אבל פשוט רציתי לומר קודם כל: תודה ללירון (המנהל) ולצוות הכל כך איכפתי ואחרי זה להמליץ בחום.. רכישה נעימה..

אחד החיסרונות הגדולים של קניה באינטרנט היא שאין אפשרות לקבל שירות לגבי המוצר שאתה קונה. החוויה בסטודיו לנד היתה בהגדרה הסיבה ללכת לקנות בחנות (במיוחד שם). כל לקוח קיבל את מלוא תשומת הלב (לכן חיכיתי מעל שעה בתור). אמנם היתה המתנה אבל היתה שווה כל רגע. פתחו איתי את המצלמה, עשו בדיקה מקצועית לראות שאין בעיות, קיבלתי הסבר והצעות רלוונטיות. חד משמעית חוויית קניה שלא רגילים לקבל בארץ. המשיכו כך!

יעוץ מקצועי ומסור עם הרבה סבלנות. תמיד אונים לטלפון באדיבות ומהר. את הציוד באתר ב-9:00 בבוקר ובשעה 15:00 התקשרו לבוא לקחת (ביקשתי איסוף עצמי). הציוד שקיבלתי הוא בדיוק מה שהזמנתי.

המוצר שרכשתי נשלח בדואר רשום ונעלם/נגנב. הספק טיפל בעניין בצורה מרשימה ומייד שהעניין התברר שלח אלי את המוצר עם שליח הביתה תוך שעתיים!!! פשוט כל הכבוד וראוי להערכה ולציון!!!

אנשים אדיבים, נעימים , מקצועים מאד, אמינים, בוטחים בלקוחות, מבצעים תיאום ציפיות מדוייק, ניתן לפנות בכל שאלה בטלפון ולקבל תשובות במיידית ללא המתנה. הזמנה באתר נוחה, מהירה. התגובה להזמנה מיידית ומקצועית. בטיפול שלהם ברכישה מתמשכת שלי קיבלתי חוויה חיובית בהחלט!!!

רכשתי מצלמת רפלקס של NIKON מדגם D90 מהחנות סטודיו לנד ברמת השרון ואני רוצה לומר לכם שזאת הקנייה הכי טובה שהייתה לי בחיים! צוות נהדר, שירות מעולה והמגוון המצלמות והמוצרים הנלווים ענק. לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה אבל ההסבר שקיבלתי מהצוות (לירון ונועם) היה פשוט יעיל ואיכותי שבסופו של דבר רכשתי את המצלמה שאני נהנה ממנה בכל רגע. יותר מכך, בנוסף רכשתי גם ציוד לסטודיו, עדשות נוספות ואביזרים שעוזרים לי בצורה מופלאה בצילומים שלי וגם קבלתי 3 שעות סדנת צילום לרוכשים מהחנות (דבר עזר לי מאוד בצילומים). אין לי ספק שכל מי שירכוש בחנות שם יהנה גם הוא מהקנייה שלו (תאמינו לי שווה אפילו לשלם עוד קצת כסף ולקבל שירות טוב!).

הזמנתי באינטרנט ביום חמישי בערב לאחר עשיית שיעורי בית לגבי המוצר, הגעתי לבלוג של החנות שרווי בידע מכולה של מתן אשל ולאחר התייעצות עם צלם מקצועי ברמה מאוד גבוהה החלטתי לקנות את המוצר אצלם המחיר זול והשרות היה מהיר וחם, התקשרתי לברר אם הגיעה ההזמנה ביום ראשון ושעה לאחר מכן כבר התקשר השליח והביא את המוצר עד למקום בו הייתי. האנשים אדיבים מאוד וחמים ביותר ואין לי ספק שאני יקנה שם שוב, והכי חשוב הרגשתי שיש על מי לסמוך ושלא מנסים לדחוף לי עוד מוצרים או משהו יותר יקר

הגעתי לחנות לקחת את הסט תאורה שקניתי. נכנסתי לחנות ומיד אחד המוכרים התייחס אליי (במקרה הזה לירון. השירות היה מהיר מאוד ואדיב מאוד אני אישית יצאתי מאוד מרוצה.

