
שירות מקצועי. היחס אישי, חמים ונעים. ההיצע רחב ונראה שבכל מקרה ניתן רק לבוא ולקחת. המחיר בין הנוחים ביותר בין כל המחירים המוצעים ברשת ...ואיתי...ממש ידידותי !!! (: בקיצור חוויות קניה כמו שהייתי מצפה מכל חנות

שירות מקצועי. היחס אישי, חמים ונעים. ההיצע רחב ונראה שבכל מקרה ניתן רק לבוא ולקחת. המחיר בין הנוחים ביותר בין כל המחירים המוצעים ברשת ...ואיתי...ממש ידידותי !!! (: בקיצור חוויות קניה כמו שהייתי מצפה מכל חנות

בדרך כלל אינני כותב ביקורות כי התאכזבתי אבל במקרה הזה אני חורג, לפני כשבועיים נכנסתי לאתר של החנות דרך זאפ וקפץ לי הצ'אט עם נציג אז התכתבתי עם איתי וענה לי באדיבות ובכנות למרות מוצ"ש והשעה המאוחרת והמליץ למלא פרטי הזמנה ושלמחרת יחזרו אליי לסיום תהליך ואשראי ואכן כך כך היה למחרת ביום ראשון ביום ראשון וסגרנו על משלוח רגיל בדואר רשום,להפתעתי ולשמחתי הרבה ביום שלישי יומיים אחרי התקשר אליי שליח דואר וקבע איתי והגיע עד אליי למסור לי את המשלוח ארוז ושלם ולבינתיים המכשיר עובד מושלם שימשיך כך, אז תודה לחברים שם ולאיתי בפרט!

שירות לקוחות מהטובים שאפשר לפגוש בארץ. מענה מיידי לכל פנייה . עזרה בקבלת החלטות לגבי הרכישה . הפעלת הטלפונים ובכל צורך . תודה לאיתי על השירות המצוין. דפנה ויובל חברת InTeam

נתנו לי שירות מצויין גם באחיות במיוחד אדם בשם שאולי שנתן לי שירות באמת שאין לי מילים פשוט תודה רבה

חווית קניה מצויינת. הגעתי לחנות, קיבל אותי איתי, נתן לי הצעת מחיר והצעה טובה גם על כיסוי ומגן מסך. הועברתי לשניר שהתקין לי את הסים והעביר את רשימת אנשי הקשר למכשיר החדש.קניה קלה, פשוטה ומהירה, כמו שצריך. בהחלט אחזור לשם שוב.

למרות הקושי באיתור בית העסק ( מעל תחנת דלק) וחניה החסרה באזור, חווית הקניה היתה משובחת פשוטה ומהירה. המכשיר מיבוא עצמי של החברה היה חסר, הגיע אליהם ונמסר לנו כפי שנקבע ברכישה, תוך 2 ימים. באתר זאפ הופיעו "כרכישה חכמה" - אכן כך היה, הצוות נמצא ממוקד ומקצועי בהסבריו. לבקשתי במייל, לקבל את ספר ההוראות של המכשיר נשארתי בהלם כשנעניתי במייל חוזר וקבלתי את בקשתי תוך 1 שעה בלבד. הלוואי וכל בתי העסק בישראל היו כמותם !!! אחזור לרכישה בעתיד, ללא ספק !!!!

החלטתי לקנות בחנות אחרי שראיתי את הביקורות למרות שהיא לא הייתה הכי זולה באותו זמן. העדפתי לאסוף בעצמי 2 טלפונים לילדים, הגעתי לחנות כשכבר היא הייתה סגורה, מנהל החנות ועוד 2 מוכרים עמדו מחוץ לדלת הנעולה. מנהל החנות פתח בשבילי את החנות וסיפק לי את שני הטלפונים שרציתי, הקנייה הייתה לפני חודש וחצי ועד עכשיו הכל בסדר, אין בעיות עם השפה, ההגדרות, הסוללות או כל דבר אחר כמו שקראתי בביקורות שאנשים כתבו על מכשירים שהם רכשו בכל מיני חנויות. ממליץ רק לשים שילוט שיקל על מציאת החנות.

קניתי סמרטפון דרך זאפ. לפי תנאי ההספקה המתוארים באתר של LCDEAL הייתי אמור לקבל את המוצר תוך 7 ימי עבודה בדואר רשום. בפועל, הופתעתי לטובה וקיבלתי אותו תוך 3 ימים עם שליח עד הבית. כשפתחתי את האריזה התאכזבתי, קיבלתי טלפון לבן במקום שחור. התקשרתי לחנות ושם אמרו לי שאין שום בעיה, שאגיע ויחליפו לי. כאשר הגעתי לחנות, איש חביב בשם איתי טיפל בי בצורה יפה ומהירה, החליף את הטלפון, אמר שמצטער על אי נעימות שנגרמה לי ושרוצה לפצות אותי. קיבלתי במתנה מגן מסך (מיד הדביקו לי אותו במעבדה) וכיסוי לטלפון. בסופו של דבר, למרות הסיבוך שהיה, נשארתי מאוד מרוצה.

הגעתי בעקבות שבר במסך גלקסי ס 3 (כבר פעם שניה לקוח חוזר) שאולי מנהל המעבדה האיש מקצועי אמין וישר מאוד הסביר לי את מהות התקלה לאחר בדיקה ופירוק ואף המליץ לא לתקן . לאחר התייעצות עם מנהל החנות איתי ויחד עם שאולי אשר באו לקראתי הוחלט להחליף את המכשיר ל LG G2 32 GB , קיבלתי מחיר פנטסטי ומתנות ופינוקים ,פריסת תשלומים .פשוט מה אגיד לכם שרות אשר לא נפוץ במחוזותינו. ממליץ בחום אחזור שוב כלקוח ממליץ לכול מי שיכול לקנות שם חברה רצינית אנשי מקצוע ברמה גבוהה מעבדה איכותית . תצוגה מרשימה ואביזרים . והכי חשוב אמינות והגינות . תודה

כמנהלת התפעול בחברת מחשוב בפ"ת אני עובדת באופן קבוע מול LCDeal ומרוצה מאד מהשרות שלהם. המחירים טובים והוגנים, המשלוח תמיד מגיע מהר מהצפוי. שירות הלקוחות עונים במהירות ומטפלים בתקלות במקצועיות ובזריזות. היחס שרותי ונעים. חווית קנייה מאד נעימה. מומלצים !!!

הגענו ישר לחנות כדי לבדוק דגמים. טיפל בנו חי ה"תותח", בחור חד ומהיר ותוך כמה דקות, לאחר הסבר ברור ומדויק, קנינו דגם מתקדם יותר ממה שהתכוונו. למחרת חזרנו לקנות מכשיר נוסף. בכלל האווירה במקום נעימה, אנשים חמים והמקום מעוצב היטב ומאפשר קנייה נוחה.

רכשתי טלפון סמסונג S3 כאשר לאחר 6 חודשים התגלתה בעית חומרה. הטיפול בבעיה היה מצויין,אדיב ובעיקר מקצועי. אף על פי שבמעבדת סמסונג ,התשובה היתה שהתקלה לא כלולה במסגרת האחריות,הטיפול של מנהל החנות איתי,ושל מנהל המעבדה שאולי היה מעבר למקובל. בסופו של דבר קיבלתי מכשיר עם לוח אם חדש לחלוטין ובלי להוסיף כל תשלום. אני בהחלט ממליץ לרכוש מחנות זו.

הגעתי לחנות זו הפעם השלישית כבר !!! פשוט כייף לקנות שם. יש אולם תצוגה גדול עם מלא דברים ולא רק טלפונים. ממש היה לי קשה לא לצאת משם עם איזו טלוויזיה חכמה. חוץ ממלא טלפונים ודברים מגניבים יש שם גם טונות של סובלנות. הגעתי עם חברה מהעבודה אחרי שכבר קניתי שם LG NEXUS ו GALAXY TAB 2 אצל בחור בשם חי שלדעתי יש לו עצבים מברזל (לפי דעתי) כי שיגעה אותו עם השאלות שלה. בסופו של דבר רכשה טלפון Samsung Galaxy S 3 LTE I9305 עם כיסוי וכל הטרראם............ עכשיו אני צריך לבדוק איך אני מחליף את הנקסוס ב G2

הגעתי לחנות דברתי עם חי, ענה לי על כל השאלות ותוך מספר שניות קניתי את המכשיר+כיסוי. החנות קצת מוסתרת, אבל שווה לקנות שם.

