
פעם ראשונה שאני קונה בחנות זו. היתה לי התלבטות והתקשרתי לחנות. עזרה לי בחורה נחמדה בשם גל עם הרבה סבלנות. בקשתי לשלוח עם שליח וקבלתי הנחה של 10 שקלים על משלוח של 48 שעות לאחר יומיים שהמשלוח לא הגיע התקשרתי לחנות והתברר שמס' הטלפון שלי נרשם שגוי עשו לי משלוח חוזר וזכו אותי על דמי המשלוח. בקצור, מי שרוצה שעון שיקנה שם. גם מחיר זול וגם שרות מעולה.























