רכשתי טלוויזיה 50 אינטש ושילמתי תוספת בשביל האחריות של היבואן הרשמי סמליין.
התקשרתי לסמליין והם אמרו לי בפירוש (פעמיים בשיחות שונות) שאני יכול לפתוח את הטלוויזיה
בעצמי ושאצלם בווידאו את הכל.
עשיתי זאת והיא פעלה במשך חצי שעה ואז המסך הפסיק להראות תמונה.
התקשרתי לסמליין והם שלחו טכנאי, התקשרתי בנוסף לחנות ואיתי אמר לי
לעדכן אותו.
הטכנאי אמר שזה נזק שנגרם בדרך כלל ממכה. אציין שאין עליה שריטה ובנוסף הראתי לו את הסרט.
בדוח הוא רשם שהווידאו מראה פתיחה תקינה ושיש אור בצד הימיני התחתון של המסך.
הוא לא רשם שום דבר על מכה.
בשירות לקוחות לעומת זאת הם החליטו שיש שבר בטלוויזיה
שלחתי אליהם תמונות נוספות ואת הווידאו, טכנאי שלהם
היה במקום ולא ראה מכה אבל החבר'ה בשירות לקוחות כנראה מפענחי תצלומים. כמובן, שהם לא הסכימו
לסמן לי איפה הם רואים מכה בתמונה.
שלושה ימים רדפתי אחריהם בטלפונים ובסופו של דבר הם החליטו שאיכשהו הטלוויזיה נשברה.
הזכרתי להם שהטכנאי שלהם היה ולא רשם כלום, שהם נתנו לי אישור לפתוח ושרואים בווידאו
שזה נפתח תקין ושאני מתייחס לטלוויזיה בעדינות מירבית, בנוסף שהיא עבדה
חצי שעה לפני שהיא הפסיקה ושתכלס אין שום מכה או שריטה. אחרי זה הם החליטו לגלגל
את העניין על החנות ולהגיד שזה נדפק בהובלה.
אציין שבכל הזמן הזה איתי ופבל הספק שלו היו איתי בטלפונים ובאמת בדקו איתי את ההתקדמות. בסופו של
דבר איתי אמר לי שהוא יחליף לי את הטלוויזיה בחדשה. זה לא מובן מאליו, לא על החנות האשמה.
הרי אם טכנאי של סמליין היה מגיע ופותח את הטלוויזיה והיה רואה אותה עובדת עשר דקות, מי שהיה
מחליף אותה היו סמליין ולא החנות אבל הם התעלמו לחלוטין מזה שהם אשרו לי לפתוח אותה
והתעלמו לחלוטין מהווידאו או התמונות.
לא ציפיתי לקבל יחס כזה מסמליין, במיוחד לא כשאתה קונה טלוויזיה יקרה ומוסיף כסף כדי
לקבל מהם את האחריות ולא מיבואן מקבילי.
למזלי הרב, איתי ופבל עמדו לצידי והחליפו לי את הטלוויזיה וטיפלו בעניין מול סמליין.
הם נתנו לי גב מול היבואן ואני מאד ממליץ לקנות שם, אני יודע שאני אקנה שם שוב.