
התרשמתי מאוד מהשירות המקצועי. מחירים טובים ומשלוח סופר מהיר. יצאנו מאוד מרוצים. ממליץ בחום על החנות.

התרשמתי מאוד מהשירות המקצועי. מחירים טובים ומשלוח סופר מהיר. יצאנו מאוד מרוצים. ממליץ בחום על החנות.

חווית קניה טובה מאוד, מחיר המוצר שנרכש היה זול משמעותית ביחס לספקים אחרים כולל היבואן, המצור סופק כמובטח תוך יומיים.

שלום. עשיתי הזמנה ב 17.00 בערב וקבלתי למחרת בבוקר. שירות מעולה ומחירים טובים. תמשיכו ככה

שירות מעולה, משלוח מהיר מהיום למחר, מחירים הוגנים. מזמינה מהם טונרים באופן קבוע. ענו לכל שאלה בזיריזות בווואצאפ.

יש לי מדפסת HP Officejet6700 Premium . והזמנתי עבורה סט של 4 קסטות דיו. קיבלתי כעבור יומיים הודעה לבוא לכתובת המחסן לקבלת הסחורה ישירות, ולא דרך הדואר, שדרכו היה המשלוח מסתבך ולוקח מלא זמן עד האספקה. לצערי מסיבה בלתי ברורה,אחת הקופסאות היתה פגומה,וכך בצרוף תמונה ,הודעתי לחברה על הפגם. יום למחרת,קיבלתי הודעה,לבוא למחסן לקבל קופסא עם קסטה חדשה.. וכך היה, ללא כל ויכוחים וטענות. על כך אני מודה מאד לחברה.

הזמנתי בתאריך 24 למרץ 2021 2 (2 ) טונרים ברדר TN325 מקוריים. שלמתי בכרטיס אשראי וקבלתי חשבונית ואישור שהמשלוח יגיע למחרת היום ה-25 לחודש. מאחר ולחברה אין טלפון לשרות לקוחות שלחתי בתאריך 30 במרץ פניה דרך האתר ובו בקשתי לדעת מדוע לא סופקה ההזמנה. פניה זו לא נענתה מעולם. בתאריך 31 למרץ שלחתי דרך אפליקציית הווטסאפ פניה שנענתה לאחר 4 שעות. לא ארכוש יותר מחברה שלא יודעת לשרת את לקוחותיה.

חוויה מצויינת, כבר כמה פעמים שרכשתי, שירות אישי ומקצועי, האזור האישי באתר מאוד נוח וניתן בקלות לשחזר חשבונית.

הזמנתי בערב ועל הבוקר כבר קיבלתי את הסחורה! שירות מעולה! ממש ממליצה! וגם במחיר מצווין

הזמנו מטענים לטלפון ואוזניות. המוצרים הגיעו מהר באריזתם המקורית. חוויה חיובית, בהחלט נזמין שוב מחנות זאת.

רכשתי מחסני / ראשי דיו למדפסות. הזמנה קלה באתר של החברה. משלוח מהיר. תאריכי פג תוקף טובים.

ציון לשבח! אף פעם לא נתקלתי לא נתקלתי בכזה שרות מצוין ! כמה פעמים כבר הזמנתי מחסניות דיו [חליפי לא מקורי] במחיר אטרקטיבי ומשלוח חינם והם עובדות צוין כבר לאורך זמן... קבלתי את ההזמנה תוך יומיים , הרבה לפני המועד המובטח... הפעם שתי מחסניות דיו שחור לא עבדו לי היטב פניתי אליהם בפניה באתר [קצת חבל שאי אפשר בטלפון...] ומיד הם שלחו לי חינם 3 מחסניות חליפיות שעובדות מצוין ולאחר מכן התברר שהבעיה היתה במדפסת שלי וגם המחסניות הראשונות שלהם היו מצוינות. תודה ושכולם ילמדו מכם מה זה שרות!

המוצר שהוזמן ענה על הציפיות שלי. המשלוח היה מהיר. סך הכל נהנתי מאוד. בהחלט אשוב לקנות כאן.

