
הזמנתי שעון דרך האינטרנט, המוצר שהתקבל היה חדש לחלוטין וגם בזמן שהובטח, השירות היה מצוין. ממליץ בחום.

הזמנתי שעון דרך האינטרנט, המוצר שהתקבל היה חדש לחלוטין וגם בזמן שהובטח, השירות היה מצוין. ממליץ בחום.

הגעתי לאתר בעקבות זאפ וכל מילה שנכתבה אודות השרות, האריזה, המחיר, מהירות ההגעה ועוד היו פשוט מדויקים ! חווית קניה נהדרת ואין לי ספק שאמליץ וגם אחזור !

בס"ד הזמנתי שעון יד לאחר הרבה התלבטויות. כשהתקשרתי ענו לי אנשים נחמדים, שעזרו לי לבצע את ההזמנה. באתר אמנם היה כתוב שממליצים על שליח עד הבית, אבל העדפתי דואר רשום. תוך שני ימי עסקים קיבלתי הודעה שההזמנה יצאה לדרך, ותוך עוד ארבעה ימים המוצר חיכה חי בתיבת הדואר. תודה רבה!

הזמנתי שעון יד G-shock ביום שישי עם משלוח VIP. ביום שלישי בבוקר הגיע השליח הביתה ולא היה אף אחד, אז התקשרו, ותואמה מסירה ליום רביעי אצלי במשרד. הכל הגיע תקין וטוב כמצופה.

שירות לקוחות מעולה. ענו לכל שאלה. הזמנתי משלוח דואר רשום הגיע תוך 5 ימי עסקים. מאוד מרוצה מהחנות. המוצר היה ארוז בחבילה עם פצפצים והגיע בקופסה המקורית.

קניתי שעון יד. השעון הגיע במשלוח במהירות (תוך יומיים). השעון נארז על כרית מיניאטורית נחמדה בתוך קופסה מהודרת ונמסר לי בשקית מתנה מהודרת. השעון הגיע אליי כשהוא מכוון לשעה ולתאריך במדויק. הגיע עם ספר הוראות הפעלה מקורי. אני גר בחיפה חיפשתי שעונים בחנויות בהדר והשעון שקניתי עולה בחיפה מחיר כפול מאשר אצל נינג'ה-פולו. חנות מצוינת. שירות מעולה ומהיר. מחיר מעולה. הרבה מעבר למה שהעזתי לצפות. אמליץ לחברים וממליץ לכולם.

הזמנתי שעון והשרות היה מצוין. התקשרו לברר כי משהו היה לא בסדר בכתובת. השעון הגיע עם שליח במהירות. שרות מצוין. אתר מצוין. אחלה חנות. בעתיד אקנה רק שם.

אמינים בשירות, תיאום מדויק ומעולה, השעון יד הגיע בזמנים ובאיכות מעולה, מקווה לקנות שוב בחנות הזאת

משלוח וטיפול מהיר. התקשרו אלי כדי לברר פרטים בנוגע להזמנה תוך זמן קצר מביצוע ההזמנה. המוצר איכותי. הייתי מזמין שוב

החנות נינגה פולו שלחה את השעון מיד. הבעייה היתה בדואר ישראל... המוצר נתקע שם חודש שלם. ניסיתי לתפוס את סניף הדואר אך זה היה בלתי אפשרי... מחזה ידוע.. ביאושי טילפנתי לנינגה פולו והם סידרו את העניין בצ'יק עם טיפול אדיב ויעיל. הם יכלו לומר שהם שלחו את המוצר וזאת הבעייה שלי. אך הם לא עשו כך וטיפלו בעניין ודיברו עם הדואר. ובאותו יום (!) הגיעה החבילה לביתנו.

התקשרו אלי מייד עם ההזמנה, שאלו על צבע האותיות שמועדף עלי, היו ממש 100% וזה הגיע מהר ביותר על אף שהזהירו אותי מדואר הרשום שלאחרונה באמת די מאחר במשלוחים... אני מאוד מרוצה גם מהמוצר, גם מהמחיר וגם מהטיפול בו זכיתי מאנשי החנות.

הגיע ממש מהר, כל מוצר היה ארוז וחדש מעולה! כל השירות של החברה מעולה בנוסף גם המחירים הכי זולים שמצאתי!

עברתי מחוץ לחנות והתצוגה של הפנדורה גרמה לי להכנס . קיבלו את פני בנות נחמדות מאוד עם שירות לקוחות גבוה במיוחד . לא היה את הדגם שרציתי . הבנות אמרו שיום למחרת זה יגיע אלי הביתה עם שליח . כך היה , אין ספק שאחזור שוב . שירות לקוחות מצויןן . מוצרים עוד יותר , ומחיר זול . תודה רבה על השירות !

השירות שלכם הוא מצויין, יחס אדיב ומהיר, ממליץ לאחרים לקנות אצל Ninja - Polo, תודה רבה! יצחק

היה מאוד נוח וקל לבצע הזמנה, המשלוח הגיע בזמן, שירות אדיב ומצויין. מומלץ מאוד להזמין מהם.

למרות שהאופציה של תשלום דרך פיי פאל או הזנת פרטי כרטיס האשראי לא עבדה, יצרו איתי קשר בוקר למחרת להשלמת ההזמנה. השעון הגיעה במהירות, עטוף, עם חוברת היצרן.

ראיתי הרבה דעות חיוביות, אז החלטתי גם לקנות שעון, השעון הגיע כעבור שבוע, קודם בדקתי שיש מלאי ואז הזמנתי, המוצר היה ארוז היטב, כולל קבלה, בעתיד אם אצטרך משהו אני אקנה מהם שוב :)

הזמנתי את השעון בשבת. כבר בראשון בשעות הצהרים המוקדמות גל התקשרה להציע להביא לי אותו כיוון שאנו גרות באותה העיר. לאחר תיאום עמי היא הביאה אותו עד הבית, ארוז ועם ת.אחריות וכן ענתה על שאלה מקצועית לגביו והכל עם חיוך אמיתי!

הזמנתי את המוצר ביום ראשון בבוקר. בכר באותו יום שלחו אותי וביום חמישי קיבלתי הודעה שהמוצר הגיע. ממש זריז ומקצועי.

הקניה הייתה קלה, פשוט וקל. אפילו לא צריך לאסוף מהדואר, זה הגיע עד הבית בחינם

הזמנתי בהתחלה דרך האתר דגם אחר לארוס שלי לפי מה שבחר ואז גיליתי שטעיתי בדגם. יום למחרת התקשרתי, ענתה לי מוכרת מאוד אדיבה ושינתה בפשטות את דגם השעון. התקשרו לאמא שלי להציע לה להוסיף כסף כדי לקבל את ההזמנה מהר יותר ויום למחרת כבר קיבלנו את השעון! שירות מהיר, אדיב ופשוט!

שירות אדיב מהיר ומקצועי!! ממליץ בחום לכולם לקנות מהם ! תודה רבה בטוח שפעם הבאה שארצה לקנות שעון אקנה מהם

הזמנה קלה, עדכון רצוף במייל.השעון הגיע לאחר 4 ימים!! אני אשמח להזמין שם שוב.תודה רבה. התרשמתי לטובה

המחיר הזול ביותר שמצאתי , שירות אדיב ומהיר. ממליץ בחום. לאחר ביצוע ההזמנה ישר חזרו אלי ונתנו לי הסבר מפורט על המשלוח.