
קניתי כבל hdmi ומתאם מאריך הסכום 35 ש"ח שולם המוצר לא סופק. פניות ללא מענה יצאתי פרייאר

קניתי כבל hdmi ומתאם מאריך הסכום 35 ש"ח שולם המוצר לא סופק. פניות ללא מענה יצאתי פרייאר

רכשתי דיו ונייר למדפסת ממחסני דיו מספר פעמים בעבר והייתי מאד מרוצה מהדיוק, איכות וזמן ההגעה. תודה.

שירות מעולה, משהו התפקשש עם המשלוח בדואר, דאגו שהחבילה תגיע עם שליח. ללא ספק מקום מומלץ!

החבילה שהזמנתי דרך האתר און ליין הגיעה תוך יומיים עם שליח עד הבית , בשימוש כבר שבועיים, הדיו בסדר

מחיר מצוין וזול עבור מחסנית דיו מקורית תוצרת HP חווית הקניה באתר ידידותית , קלה ונוחה. משלוח מהיר

עשיתי את ההזמנה בשעה 1:30 בלילה. קבלתי הודעה שההזמנה תגיע לי לאותו היום עד השעה 13:00. לא רק שהגיע לפני, השירות היה אדיב לכל אורך הקניה, והמחיר היה הכי טוב בשוק (המוצר מקורי כמובן..) אין לי ספק שהקנייה הבאה שלי תהיה דרכם.

שירות מקצועי ואדיב (התקשרו להציע חלופה למוצר שאזל), משלוח מהיר. מחירים תחרותיים. חוויה מהירה ונעימה, תודה רבה

אני לקוח חוזר מה שאומר שאני מרוצה מהמוכר. "מחסני דיו" עבורי, עד הרכישה האחרונה, היו מקור לרכישת דיו למדפסת. חיפשתח טוסטר לחיצה והופתעתי לגלות שגם מוצר זה ניתן לרכישה אצלם ו...במחיר הזול ביותר. כרגיל, האספקה היתה "מהיום להיום"... תודה לשרות !

הזמנתי ראשי דיו במחיר מצוין. ההזמנה יצאה מידית אך לא הגיעה ליעדה. מחסני דיו שלחו לי שוב את החבילה במשלוח מהיר ללא תוספת עלות! ממליצה בחום על השירות

רכשתי 2 סטים דיו תואם מדפסת קנון 4950, במשלוח לנקודת איסוף בבת ים. לאחר שהמשלוח התאחר, אלעד ממחסני דיו התקשר והודיע שהם שולחים את הסחורה עם שליח עד הבית על חשבונם. כל הכבוד על שירות הלקוחות הטוב.

הזמנתי דיו שחור לפני 3 שבועות, לא קיבלתי אותו, מס' המעקב של המשלוח שנתנו לי שגוי, אין שום חבילה בדרך. לקחו את הכסף ולא סיפקו את הסחורה. שירות לקוחות גרוע לא נתנו מענה.

ההזמנה בוצעה בקלות ובמהירות. המשלוח יצא למחרת והגיע כעבור שבוע. הזמנתי שלוש סוללות 9 וולט

הגיע מהר ארוז טוב שרות מעולה הגיע מהר ארוז טוב שרות מעולה הגיע מהר ארוז טוב שרות מעולה

הזמנתי מוצר לפני כשבועיים ועד היום טרם קיבלתי אותו, פניתי מספר פעמים לואטסאפ של החברה ובצור קשר בדף הבית של אתר החברה- קו הטלפון של החברה מנותק, הם בכלל לא מתייחסים להודעות בואטסאפ, בקיצור לא להזמין מהם. ועצוב שחברה שמכבדת את עצמה ממשיכה לגבות כספים ולא עומדת בהבטחות ואסגפקת המוצרים.

אתר מדהים שילוח סופר מהיר והמוצר איכותי פלוס מתנה בהפתעה (אוזניות) היה מדהים לקנות בעיניים עצומות

לא לקנות בחנות הזו. קניתי טוסטר לחיצה. אחרי חודש!!! התקשרתי לחנות. הם אמרו שזה אבד בדואר ושישלחו לי עוד אחד. אחרי חודשיים שלא הגיע החזירו לי את הכסף.

זול מהיר ועד הבית. בדיוק מה שהזמנתי . בלי להגיד שיש, ואז לנסות למכור את התחליף

שני דברים מאוד לא מצאו חן בעיניי: א. השליח לא מתאם משלוח, אלא פשוט מגיע ומצלצל, ואם לא עונים באותו רגע, השליח נוסע. כדי לקבל חבילה, צריך להיות זמין כל היום כל רגע משך מספר ימים. ב. השליח מדבר בטלפון בצורה מאוד לא נעימה. אני לא אוהב שחנות משדרת שהיא עושה לי טובה שהיא נותנת לי שירות.

הזמנתי מקלדת ועכבר אלחוטיים במחיר קטלני שליח למחרת במחיר מצוין, עשו את העבודה מהר מאוד. מומלץ.

קבלתי שירות מעולה, מקצועי, אמין אדיב ומהיר 🌷 הנציג התקשר אלי תוך יום מיוזמתו לעדכן אותי לגבי המשלוח. ממליץ לכולם.

ביצעתי קנייה גדולה שהכילה דיו תואם. למרות שזה המודל המתאים למדפסת שלי, המדפסת סירבה לזהות את הדיו (בעיה פוטנציאלית ידועה, אבל אני מצפה שמוצר שמוכרים יתגבר על זה). מעבר לזה, כאשר יצרתי איתם קשר (יום אחרי), העבירו אותי ל"מנהל טכני" ומאז שיחת וואצאפ קצרה כדי להתחיל תהליך של החלפה, דממת אלחוט... ניסיתי מספר פעמים ליצור עם הנציג חזרה קשר, אבל ללא מענה. לא אקנה שם שוב.

תהליך הקנייה באון ליין ברור ומסודר (פירוט מוצרים , רכישה , תשלום) ותהליך אספקה יעיל תוך עמידה מלאה בזמן האספקה המובטח .

ההזמנה היתה פשוטה וקלה. המשלוח היה מהיר וקל. הגיע יום למחרת עם שליח עד הבית. המחיר היה טוב. שמחתי מאוד. מומלץ בחום

רכישה קלה ומאובטחת דרך האתר. משלוח מהיום למחר ובחינם, וזה עוד בזמן בסגר השלישי - מדהים. מומלץ בחום.