חנות אמינה ומוצרים מצוינים, מקצועיות גבוהה ושרות מדהים, מחיר טיפה יותר יקר ממתחרים אחרים, אבל השרות אין מה להגיד (שווה כל שקל) במיוחד מעל כולם תודה מיוחדת לנציג המכירות הסבלני המקצועי והאדיב חי, לאור חווית רכישה מאוד מוצלחת חזרתי לרכוש מהם פעם נוספת (במיוחד בזכות חי) מומלץ בחום רב....

את המכשיר רכשתי לפני ארבעה חודשים מהיום. 1137 שקלים - מחיר מלא. שילמתי במזומן, לא ביקשתי הנחה או קומבינה או מתנה.. מה שביקשו שילמתי. כשבוע אחרי שרכשתי את המכשיר הוא התחיל להיתקע והגעתי למשרדים שיסדרו את התקלה. מיותר לציין שאת התקלה לא סידרו אבל התשובות שקיבלתי הן שבכלל אין תקלה.. ובשאר הפעמים שהגעתי שוב ושוב (5 במספר) קיבלתי תשובות כמו.. הורדת ווירוס.. ואז זה השתנה לעדכון גרסה.. ואז יש ווירוס ששלחו לי בווי פיי.. ואחריו זה קורה לכולם.. ואחר כך זה שכיח גם לי הטלפון נתקע. מעולם לא הבנתי את התשובות העמומות האלו כשבטח ובטח זה לא מעניין אותי! אני משלם על מוצר ומצפה לקבל אותו תקין- תקול?!?. לא כך עובד השוק. לאחר שיחה בת כמה דקות מציעים לך 300 שקלים בתמורה למכשיר לריכשת מוצר אחר בחנות.. 300 שקלים כשאני שילמתי 1337. המכשיר נכנס שוב ושוב למעבדה.. פעמיים פירמטו ועידכנו גרסה.. אחר כך עשו לו בדיקת מאמצים משל היה פרארי לפני מירוץ.. אך הבעיה נותרה בעינה. כל הפניות שהצגתי לעיל לא נענו אלא נופנפו הצידה. לא מחפש פיצוי/ פינוק/ התנצלות.. סך הכול מכשיר ששילמתי עליו את המחיר המלא ושיעבוד... זה באמת כל כך הרבה לבקש?!
לשמחתנו רבות מחוות הדעת הנכתבות עלינו בזאפ ומוצגות בפניכם מעידות על רמת השירות והמצויינות החקוקים על דגלנו. הלקוח הנ"ל בחר להביע את מחאתו דרך כתיבת חוות הדעת אף על פי שעם הגעתו למשרדינו מעולם לא הצליח להציג "תקלה" ולכן אנשי המעבדה אשר מקבלים כל לקוח בסבר פנים יפות ובאופן מכובד עשו את המתבקש מבחינתם וניסו לפתור תקלה שהלקוח לא מצליח להציג בפניהם אף על פי שישב במשרד שעה ויותר וניסה להציגה ללא הצלחה - המכשיר פשוט עבד באופן מושלם ! כידוע מכשירי הסולאר הנמכרים כיום הם משוכללים ומאפשרים פעולות רבות כגון חיבור לאינטרנט והורדת קבצים ואפליקציות שלעתים מלווים בבאגים ווירוסים למיניהם ומצריכים מעת לעת טיפול מעבדתי ברמת "פירמוט" וכיו"ב. אף על פי שהלקוח לא הציג בבואו כל תקלה והיה נבוך מהסיטואציה הצענו לו אפשרות נוספת והיא לשדרג למוצר אחר בתוספת תשלום וזאת רק על מנת להפגין רצון טוב וניסיון לרצות את הלקוח כדרכנו. מחיר הטלפון ששולם אינו מהווה פקטור לצורך קבלת החלטות ואנו מעניקים את שרותינו המצויינים והאישיים לכלל הלקוחות מבלי לייחס לנושא סכום הרכישה חשיבות כלשהי.

