פשוט חנות נוראית.
הזמנתי מהם תיק לפני שישה ימים, לאחר ההזמנה לא נעשה כל טלפון או דרך אימות כלשהי שאכן הם קיבלו את ההזמנה. לאחר שישה ימים שבהם ניסיתי להתקשר כמה פעמים והמשיבון ענה בכל עת שהחנות סגורה ( בניגוד לשעות הפתיחה הכתובות באתר), היום לראשונה הצלחתי ליצור איתם קשר.
הנציגה לא ידעה להגיד לי את מצב ההזמנה, הבטיחה שתחזור אליי ולאחר שעתיים וחצי ללא תשובה, התקשרתי בשנית לשם ונאמר לי שסניף הדואר איבד את החבילה.
לבסוף ביקשתי את כספי וביטלתי את ההזמנה.
חווית קנייה נוראית, לא מומלץ!
תגובת החנות
הלקוח ביצע הזמנה ביום חמישי ובעיקבותיה בוצע נסיון להשיגו אולם ללא מענה. ההזמנה הייתה בבדיקה מול הספק לשם ברור מצאי מלאי.
הספק שחזר אלי ביום שישי לאחר שעות העבודה עם תשובה על העדר זמני במלאי, נרשם בפנינו לחזור ללקוח ביום ראשון לשם הצעת חלופות או בדיקה מול הלקוח באם מעוניין להמתין למלאי.
אולם, החל מיום ראשון זה וכמעט במהלך כל אותו שבוע נבצר מאיתנו לחזור ללקוח בגין הפסקת חשמל כלל אזורית בכל אזור השרון, ומאחר ומערכת הטלפונים שלנו עובדת אף היא על חשמל, הלקוח, כמו שאר לקוחותינו, לצערינו הרב לא יכלנו להשיגנו טלפונית. למיותר לציין שהפסקת החשמל שערכה ימים ארוכים פגעה קשות הן בלקוחתינו והן בנו אולם המצב אינו בידנו.
הלקוח חזר אלינו ובשיחה הוצע עם מנהל החנות הוצעו ללקוח בדיקת חלופות אולם הלקוח סרב להקשיב כלל ודרש ביטול העיסקה וכך אכן נעשה לבקשתו.
בעיקבות תלונתו בוצע נסיון נוסף לחזור ללקוח, בו התנצלנו שוב והוצעו ללקוח חלופות אולם לקוח נחוש שלא בצדק ועל לא עוול בכפינו להכפיש את שמנו במקום למצוא פתרון, על אף ששחוסר שביעות רצון הלקוח נגרמה כשלא היה בידנו לעשות דבר בנוגע לכך ומעבר לנזק העצום שהחנות ספגה אף הוצע ללקוח לפנים משורת הדין, פיצוי במסגרת הצעת החלופות אולם שוב, הלקוח היה נחוש להכפיש ולא לנסות להבין את המצב העגום שנקלענו אליו יחד עם אזור השרון כמעט כולו.
סטודיולנד חרטה על דגלה לעשות הכל בכדי לספק ללקוחותינו את חווית השרות הטובה ביותר, ונמשיך לעשות זאת בכל שניתן, אולם גם אנחנו חסרי אונים מול חברת החשמל.
היינו שמחים אילו הלקוח היה בוחר בהנת המקרה ובפתרונו אולם נכבד כל החלטת לקוח באשר היא.