
שירות מקצועי ומהיר . מחירים אטרקטיביים. ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט 2014/12/06 (יום חמישי) ו2014/6/16 (יום שני) כבר קיבלתי . תודה מכל הלב לצוות Studioland

שירות מקצועי ומהיר . מחירים אטרקטיביים. ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט 2014/12/06 (יום חמישי) ו2014/6/16 (יום שני) כבר קיבלתי . תודה מכל הלב לצוות Studioland

שירות מעולה מחירים מעולים וטיפול במידה ויש בעיה בפריט אישי מאוד. ממליץ בחום!!!! קניתי פעמים רבות המחירים תמיד אטרקטיביים ומעריכים לקוחות חוזרים ... אין עליהם. אופיר אסאיאג

שרות אדיב ונפלא מחירים נוחים (גם תשלומים) סבלנות רבה מקצועיות בלי פשרות נכונות ללכת לקראת כל בקשה (במקרה שלי גם גחמה) פשוט מומלץ בכל לב, הלוואי וירבו כמותם

על פניו לא קניהה מסובכת, אך כולנו יודעים כמה כניסה לחנות ציוד צילום יכולה להיות מתישה, את הנפש שלך, ואת הכיס שלך. בן עזר לי, לא בפעם הראשונה- ושוב כיוון אותי למוצר לפי הצרכים שלי ואמנם טיפה מעל התקציב שחשבתי אבל המוצר כל כך טוב שה40 שקל הפרש לגמרי שווים את זה

שירות לקוחות נפלא בקנייה וגם לאחר שנמצאה בעייה במוצר (בעיית יצרן). יחס אדיב של המוכרים עם הרבה סבלנות . זאת הפעם השלישית שאני רוכש בחנות וזאת העדות הכי טובה ,יישר כח

הגעתי לחנות בפעם השניה לאחר שקיבלתי שירות מצויין בקניה הראשונה. אני חייב לציין שבחנות הזאת אני מרגיש בבית, מתייחסים אליך מצויין, ואתה מקבל שירות מקצועי ואדיב. בנוסף לכך אני חייב גם לציין את השירות הסופר מקצועי ואדיב שקיבלתי מעובד בשם בן, פשוט תותח. אני מאחל לכל אחד חווית שירות כזו.

שירתו אותי בחנות 3 בחורים מאוד מאוד סבלניים, אדיבים שרותיים והכי חשוב מקצועיים. המחירים מעולים. זהו.. כל דבר שאצטרך זה המקום שלי!! אני פשוט סומך אליהם!! תודה רבה ל-בן + נועם + דודי!!

השרות היה יוצא מן הכלל. העובד, שלצערי לא רשמתי את שמו, למרות שהגעתי לפני הזמן ולא היה להם עדיין אישור על התשלום יצא מגדרו לוודא שאוכל לקחת את המצלמה במקום. לאחר מכן בדק את המצלמה הרכיב את הרצועה ונתנן לי הסבר קצר. שרות כזה הוא נדיר במחוזותינו לצערי.

שירות לקוחות נפלא גם לאחר ההזמנה, יחס אדיב, מהיר ומנומס. דודי, יעל וחברת השליחים היו זמינים בכל רגע נתון. בנוסף, ההזמנות באתר קלות, ידידותיות כיוון שהאתר מסודר ובעברית. תודה לכם סטודיו לנד שהפכתם את חווית הקנייה כמו גם חווית הצילום.

חבר'ה על הכיפאק. מקצועיים מאוד. אהבתי שלא מנסים "לדחוף" לך דברים נוספים שאין לך צורך בהם. שעות הפעילות היו נוחות והמצלמה הייתה במלאי.

מזה זמן אני זקוק בעבודתי לחצובה אמינה עם ראש טוב לצרכי עבודתי. הגעתי לסטודיולנד לאחר סקר וחקר שוק. אני מכיר את החנות מקניות בעבר, אבל אני תמיד מופתע מחדש מהיחס המקצועי והאדיב גם ללקוחות שאינם כאלו. אני תמיד מקשיב להסברים שדודי או בן נותנים עם המון סבלנות לכל לקוח- כאילו שהוא הלקוח היחיד בחנות. לשניהם ידע מקצועי, הומור טוב כשצריך והכי חשוב אדיבות וסבלנות. מעולם לא הצטערתי על קניותי בחנות זו.

הגעתי לחנות על מנת לקחת פלאש מתיקון ויצאתי עם חצובה במחיר זול מאוד. קיבלתי יחס חם ושירות מעולה. שאלתי הרבה שאלות לפני שקנתי את החצובה ודודי, המוכר, גילה סבלנות רבה וענה על כל השאלות במקצועיות. אין ספק שאם ארצה לרכוש עוד מוצר שקשור לצילום, אחזור לסטודיולנד!