בחור בשם חי נתן לי שירות מצויין. הקשיב בסבלנות לשאלות שלי (שהיו רבות), ענה על כולן. ועזר לי בצורה מקצועית מאוד ברכישה. המשלוח הגיע בזמן מצוין - אחרי 3 ימים בסך הכל. (למרות שהיה יכול להגיע עד 7 ימים).אני ממליץ בחום על קנייה ב- LCDEAL.

רכשת 3 מכשירי סלולאר גלאקסי 4 לפני חודשים קיבלתי יחס חם ואהוב ושירות VIP גם לאחר הקנייה יש אבא ואימא מדהההההיייים!!! לא האמנתי שיש חברות כאלה בארץ והמחיר? הכי זול בארץ . מה נוסיף: מושלם מושלם מושלם.

מעבדה מעולה , טיפלו בי מעולה מידית הן הראל ושאולי ,מקצוענים לכל דבר לאחר שבאותו יום חזר מכשירי ממעבדה אחרת ולא תוקן כלל. תוך 30 דקות תוקן מכשירי ושונה לגרסה חדשה מחיר מדהים זול לעומת כ- 250 ₪ לסוללה , מגן מסך , קונקטור חדש , גרסה חדשה . ומעל הכול שווה כל מחיר השירות והיחס . נמצאים בתחנת דלק סונול , אבשלום גיסין 63 קומה א ' . כיו"ר שכונת נווה - גן בפ"ת ממליץ בחום עליהם

לפני 4 חודשים רכשתי טלפון גלקסי 3 במחיר זהה למה שנמכר באילת, השירות בחנות היה אדיב ומצויין. על החשבונית צויין " אחריות 12 חודשים". המכשיר עבד מצויין עד שאתמול קרתה לו תקלה. במעבדה של החנות קיבלו את המכשיר ללא כל שאלות, תיקנו אותו באותו יום, צלצלו אלי להודיע לי שהמכשיר מוכן ואני יכול לקחת. גם הפעם היחס היה אדיב ומקצועי, ואפילו נתנו לי טלפון חלופי זמנית עד שיתקנו את הטלפון שלי. שאולי מנהל המעבדה: יישר כח! ספק נמדד כשהוא צריך לתת שירות אחרי המכירה ולא לקראת המכירה. עמדתם בכך בכבוד, אתה וצוות הטכנאים שלך. ממליץ בחום לכל מי שמחפש חנות רצינית, לבקר בחנות זו. זו הרכישה הראשונה שלי ואני בטוח שלא האחרונה בחנות זו.!

קיבלתי שירות מצוין, אדיב וסבלני ע"י איש המכירות החביב חי. גם לאחר הקנייה, חי נענה לכל שאלה במקצועיות ובסבלנות. אמליץ לחברי על קנייה ב- lcdeal בשל השירות והיחס הנעים של כל אנשי הצוות.

הזמנתי את המכשיר הנ"ל לאחר שבדקתי חוות דעת בזאפ, פחות מחירים היו חשובים לי במקרה הזה. המכשיר הוזמן בלילה בין ראשון לשני באמצעות אתר האינטרנט, למחרת התקבלה שיחת טלפון מנציג שהציע תוספות ושליח. בסופו של דבר המכשיר הגיע ביום רביעי, יומיים מהרכישה למרות שבחרתי "דואר רשום עד 7 ימי אספקה" וזה נחמד. המכשיר נראה חדש וארוז על פניו עם כל מה שאמור להגיע באריזה. נתתי ציון מלא לחווית הקניה ולשירות, כפי שאמרתי, חשוב לי יותר מהמחיר.

הגעתי אתמול למעבדה של אלסידיל בגין תקלה במכשיר ישנם אשני שרות מדהימים דימה שאולי ,יחס אישי עם הרבה סבלנות ואדיבות והכי חשוב יושר , כל הכבוד , תודה רבה רבה אני באמת מצאתי את הצדיקים שלי