מפרסם ב-zap מאז 2010

ItechStore - עמוד 23

סלולר, גיימינג , חשמל ומולטימדיה (יהוד)

4.66 / 5 ממוצע מבוסס על 171 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: itechstore
נמצאו 3904 חוות דעת גולשים על iTechstore
dudiheber97
dudiheber97
08.05.2024
מוצר שנרכש: שיאומי רדמי נוט 13 פרו

היה שירות תמציתי וטוב, זריז והסבר מפורט על המכשיר נהנתי מאוד, וחניה נגישה צמוד למקום.

חוות הדעת עזרה לכם?
aviv691
aviv691
06.05.2024
מוצר שנרכש: Xiaomi 13T Pro

אני לקוח של הייטקסטור כבר עשר שנים. מאוד מרוצה המחירים התחרותיים ומהשירות. מומלץ לחסוך זמן ולפנות בטלפון.

חוות הדעת עזרה לכם?
run.rose1
run.rose1
05.05.2024
מוצר שנרכש: איפון 12

המוכר בחנות היה אדיב ומקצועי , ידע על מה הוא מדבר והציע הצעות טובות. קניתי איפון משופץ שנראה חדש ואני מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
akivalondon
akivalondon
05.05.2024
מוצר שנרכש: שיומי רדמי 13C

הזמנתי טלפון שיומי מהייטק סטור. המענה היה מהיר, השרות היה ממש טוב. כל מה שהובטח הגיע עם שליח עד הבית וכל זה תוך פחות מ 24 שעות מההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
bfaradajka
bfaradajka
05.05.2024
מוצר שנרכש: אקסיומי פרו

שירות טוב מקצועי נדיב ומהיר המכשיר הגיע בזמן ואנחנו מרוצים ממכשיר הטלפון. תודה רבה וכל טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
hilanusbom
hilanusbom
05.05.2024
מוצר שנרכש: אייפון 14 פלוס

זאת פעם שלישית שאני רוכשת דרכם נייד שירות ברמה הכי מקצועית שיש !!! היה לי נייד שהיה תקול והחליפו לי אותו בדקה. אין שירות כזה !!! ממליצה בחום!! הלוואי שלכולם תהיה רמת שירות כזאת מדהימה מו שלכם . ראוי להערכה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ramus
ramus
03.05.2024
מוצר שנרכש: קורקינט חשמלי okai

שירות מעולה, ומסביר פנים שכחו להביא מנעול, לקחו אחריות ושלחו במשלוח מהיר בחינם, כמו כן באתר יש הדרכה בעברית ביוטיוב מאוד יעיל ושימושי

חוות הדעת עזרה לכם?
Kfir
Kfir
02.05.2024
מוצר שנרכש: אייפד דור עשירי

מחירים זולים יחסית, אך שירות לא מקצועי ולא סבלני (לא ידעו לענות על שאלות פשוטות יחסית וגם היה נראה כאילו לא כל כך רוצים לענות).

חוות הדעת עזרה לכם?
zeira518
zeira518
02.05.2024
מוצר שנרכש: Redmi note 12s

חנות מומלצת מאוד, רכשתי סלולרי של שיאומי במחיר טוב, וכשחזרתי לאחר כמה חודשים בבקשה שיחליפו לי מגן מסך, החליפו ברצון ללא עלות ושידרגו למגן סיליקון, באדיבות ומהירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
davidklerman22
davidklerman22
02.05.2024
מוצר שנרכש: Nintendo switch

ממליץ מאוד מחירים מעולים ושירות מעולה יש חנייה פרטית קניתי נינטנדו סוויץ' ובטוח אחזור כשארצה עוד משהו

חוות הדעת עזרה לכם?
meravnoel
meravnoel
01.05.2024
מוצר שנרכש: דייסון V8

הזמנתי שואב אבק של דייסון כמתנה לחג חייבו אותי בכרטיס אשראי 201 שקלים יותר מהחשבונית שלי בנוסף השואב הגיע עם מדבקות של פלסטין וכיתוב בערבית.

חוות הדעת עזרה לכם?
foofa.film
foofa.film
01.05.2024
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi Note 13 4G 256GB

התקשר אלי נציג כדי לאמת את פרטי העסקה ולהציע לי הטבות, מוצרים ושירות שליח עד הבית. הסברתי שאני מעוניין רק בטלפון אותו רכשתי בשליחות רגילה בדואר. הנציג ניסה לתת הנחה נוספת למוצרים נוספים ושוב סירבתי וביקשתי רק את מה שהזמנתי. השיחה הסתיימה והמתנתי למכשיר. משלא הגיע, התקשרתי שוב כדי לברר את מהות העיכוב ונאמר לי שהיה סירוב אשראי ושבוצע נסיון להשיג אותי. מכיוון שלא ראיתי סירוב אשראי, מסרתי לנציג החברה בטלפון מספר כרטיס נוסף שברשותי וסיימנו את השיחה בכך שלאחר החיוב המכשיר יצא ללקוח. לאחר המתנה של 10 ימים נוספים שבה המכשיר לא הגיע יצרתי קשר שוב עם החנות נאמר לי שבוצע נסיון חיוב שנכשל (לטענתם) ושבוצע נסיון להשיג אותי. בדקתי את החיובים עם חברות האשראי ולא בוצע שום נסיון לחיוב מצד החנות נראה שהעובדה שלא רכשתי מוצרים נוספים יחד עם המכשיר גרמה לכך שהחנות לא היתה מעוניינת למכור לי את המכשיר במחיר שפורסם ולא התכוונה למוכרו מלכתחילה במחיר זה. לצערי המתנתי חודש ימים להזמנה שקרית וביזבזתי זמן רב בשיחות טלפון מייאשות. כל מה שגרוע במכירה באינטרנט, בחנות אחת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dagan
Dagan
01.05.2024
מוצר שנרכש: פלאפון רדמי נוט 13 פרו