הזמנתי טיונר וניירות למדפסת. שליח התקשר אלי תוך פחות מיום כדי לתאם. בנוסף למחיר המוזל, שרות מהיר ואדיב

פשוט תענוג!!! הזמנתי מאריכי חשמל, פחות מ-24 שעות היו אצלי בבית עם חיוך... כל הכבוד!

אני חושבת שזה שירות אולי הכי טוב שקיבלתי עד היום. מחיר הוגן ביותר. היו גם מבצעים. היה חסר מוצר שהזמנתי , התקשרו לשאול מה במקום. המשלוח הגיע באותו יום. בקיצור חוויה מצויינת

תהליך הקניה היה נוח. אך החשוב ביותר, מהירות האספקה. הגיע למחרת ההזמנה. וזה לא מקרי, גם בשתי הזמנות קודמות שעשינו הגיע בתוך יום עסקים.

קונה במחסני דיו הרבה שנים. תמיד מוצרים באיכות גבוהה מאוד. משלוח מהיר. וגם פעם אחת משלוח נאבד (בגלל הסגר בקורונה). יצרתי קשר עם חנות ופתרו את הבעיה יום אחת. ממליצה מאוד. חנות ושירות מעולה!!!!

הזמנתי הגיעה למחרת כל הדברים שהזמנתי היו במצב טוב מאד נתקבלה חשבונית ואמשיך לקנות כאן

קניתי רבעיית דיו hp [ 3צבעים מדגם 903 ושחור מדגם 907], הדיו השחור הגיע דגם אחר ממה שהזמנתי (מס' 903 במקום 907), כבר כמה ימים ואני צריך את זה דחווווווווף (ערב פורים היום וכו'), ואין דרך לתקשר עם המוכר, בטלפון שלהם הם מודיעים שעקב הקורונה אין כלל!!! מענה בטלפון, רק להשאיר פניה באתר ויחזרו אלי, כבר השארתי 3 פניות ולא קיבלתי שום תגובה, מרוב ייאוש כבר קניתי דיו בחנות ליד הבית, עד היום קניתי הרבה אצל מחסני דיו, אך לא עוד. [אציין שיש אפשרות לתקשר איתם גם בווטסאפ, אך כרגע אין לי ווטסאפ, ורק שלחתי להם וואטסאפ (ממכשיר של חבר) ובקשתי שיצרו איתי קשר דחוף, מה שכמובן לא קרה]. לקוח מאוכזב

שירות מעולה, הגיע מהר. הזמנתי דיו למדפסת, תמיד יש את החשש שהדיו (החליפי) לא יתאים לדגם של המדפסת ברכישת אונליין, כאן היה תהליך הזמנה פשוט ואינטואיטיבי.

שרות מעולה הזמנתי את המוצר , דיו למדפסת ,בשעות אחר הצהריים המאוחרות החיוב היה מידי ויעיל כמובן במחיר הטוב ביותר שמצאתי למחרת עוד לפני שהתעוררתי ( וזה מוקדם} כבר קיבלתי הודעת sms מדואר ישראל שהחבילה בירושלים ורק הייתי צריך לתאם שעה למשלוח לבית, הדיו היגיע בזמן סחורה טרייה אם תאריך פג תוקף רחוק.... אחלה שירות ומחיר

המשלוח היה מדוייק ומתאים להזמנה. מחירים נוחים. המעקב לא היה תקין אבל משך זמן המשלוח היה סביר יחסית.

שירות מהיר הזמנתי וכבר ליום למחרת הגיע עד הבית. השירות יעיל ,אמין , מצויין וללא דופי.

פעם ראשונה שאני מזמין מהם - 3 מחסניות דיו , ההזמנה נעשתה באון ליין ממש פשוט המחיר היה ממש טוב משלוח מהיר (יום למחורת). מאוד מרוצה

קניתי 2 טונרים ונייר במבצע לפני חודש. מחיר מעולה והגיע תוך יום. אבל הטונר לא תקין, מדפיס מאוד חלש ורק חלק מהדף. פניתי לשרות לקוחות בוואטסאפ-אי אפשר להתקשר. אמרו שיחזרו אלי....לפני 3 ימי עסקים ועדיין לא שמעתי כלום!