נכנסנו בהתחלה לחנות שנמצאת ברחוב סוקולוב. החנות הייתה עמוסה וכל העובדים בה נתנו שירות ללקוחות הרבים שפקדו אותה. לאחר מספר דקות, ניגש אלינו בחור נחמד ושאל אותנו אם אנחנו כאן על מנת לרכוש מצלמה מקצועית. ענינו בחיוב והוא אמר להתלוות אליו לחנות השניה שלהם, הממוקמת דקת הליכה משם. במקום שקט ואפילו מסתורי במקצת. החווית קנייה שלנו החלה עוד בטרם נכנסנו לחנות הקטנה, ששם זה כבר היה הדובדבן שבקצפת. פגש אותנו בחיוך, נועם, וכבר בחיוך הזה, ידעתי שאני הולכת להנות מהקניה. הגעתי לחנות ממוקדת מטרה לרכוש מצלמה מדגם nikon D3200, המבינים יבינו שהמצלמה זולה בהרבה מזאת שרכשנו. נועם סיפר לנו (חייבת לציין שזה לא היה הסבר אלא ממש סיפורי ונעים לשמוע מאחר שכל מילה על המצלמה הייתה באהבה כזאת גדולה לצילום). אחרי הכוונה מקצועית, סבלנית וסובלנית החלטנו ללכת על ההמלצה של נועם למרות שהיינו מאוד ממוקדים לפני,כאמור. כל שאלה שנשאלה על ידינו (הייתי עם בעלי) נענתה בכיף ובפירוט מלא. אציין שהידע שלי על צילום הוא עדיין בחיתולים, לצערי. מה שהקסים אותי שנועם לא גרם לי ולו לשנייה אחת להרגיש רע עם החוסר ידע שלי. דיבר איתי בגובה העיניים. פשוט תענוג. בסוף הרכישה, כשנועם הוציא את המצלמה כדי להראות לנו את הבייבי החדשה שלנו, צריך לראות בשביל להבין באיזה אהבה הוא מחזיק אותה. תודה רבה לך, נועם, על חווית הקנייה הנדירה ועל סיפתח לסוף שבוע מקסים.

התקשרתי בבוקר יום שישי, לאחר שבצעתי הזמנה דרך האתר והודיעו לי שהפריטים נמצאים בחנות והשמרו לי עליהם עד שאני אגיע לחנות.. לקחתי את האופנוע ונסעתי לחנות. בחנות פגש אותי נועם והקניה הלכה כמו שצריך.. אפשר לומר שהחנות נמצאת במקום מסתור אבל זו היחידות שלה.... אחלה שירות

כמיטב המסורת... לאחר ביקור בסטודיו לנד לאחר תיקון עדשה , נו אם אני שם , מה לא אקח משהו... אז כן התחדשתי לי בפלאש ובתיק חדש (סוף אני מסודרת) בינתיים עד שיש אישור לעסקה צחוקים עם לירון ונועם.. תודה על הכל במיוחד על היחס - זה המון אתם לא מבינים כמה זה מתוך כל הקניה !!... + הסבר קצר לתפעול... אז מה נשאר לומר... שוב תודה על הכל

קניתי באתר האינטרנט של החנות את העדשה ותיק LOWEPRO. יום לאחר מכן התקשרו אליי שהתיק אינו במלאי ואפשר להזמין אותו,והוא יגיע בשלושה /ארבעה ימים הקרובים. הדגשתי שזה חשוב שזה יהיה הכי מהר שאפשר. לאחר ארבע שעות לערך,התקשרה אליי יעל המקסימה ואמרה שהתיק הגיע והמשלוח בדרך, לאחר יומיים הגיע המשלוח ארוז בפצפצים,יחד עם התיק שהוזמן. פשוט שירות מדהים,מהירות משלוח,אחזור לקנות בחנות זו.מומלץ מאוד!

שירות מצוין מחירים טובים שרות לקוחות מצוין. קניתי שם מספר פעמים בחנות עצמה ודרך אתר האינטרנת שלהם חזרו אלי למחרת בבוקר כדיי לקחת את מס קרטיס האשראי. מומלץ מאד

זה הרבה מעבר לבית !!! זו לא הפעם הראשונה שאני עוצר , וכן , טורח , לרשום חוות דעת אבל זה המינימום שאני יכול לעשות חזרה עבורכם . אני נוסע מראשון לציון עד רמת השרון בגלל השירות שלהם והפעם , זכיתי שיתקנו לי מחבר של חצובת תאורה שנשבר ללא עלות !!! שומעים ? חינם , 100 אחוז שירות נטו , ישראל , 2014 , סטודיולנד !!! זה מקום שיודעים לתת שירות זה מקום שקונה אותי כל פעם מחדש זה מקום שאני נוסע אליו מראשון לציון גם אם המוצר יקר בעשרה שקלים מחנות בתל אביב רק בגלל שהם מעריכים לקוח ויודעים לתת שירות שוב תודה רבה לכל צותת סטודיו לנד

רציתי לקנות מצלמת רפלקס למתחילים, והגעתי פיזית לחנות בעקבות פרסום בזאפ. בסופו של דבר, בהמלצת המוכר, רכשתי מצלמה זולה בהרבה מזו שהתכוונתי לרכוש מלכתחילה (מצלמת דמוי SLR), לאחר שהשתכנעתי כי היא תתאים יותר לצרכיי. יצוין כי לא בדקתי מראש את נתוני המצלמה שרכשתי (כי התכוונתי לרכוש אחרת) וסמכתי על דברי המוכר שהמחיר בו נקב הוא טוב. בבדיקה בדיעבד התברר כי המחיר ששילמתי בחנות זהה למחיר הנמוך ביותר למוצר באתר זאפ.

רכשתי את המוצר ביום חמישי בבוקר וביקשתי למסור פרטי כרטיס אשראי בטלפון, לאחר זמן קצר חזרו אלי ועוד באותו יום עדכנו בדוא"ל שהמשלוח יצא בדואר רשום. המבזק הגיע ביום ראשון אחה"צ, ארוז היטב בתוך קופסא גדולה עם נייליון "פצפצים" להגנה. שאלות נוספות שהיו לי לאחר הקנייה נענו במהירות ובאדיבות. פרט נוסף חשוב: החנות היא חנות אחות ל"קמרה מיה" (אותם בעלים ?) בכל אופן, חווית קנייה מצויינת - מומלץ !

תמיד כיף להכנס לחנות שלהם האוירה נחמדה , המוכרים מקצועים מכירים את כל הציוד שברשותם והשימוש בם רכשתי את המוצר שולחן אור לצילום מוצרים ועוד מלא מוצרים נוספים , חצובה , תאורה ,רפלקטורים , סופט בוקס ועוד.. תמיד קיבלתי תשובות מקצועיות לעזרה בשימוש במוצר , הציוד חדש ואיכותי והמחירים זולים יחסים בקיצור ממליץ בחום יניב

טרם ההזמנה התקשרתי לחנות לברר את מצב המלאי ונאמר לי שהמוצר לא במלאי ויקח לו כ14 ימים עסקים להגיע. החלטתי להזמין בכל זאת. כעבור 8 ימים התקשרו אלי מהחנות ואמרו לי שהמוצר הגיע, --ורק עכשיו הולכים לחייב אותי עבור ההזמנה--. לא חייבו אותי משך כל 8 הימים הראשונים! בצד השלילי של זה הוא כמובן שבכדי שיוכלו לבצע את זה, שמרו אצלם את פרטי כרטיס האשראי שלי. לא אופטימלי... החיוב בוצע ב4 תשלומים ללא ריבית לבקשתי. והמוכרת היתה מאוד נחמדה ומסבירה. היא גם שאלה אותי אם אני מעדיף לבןא לקחת או שישלחו אלי בדואר רשום רגיל (ללא תוספת תשלום). בחרתי במשלוח המוצר כמובן הגיע ללא בעיות לדואר, חדש באריזתו. נהנתי מההזמנה, ומהשירות הנהדר

בסטודיו לנד קניתי מצלמת DSLR של ניקון מדגם D7000, את הקנייה ביצעתי ע"י הגעה לחנות ואיסוף עצמי, במקום פגשתי צוות רציני ומקצועי ומוכרת נחמדה מאוד בשם דר שלמרות שידעתי איזו מצלמה אני קונה, דר סייעה לי מאוד בבחירת חלק מהציוד ההיקפי, ובסך הכל הייתי מסכם את הקנייה הזו כחוויה חיובית ואת הצוות בחנות כאדיב, רציני ומקצועי.

המוכר לירון, באדיבות וסבלנות הסביר על כל שביקשתי, הוסיף עצות וטיפים. כמו כן סייע לי בהתאמת המוצר הטוב ביותר לצרכים שלי במסגרת התקציב שלי. בקיצור שירות אדיב ויעיל בכל המובנים.

המקום נתן שרות מעולה , אדיב ומקצועי, ידע ומענה לצרכיו המיוחדים של הצרכן . חווית הקניה היתה מושלמת , והרגשה שיש לך בית לכל מקרה שלא יהיה בעתיד . אחזור בהחלט לקנות ציוד נוסף .

החנות נימצאת ממול עבודתי, כך שהנגישות אליה קרובה לקניה וחשוב יותר, במקרה של בעיה או אחריות. ביצוע ההזמנה קל ביותר. המחירים מצויינים - התחרות עושה את שלה. יש בחנות מגוון מצלמות, עדשות, תיקים וציוד. חנות אמינה ואיכותית. בהחלט הייתי קונה שוב! ותודה לנועם על העזרה בבחירת תיק נוסף למצלמה :-)

קניתי מצלמה ו2 עדשות. הגעתי מהצפון בשביל לקנות פיזית את המוצרים, באותו יום החנות עבדה עד השעה 13:00, הגעתי ברבע ל13:00. המוכר המקסים לירון הדריך אותי בהגעה, נשאר מעבר לשעות הפעילות רק כדי לבצע את העסקה. לירון היה מאוד נחמד ואדיב, אחרי ביצוע העסקה הוא לא מיהר לשום מקום והסביר לי על הציוד, הדריך אותי איך להשתמש בו. הרגשתי בנוח לפנות בכל נושא ושאלה. גם כשהזנתי את האחריות באינטרנט הוא עזר לי טלפונית. כל חוויית הקנייה הייתה מאוד נעימה, אני ממליצה בחום על החנות ועל המוכר (למי שמעוניין/נת :)) . בהחלט אחזור לקנות שם ורק שם כל ציוד צילום שאצטרך. אני בטוחה שאוכל לפנות בכל שאלה שקשורה לנושא גם בלי קשר לקנייה. ממליצה בחום!!!