
מבחר משחקים אדיר. מחיר נמוך. יש שעזר לי - אליאור היה אדיב ומקצועי. יצאתי מרוצה ומצב רוח טוב. ממליץ על המקום הזה. סלבה.

מבחר משחקים אדיר. מחיר נמוך. יש שעזר לי - אליאור היה אדיב ומקצועי. יצאתי מרוצה ומצב רוח טוב. ממליץ על המקום הזה. סלבה.

שרות אדיב, המלאי תמיד מלא ומספק, מחירים הזולים ממקומות שביקרתי. מעוד כדי לכל אחד שמחפש קונסולות, משחקים ומה שמסביב. אחזור לשם שוב בודאות.

חווית הקנייה בחנות היתה מעולה. החל מההסבר האדיב והסבלני של המוכר אליאור, דרך ההמלצה הנכונה, ההגונה והמשתלמת ביותר בעת רכישת המוצר ועד לזמינות וסבלנות לשאלות ובירורים. מומלץ בחום.

חנות שכל מישחק אני יקנה ממנה כי היא הכי זולה שירות הלקוחות היה נהדר המחיר של המישחק שווה כל שקל

קניתי 2 משחקים לPS4 ואני חייב לומר שהשירות היה מצויין ואדיב, בחור בשם אבי הסביר לי על המשחקים ונתן לי מידע שהיה חיוני בנושא. המחירים כמובן, הכי זולים שיש. אני ממליץ בחום על חנות זו, קניה שלא תתחרטו שעשיתם. ברור לי שאני אחזור אליהם שוב.

שירות מצויין! הגעתי לחנות כי היא הייתה הכי זולה בZAP, קניתי 2 משחקים לאקסבוקס, קיבלתי אחלה יחס והתחשבות מאליאור ואפילו צ'יפר אותי :) נתן לי כמה רעיונות וחוות דעת אישית שעזרה לי. מקס מקס

שרות אדיב בחנות על ידי אבי מאד גמיש - נתן לי לבחור באנדל אחר ממה שהיה באריזה ובאותו המחיר ! בהתקנה עזרו לי טלפונית בסה"כ מאד מרוצה אקנה שם שוב

טוב אז ככה המליצו לי על החנות בחום הגעתי לחנות והכרתי את אבי פור בעל החנות אין ספק שזו הייתה אחת מהקניות היותר מהירות ומספקות שהיו לי! שניתי PS4 עם שלושה משחקים מצלמה ושלט נוסף ואחרי שעברתי על מספר רב של חנויות קיבלתי אצלו את המחיר הטוב ביותר! בקיצור רוצו אליו (;

אחלה שירות! מגוון רחב ומחירים מעולים. לעובדים בחנות יש ידע נרחב על המוצרים. עזר לי בחור תותח בשם אליאור. אל תלכו לאחרים, מקצועיים ואמינים. אין עליהם!

קניתי בחנות את FIFA 15 PS3 המחיר כמובן היה הכי זול בארץ, יותר מאילת באופן משמעותי. בנוסף עם הגעה לחנות קיבלתי הנחה נוספת. שירות אדיב אמין ומקצועי. ספריית משחקים אדירה שאפשר לבוא ולהחליף בכיף. מומלץ לכולם.

הגענו לחנות במטרה לקנות סוני 4 הציעו לנו בחנות מגוון רחב של אפשריות ומשחקים לבחירה בקיצור חנות נפלאה ! אחזור בהחלט לקנות בשנית ! נ.ב בחנות מגוון רחב של משחקים

היום בבוקר קניתי בגיים מובייל סניף ראשון לציון השרות היה מדהים איש השרות היה אליאור פשוט עף עלי המליץ גם על משחק מדהים וגם קיבלתי הנחה,יישר כוח אליאור אני אחזור אליך אל דאגה ביי ותודה רבה על השרות

כשהגעתי לחנות המוכר היה אדם חביב אשר יודע את עבודתו השירות בחנות היה אדיב ו ספריית המשחקים היא בין הגדולות בארץ. מחירים טובים בקיצור ממש שווה מומלץ בחום

חנות המשחקים מהטובות בארץ עם מחירים ללא תחרות (מי אמר החלפת משחקים בחינם ולא קיבל...?). בעבר הייתי מחפש חנויות המתעסקות במשחקים וקונסולות משחק בכל מקום, היום אני חוזר רק ל GAMEMOBILEֱֱֱ!!!

שירות מעולה ומחירים זולים. חניה בחינם קרוב לחנות. בעל הבית (אבי) נותן שירות מעולה וגם צוות המוכרים! בקיצור אני אחזור לקנות שם שוב

מי אור יהודה אני בא פשוט חנות מציונית אין דברים כאלה פשוט זול פשוט מהיר פשוט טוב אליור עזר לי מאוד אוהב את החנות שבוע הבאה אני שם עוד פעם :)

חנות מדהימה, מבחר עצום של משחקים ומוצרים לקונסולות ולמחשב. שירות לקוחות מצוין, מחירים נוחים וזולים מכל שאר החנויות. כמו שאתם יכולים לראות את ההפרש המחירים באתר. אם ארצה לקנות עוד משחק אדע לאן ללכת. ממליץ בחום על החנות הזאת, לא תתאכזבו.

אין על החנות הזאת ! שירות מעל המצופה ומחירים זולים מאוד ! עוזרים לך בכל מה שאתה צריך מייעצים לך הכל מגוון רחב של בחירה יש הכל מהכל

השרות היה אדיב המחירים טובים היחס חם שווה לקנות שם כי יש מבחר ענק של מוצרים לא תצטערו אם תקנו שם

השירות בחנות מצויין, לעובדים בחנות יש ידע טוב על המוצרים שהם מוכרים. העובדים אדיבים וסבלניים, בסך הכל חנות נהדרת ובנוסף לכל המחירים של המוצרים בחנות מאוד נמוכים. לי אישית עזר עובד בשם אליאור, שהיה נחמד ועזר לי מאוד.

החנות הזאת היא הכי טובה שיש המוכר (אליאור) היה נחמד מאוד הסביר על המוצר בצורה מדוייקת ועזר לי לפתור התלבטות קשה שהייתה לי בחנות אני ימליץ לכל חבריי ובכלל כל מי שאפגוש אני יגיד לו לך לגיים מובייל ותקנה רק שם אני בטוח יחזור לחנות זאת

שירות מצוין אני ממליץ לכולם ליקנות משם חנות הכי זולה הכי טובה וגם עשתה לי הנחה רק נכנסתי לחנות ישר בא מישהוא לעזור לי

חבר'ה עם שרות מהיר, אדיב ואמין. מומלץ בחום המחיר הכי זול בארץ באחריות שווה לקנות אצלם או להזמין משלוח מכל פינה בארץ

מחיר טוב, שרות טוב. זמין במלאי ובונוס נקודות. שרות טוב. יש חניה ליד חנות- מומלץ -- נתן מענה טלפוני גם

את כל המשחקים ובכלל אני רוכש מחנות זאת . מחיר הוגן והכי חשוב שרות מצוין ואדיב . ישנה חניה צמודה ומבחר גדול של משחקים במחירים הכי נמוכים בארץ. מומלץ!!!!