אחלה שירות, הפלאפון הגיע מהר מאוד. ממליץ מאוד לכל מי שמתלבט לקנות דווקא מחנות זו

חוות הדעת עזרה לכם?
godtuber13579
godtuber13579
01.05.2024
מוצר שנרכש: Samsung galaxy A55

שירות אדיב ומהיר ובמחיר מעולה ברגע שרכשתי את הטלפון דרך האתר שלחו לי הודעת אישור למייל והתקשרו גם לוודא שהרכישה אכן בוצעה ואכן כל הפרטים שהזנתי מתאימים

חוות הדעת עזרה לכם?
aviyagadassi
aviyagadassi
30.04.2024
מוצר שנרכש: Galaxy s24 plus

החנות נגישה ונוחה, שירות מצויין ויחס אדיב. רכשתי מס' פעמים לי ולכל המשפחה. ממליצה בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
laila211993
laila211993
30.04.2024
מוצר שנרכש: DYSON V15

שירות טוב ומכובד היה קצת איחור בהגעת המשלוח אבל משהו שקשור לחברת השליחות. היה נעים ונוח לקנות אצלכם. תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
29.04.2024
מוצר שנרכש: Galaxy s23 ultra

חווית השירות הייתה נפלאה המוכר היה אדיב ונחמד, ונתן את המחיר הכי טוב שיכל, במחיר טוב יותר מהאתר.

חוות הדעת עזרה לכם?
yairh23
yairh23
25.04.2024
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי S23 אולטרה

עונים לכל שאלה. נותנים המלצות מתאימות. נותנים שירות בחיוך ואדיבות. היצע רחב ומחירים טובים בהשוואות.

חוות הדעת עזרה לכם?
elon7dror
elon7dror
18.04.2024
מוצר שנרכש: Poco F5 pro 256GB

הזמנתי דרך האינטרנט עם משלוח התקשרו אליי ביום למחרת כדי לוודא את ההזמנה ואפילו הציעו לי משלוח מהיר במחיר מעולה ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
pilatis2011
pilatis2011
18.04.2024
מוצר שנרכש: דייסון v11

שירות מהיר ונעים שוחחו איתה מספר פעמים לתיאום משלוח נוח. קיבלתי את כל הניירת במייל. וחשבונית מקור עם המוצר תענוג

חוות הדעת עזרה לכם?
ilonar74.ia
ilonar74.ia
18.04.2024
מוצר שנרכש: שואב אבק דייסון 15

שירות אדיב אנשי שירות נחמדים ועוזר עם בכל דבר שצריך. אספקה מהירה. חג שמח לכולם

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכס
אלכס
18.04.2024
מוצר שנרכש: פלאפון XIAOMI REEDMI 13

אתר ידידותי להזמנות, שירות טוב ומשלוח מהיר. החבילה נגיע תוך יום. לגמרי ממליץ על רכישה מהחנות. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
רחל
רחל
17.04.2024
מוצר שנרכש: גלקסי

נתחיל מזה שאני לא נוהגת לכתוב חוות דעת שלילית על אף מקום, והייתי שמחה לא לעשות את זה. במקרה הנוכחי נאלצתי לטרוח לכתוב תגובה כזו, בגלל שירות לקוחות מהגרועים שקיבלתי. קניתי סמארטפון יקר. בגלל הציון הטוב שיש לחנות זו בזאפ סמכתי על דבריו של איש המכירות בטלפון. מתוך דבריו השתמע שכדאי לי לקנות מכשיר מתצוגה כי זה יפחית לי את המחיר. לדבריו המכשיר עמד בתצוגה ועבר בדיקה. במהלך השיחה לא הודגש לי הסיכוי הגדול יותר לתקלות, אלא להפך הוא שיווק לי את המכשיר כעסקה כדאית. אחרי כחודש הופיעו תקלות, פניתי לחנות ובמהלך השיחה נאמר לי- ''קנית מכשיר מתצוגה, לא מכשיר חדש'', פתאום מכשיר מתצוגה הוצג כמסביר תקלות. באותה שיחה החנות טענה שנאמר לי שתצוגה זה אומר מכשיר משומש, מה שלא זכור לי - כי לא רציתי לרכוש מכשיר משומש. בנוסף, במהלך השיחה בה הצגתי בפני המנהל את הדברים הוא ניתק עליי את השיחה ולא נתן לי יחס הולם (גם אם חלקנו על הפתרון לסיטואציה שנוצרה). הוא אף אמר שינסה לעזור לי ולמצוא פתרון, אך לא חזר אליי עד עצם היום הזה. מעבר לעגמת נפש ולהפסד הכספי, היחס והשירות היו מאכזבים מאד וכמובן שלעולם לא אמליץ על חנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Roy
Roy
17.04.2024
מוצר שנרכש: Galaxy A34

קניתי מהם כבר בעבר, אדיבים ותחרותיים במחירים, יש חנייה זמינה, אחזור לרכוש מהם פעם נוספת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nir
Nir
17.04.2024
מוצר שנרכש: דייסון v15

השירות היה מצוין והמשלוח הגיע תוך יום אחד בלבד. מבחינת השוואת מחירים הם היו הזולים ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון