לא להתקרב לחנות הזו!!! לפני כחודשיים, בעקבות בירור באתר האינטרנט של החנות, הגעתי אליה כדי לרכוש טלפון מדגם מסוים לילדיי. "הדגם הזה לא קיים במלאי, אבל בוא תראה דגמים דומים", ענו לי. יצאתי משם ורכשתי במקום אחר. בעקבות הניסיון הזה, התקשרתי אתמול בערב כדי לוודא שדגם הטלפון הסלולרי שאני מעוניין בו כעת אכן קיים במלאי, כפי שמצוין באתר. הקראתי בפירוט את מספר הדגם, וקיבלתי תשובה שנשארו שתי יחידות אחרונות. ביקשתי שישמרו אותן עבורי, וליתר ביטחון המוכר אף ביקש את מספר הטלפון שלי כדי להודיע לי אם בינתיים הם יימכרו. למחרת בבוקר הגיעה אשתי לחנות ונאמר לה שהדגם הזה חסר להם במלאי כבר מזמן. ביקשתי לדבר מיידית עם המוכר, והוא התכחש לכך שמישהו אי-פעם אישר שקיים בחנות טלפון מהדגם המבוקש. באופן פתטי ומחוצף, הוא גם ביקש שאוכיח לו שאכן דיברתי בערב הקודם עם מישהו מהחנות, ולקינוח גם טרק לי את הטלפון. אות ומופת של שירות גרוע!