
טוב, אז ככה- לפני שבכלל חפשתי מחhרים, כמובן שנכנסתי לזאפ, וכמובן שקראתי חוות דעת. נכנסתי לאתר החנות, ואת האמת שלא ממש התעמקתי בכולו כי ידעתי מראש מה אני הולך לקנות. יחד עם זאת, ממה שיצא לי לראות, נראה שהאתר מאוד ידידותי, נוח, ונראה רציני (לא עם כיתוב ענקי שגורם לי לתחושה של ילדותיות וחוסר מקצועיות- אולי אני סתם פדנט, אבל זאת התחושה שהאתר נתן לי, של מקצועיות). התקשרתי לשירות הלקוחות, בעל האתר ענה לי מהר מאוד, והיה ידידותי, נעים ונחמד. קניתי את המוצר דרך פיי פאל (!), וזה ממש לא מובן מאליו בארץ שלנו. כבר באותו הרגע קבלתי למייל אישור הזמנה, ויום למחרת קבלתי הודעה על כך שהאוזניות שלי נשלחו. רכשתי את האוזניות ברביעי אחרי הצהריים, והן הגיעו כבר ביום ראשון. ממש התרשמתי מבעל האתר והחנות שלו, ואני בהחלט ארכוש ממנו בשנית, במידה ויהיה את המוצר שארצה לקנות (אם יש משהו שאני מעוניין בו, לא אתפשר ואקנה משהו אחר). אם לא יהיה, כנראה שאברר אם הוא יכול להזמין עבורי את המוצר. חשוב לי לציין גם שבשיחת הטלפון הראשונית, בעל האתר נתן לי הנחה קטנה, וביטל לי את ההתלבטות אם לקנות מהארץ או מחו"ל. הפער היה רק (!) 30 שקלים, ולכן החלטתי לרכוש מהארץ, מן הסתם.










