
אז לקראת שנת הלימודים הסטודנטיאלית החלטתי לקנות לי מחשב חדש, לאחר שוטטות באתר זאפ הנהדר הוחלט על דגם . ביצעתי את ההזמנה בתהליך מהיר, לאחר יום התקשר אליי שגיא, היה מאוד נחמד וענייני. עבר איתי על פרטי הרכישה ועדכן אותי על מועד ההגעה. כעבור יום (!!!!!) המחשב כבר היה אצלי בבית, שירות נפלא ונהדר. אני מרוצה מאוד ובטוח ארכוש מהם שוב בעתיד(:























