
היה שירות תמציתי וטוב, זריז והסבר מפורט על המכשיר נהנתי מאוד, וחניה נגישה צמוד למקום.

היה שירות תמציתי וטוב, זריז והסבר מפורט על המכשיר נהנתי מאוד, וחניה נגישה צמוד למקום.

אני לקוח של הייטקסטור כבר עשר שנים. מאוד מרוצה המחירים התחרותיים ומהשירות. מומלץ לחסוך זמן ולפנות בטלפון.

המוכר בחנות היה אדיב ומקצועי , ידע על מה הוא מדבר והציע הצעות טובות. קניתי איפון משופץ שנראה חדש ואני מרוצה

הזמנתי טלפון שיומי מהייטק סטור. המענה היה מהיר, השרות היה ממש טוב. כל מה שהובטח הגיע עם שליח עד הבית וכל זה תוך פחות מ 24 שעות מההזמנה.

שירות טוב מקצועי נדיב ומהיר המכשיר הגיע בזמן ואנחנו מרוצים ממכשיר הטלפון. תודה רבה וכל טוב

זאת פעם שלישית שאני רוכשת דרכם נייד שירות ברמה הכי מקצועית שיש !!! היה לי נייד שהיה תקול והחליפו לי אותו בדקה. אין שירות כזה !!! ממליצה בחום!! הלוואי שלכולם תהיה רמת שירות כזאת מדהימה מו שלכם . ראוי להערכה.

שירות מעולה, ומסביר פנים שכחו להביא מנעול, לקחו אחריות ושלחו במשלוח מהיר בחינם, כמו כן באתר יש הדרכה בעברית ביוטיוב מאוד יעיל ושימושי

מחירים זולים יחסית, אך שירות לא מקצועי ולא סבלני (לא ידעו לענות על שאלות פשוטות יחסית וגם היה נראה כאילו לא כל כך רוצים לענות).

חנות מומלצת מאוד, רכשתי סלולרי של שיאומי במחיר טוב, וכשחזרתי לאחר כמה חודשים בבקשה שיחליפו לי מגן מסך, החליפו ברצון ללא עלות ושידרגו למגן סיליקון, באדיבות ומהירות.

ממליץ מאוד מחירים מעולים ושירות מעולה יש חנייה פרטית קניתי נינטנדו סוויץ' ובטוח אחזור כשארצה עוד משהו

הזמנתי שואב אבק של דייסון כמתנה לחג חייבו אותי בכרטיס אשראי 201 שקלים יותר מהחשבונית שלי בנוסף השואב הגיע עם מדבקות של פלסטין וכיתוב בערבית.

התקשר אלי נציג כדי לאמת את פרטי העסקה ולהציע לי הטבות, מוצרים ושירות שליח עד הבית. הסברתי שאני מעוניין רק בטלפון אותו רכשתי בשליחות רגילה בדואר. הנציג ניסה לתת הנחה נוספת למוצרים נוספים ושוב סירבתי וביקשתי רק את מה שהזמנתי. השיחה הסתיימה והמתנתי למכשיר. משלא הגיע, התקשרתי שוב כדי לברר את מהות העיכוב ונאמר לי שהיה סירוב אשראי ושבוצע נסיון להשיג אותי. מכיוון שלא ראיתי סירוב אשראי, מסרתי לנציג החברה בטלפון מספר כרטיס נוסף שברשותי וסיימנו את השיחה בכך שלאחר החיוב המכשיר יצא ללקוח. לאחר המתנה של 10 ימים נוספים שבה המכשיר לא הגיע יצרתי קשר שוב עם החנות נאמר לי שבוצע נסיון חיוב שנכשל (לטענתם) ושבוצע נסיון להשיג אותי. בדקתי את החיובים עם חברות האשראי ולא בוצע שום נסיון לחיוב מצד החנות נראה שהעובדה שלא רכשתי מוצרים נוספים יחד עם המכשיר גרמה לכך שהחנות לא היתה מעוניינת למכור לי את המכשיר במחיר שפורסם ולא התכוונה למוכרו מלכתחילה במחיר זה. לצערי המתנתי חודש ימים להזמנה שקרית וביזבזתי זמן רב בשיחות טלפון מייאשות. כל מה שגרוע במכירה באינטרנט, בחנות אחת.

אחלה שירות, הפלאפון הגיע מהר מאוד. ממליץ מאוד לכל מי שמתלבט לקנות דווקא מחנות זו

שירות אדיב ומהיר ובמחיר מעולה ברגע שרכשתי את הטלפון דרך האתר שלחו לי הודעת אישור למייל והתקשרו גם לוודא שהרכישה אכן בוצעה ואכן כל הפרטים שהזנתי מתאימים

החנות נגישה ונוחה, שירות מצויין ויחס אדיב. רכשתי מס' פעמים לי ולכל המשפחה. ממליצה בחום.

שירות טוב ומכובד היה קצת איחור בהגעת המשלוח אבל משהו שקשור לחברת השליחות. היה נעים ונוח לקנות אצלכם. תודה.

חווית השירות הייתה נפלאה המוכר היה אדיב ונחמד, ונתן את המחיר הכי טוב שיכל, במחיר טוב יותר מהאתר.

עונים לכל שאלה. נותנים המלצות מתאימות. נותנים שירות בחיוך ואדיבות. היצע רחב ומחירים טובים בהשוואות.

הזמנתי דרך האינטרנט עם משלוח התקשרו אליי ביום למחרת כדי לוודא את ההזמנה ואפילו הציעו לי משלוח מהיר במחיר מעולה ממליץ

שירות מהיר ונעים שוחחו איתה מספר פעמים לתיאום משלוח נוח. קיבלתי את כל הניירת במייל. וחשבונית מקור עם המוצר תענוג

שירות אדיב אנשי שירות נחמדים ועוזר עם בכל דבר שצריך. אספקה מהירה. חג שמח לכולם

אתר ידידותי להזמנות, שירות טוב ומשלוח מהיר. החבילה נגיע תוך יום. לגמרי ממליץ על רכישה מהחנות. תודה

נתחיל מזה שאני לא נוהגת לכתוב חוות דעת שלילית על אף מקום, והייתי שמחה לא לעשות את זה. במקרה הנוכחי נאלצתי לטרוח לכתוב תגובה כזו, בגלל שירות לקוחות מהגרועים שקיבלתי. קניתי סמארטפון יקר. בגלל הציון הטוב שיש לחנות זו בזאפ סמכתי על דבריו של איש המכירות בטלפון. מתוך דבריו השתמע שכדאי לי לקנות מכשיר מתצוגה כי זה יפחית לי את המחיר. לדבריו המכשיר עמד בתצוגה ועבר בדיקה. במהלך השיחה לא הודגש לי הסיכוי הגדול יותר לתקלות, אלא להפך הוא שיווק לי את המכשיר כעסקה כדאית. אחרי כחודש הופיעו תקלות, פניתי לחנות ובמהלך השיחה נאמר לי- ''קנית מכשיר מתצוגה, לא מכשיר חדש'', פתאום מכשיר מתצוגה הוצג כמסביר תקלות. באותה שיחה החנות טענה שנאמר לי שתצוגה זה אומר מכשיר משומש, מה שלא זכור לי - כי לא רציתי לרכוש מכשיר משומש. בנוסף, במהלך השיחה בה הצגתי בפני המנהל את הדברים הוא ניתק עליי את השיחה ולא נתן לי יחס הולם (גם אם חלקנו על הפתרון לסיטואציה שנוצרה). הוא אף אמר שינסה לעזור לי ולמצוא פתרון, אך לא חזר אליי עד עצם היום הזה. מעבר לעגמת נפש ולהפסד הכספי, היחס והשירות היו מאכזבים מאד וכמובן שלעולם לא אמליץ על חנות זו.

קניתי מהם כבר בעבר, אדיבים ותחרותיים במחירים, יש חנייה זמינה, אחזור לרכוש מהם פעם נוספת.

השירות היה מצוין והמשלוח הגיע תוך יום אחד בלבד. מבחינת השוואת מחירים הם היו הזולים ביותר.