שירת אותי בחנות בחור בשם בן, הוא היה מאוד סבלני, שרותי והכי חשוב מקצועי. מחירים מאוד טובים בשוק. מקום מקצועי, שרות אמין ומאוד נחמדים לסיכום מומלץ מאוד

הגעתי לחנות סטודיו לנד שברמת השרון כדי לרכוש מצלמה canon d650 ופגשתי בחנות מוכר בשם בן שקיבל אותי עם הרבה סבלנות וידע קיבלתי מבן הסבר מפורט על המוצר בקיצור בקניה זו עברתי חווית לקוח מצוינת ממליץ לכולכם להיכנס לחנות זו

הגעתי לחנות סטודיו לנד ברמת השרון לקנות מצלמה,עדשה ופלאש של ניקון. קיבל אותי בחור בשם דודי . ענה על כל השאלות שלי בסבלנות. במהלך אותו שבוע התקשרתי מספר פעמים כדי להתייעץ בנוגע למוצרים ותמיד ענו לי בסבלנות. לבסוף ערכתי את ההזמנה דרך האתר שלהם. למחרת התקשרתי וכל הציוד היה בנמצא. הגעתי ביום שישי. המקום היה עמוס אך השרות היה סבלני- קיבל אותי בחור בשם בן , נחמד וסבלן והיה איתי עד שהבנתי הכל. המחירים זולים והשירות מצויין. יש לציין כי הגעתי לחנות בעקבות המלצה . מומלץ ביותר.

בדרך כלל אני לא כותב משובים, אבל הפעם הייתי חייב. הייתי לפני נסיעה ללפלנד לראות (ולצלם) את הזוהר הצפוני. אני לא צלם מקצועי, אך יש לי מצלמה מצויינת (Canon 60D) ורציתי שיצאו תמונות טובות. כשהגעתי לחנות, מיד התפנה אלי מוכר בשם בן, וחוץ מלהדריך אותי מה לקנות, נתן לי המון טיפים והסברים מקצועיים איך לצלם את הזוהר הצפוני ואיך בכלל להפעיל את המצלמה בצילום לילה. שירות, אדיבות, סבלנות, מקצועיות והכל עם חיוך...מה צריך יותר מזה? תודה לכם ושירבו כמותכם. רפאל

הגעתי לחנות, היא הייתה מפוצצת באנשים, אבל תוך שנייה קיבלתי שירות מהיר. לא הכי נוח לחנות שם, בקושי מצאתי חנייה. אבל השירות מעולה.

אז ככה, אני חייב להתחיל מזה שלעולם לא רשמתי ביקורות, אני מאוד סקפטי בנוגע לביקורות באתרים כאלו- אבל אחרי החוויה הזו הייתי חייב לפרגן. האמת שהגעתי לסטודיו-לנד דרך האתר לאחר שהמחיר שלהם היה הכי זול מבין המתחרים, קראתי את הביקורות הטובות אבל לא ממש יחסתי להן חשיבות, שוב-סקפטי. אני חייב לציין- שירות כזה לא מקבלים היום בארץ! לאחר שהחנות באה לקראתי בעקבות פרוצדורות של חב' האשראי, באתי לאסוף את המצלמה. במשך שעה הסביר לי נועם על תפעולה, בדק איתי שהכל תקין, הציע לי אביזרים חשובים וכמובן הסביר שבכל שאלה אני יכול להרים צלצול. החנות הצליחה לשלב בין המחיר הזול ביותר- לשירות האדיב והטוב ביותר ולחברה כאלה צריך לפרגן! אז ישר כוח ותודה! אני בהחלט אחזור.

רכשתי מצלמת NIKON D600 דרך האתר של סטודיו לנד והיו לי המון שאלות טכניות לגבי הנתונים של המצלמה ועוד כמה התלבטויות בנוגע לדגם, בנוסף רכשתי עדשה מאד מקצועית ויוקרתית לאחר שקיבלתי הסבר מדויק על היתרונות של כל מוצר. השירות המצויין שקיבלתי היה בעיקר בשני עובדים בחנות והם: לירון ונועם. הם בהחלט גרמו לחווית שירות מדהימה. תודה

פעם ראשונה שרכשתי בחנות. החוויה הייתה בהחלט מדהימה - חבר'ה מקצועיים, שירות מעולה. בטוח אחזור שוב. כיף שיש כזאת חנות, תודה לכם סטודיו-לנד.

