
חיפשתי בזאפ את האוזניות של ביטס פרו, וראיתי שהחנות ספיד אוף סאונד היא הכי זולה. בהתחלה רציתי לחלק את העסקה ל-2 תשלומים ובאתר היה אפשרות לתשלום אחד בלבד. לאחר שיחה טלפונית, ניתנה לי האפשרות לחלק ל-2 תשלומים. השירות היה מעולה, המשלוח הגיע מאוד מהר מהצפוי, הייתי בקשר שוטף עם יואב במייל, הוא ענה על כל שאלה שהייתה לי ואני נורא מרוצה מחווית הקניה! לא תמיד זוכים לחוויית שירות כזאת. יישר כוח! המשיכו כך! :)