אני כבר שנים לקוח של קמרה מיה ובשנה האחרונה מרגע הקמתו של הסטודיו שלי, אני גם לקוח קבוע בסטודיולנד. אמנם היום, בניגוד לפעמים הקודמות, רכשתי "רק" 2 מוצרים אבל הפעם החלטתי לפרגן לחבר'ה בסטודיולנד. כי פשוט מגיע להם. אני באמת נפעם בכל פעם שאני נכנס לחנות מרמת השירות, הסבלנות והמקצועיות !! תודה רבה לצוות החנות האדיר הזה! ותודה רבה הפעם גם לנועם המוכר שייעץ וחילק טיפים יעילים לעבודה

לפני כשלושה שבועות הזמנתי את המצלמה עם העדשה. אחרי שבוע הודיעו לי שהגיעה,אספתי בעצמי. בחור בשם לירון טיפל בי בצורה יוצאת מן הכלל עם הרבה סבלנות ואדיבות עם הסברים כולל כוס קפה.אין לי מילים על השירות, רק מצויין. ההזמנה נעשתה בהתחלה ע"י בחורה בשם יעל שבזכות התנהגותה היוצאת מן הכלל הגעתי לחנות הזו ואני מודה לכל הצוות וממליץ מכל הלב באמת לכל אחד.

מיד אחרי ביצוע ההזמנה באתר יצר איתי איש שרות (אדיב!) קשר ואישר את המצאות המצלמה במלאי העדפתי איסוף עצמי , הגעתי לחנות (חניה נוחה) ומיד קיבלתי שירות אדיב ומקצועי מאד. הקניה הייתה חוויה ואני בטוח שאחזור תודה!

הזמנתי מיקרופון למסרטה של סוני. לאחר 3 ימים אספתי את המוצר. האיכות של המוצר מעולה והשירות אדיב ומקצועי. אני מודה למוכרים בחנות שעזרו לי. מאוד ממליץ

בצעתי רכישה בסטודיו לנד ושוחחתי עם בחור נחמד מאוד בשם דורון. (פניתי אליו בשל המלצות בזאפ). לאחר התייעצות ושיחה נעימה, החלטתי לרכוש מצלמה, כולל עדשה, חצובה, ועוד. באתר כתוב שהמשלוח בדואר חינם. לאחר שחייבו אותי בכרטיס אשראי ווידאו איתי את מקום המשלוח, קבלתי טלפון מבחור בשם ליאור שטען שיש לי 2 אפשרויות: 1. לבוא לקחת את הציוד בעצמי. 2. לשלם עוד 60 ש"ח כדי שהציוד יגיע עם שליח. הסברתי שהם מתחייבים באתר לשלוח את המוצר בחינם (וגם שילמתי יקר יותר אצלם מאשר בחנות אחרת) בקשתי שיעמדו במה שכתוב באתר אך לא הסכימו. הדבר היחיד שיכלו לעשות זה לבטל את העסקה. מסקנה - שיטה זולה ולא אחראית לעשות עוד כסף מלקוחות. אם הבטחתם משהו באתר - תעמדו בו. זה מעיד על העתיד. מזל שזה קרה עכשיו כי היום אני מבין שאם הייתי רוכש בחנות זו, לבטח גם בעתיד לא היו עומדים בהסכמים שלהם, בדיוק כמו שעשו עכשיו. שירות לא אמין, לא אחראי ושיטה זולה לעשות עוד כסף מלקוחות. בקיצור - מזעזע!
סטודיולנד עושה את מירב המאמצים על מנת לספק שירות איכותי לכלל לקוחותיה כאשר הלקוח הנכבד ביצע את ההזמנה נמסר לו כי המוצרים ישלחו אליו באמצעות דואר ישראל בדואר רשום ללא כל עלות כפי שאנו מתחייבים דרך האתר וגם מבצעים זאת וגם כפי שהלקוח רשם "באתר כתוב שהמשלוח בדואר חינם". מרכז ההזמנות שלנו יצר איתו קשר והציע לו אופציה של שליח עד הבית בעלות של 60 ₪ בלבד הוא "דרש" שהמשלוח באמצעות שליח יהיה על חשבונינו ובחינם אחרת הוא יכתוב את הדברים בזאפ אנו הסברנו לו כי המשלוח יעשה בדואר רשום בחינם ולא באמצעות שליח ואם הוא מעוניין אז שמורה לו האופציה להוסיף או לבטל את הזמנתו. –צר לנו כי נעשה שימוש בבמה זאת לצורכי קבלת שירותים שעולים כסף ללא כל עלות. אנו מאחלים מכאן לכל לקוחותינו פסח שמח וכשר, צוות סטודיולנד