
ממליצה על האתר של החנות, מחיר מעולה, מרוצה מהקניה, שירות לקוחות יצרו מהר את הקשר כדי לתאם איסוף עצמי.

ממליצה על האתר של החנות, מחיר מעולה, מרוצה מהקניה, שירות לקוחות יצרו מהר את הקשר כדי לתאם איסוף עצמי.

חנות סלולר מחשבים וגיימינג כולל כל האביזרים הנלווים רמת שרות מאוד גבוהה מחירים מעולים ובאמת חנות שיש בא הכל צוות מקצועי מאוד. בנוסף אתר אינטרנט מאוד נח הכל קליל. ממליץ בחום .

רכשתי אוזניות לבת שלי וקיבלתי שרות יוצא דופן עם חיוך וסבלנות ומחיר הוגן. חוויית רכישה חיובית פלוס

רכשתי מכשיר טלפון סלולרי מ iteckstore קיבלתי הסבר מפורט בטלפון על המכשיר, והמלצות מצויינת לגבי תוספות נלוות. ממליצה!

צוות סובלני נותן מענה על כל השאלות והיו לי לא מעט בהתלבטות איזה מכשיר לרכוש ומה ההבדלים וכו. חווית רכישה טובה- אחזור שוב ברכישה הבאה

שירות אדיב ואמין. לא הייתי לגמרי בטוח איזה טלפון אני רוצה לקנות וקיבלתי ייעוץ ועזרה עד הרגע האחרון

קניתי טלפון Poco x6 pro. מחיר טוב, משלוח מהיר. הטלפון תואם את התיאור. אני ממליץ על החנות הזו

השירות היה מאוד אדיב וסבלני. הצוות מאוד מקצועי, הקשיב לי הבין את הצרכים והבעיות וסיפק את הסחורה בצורה מושלמת. תודה רבה

שירות מדהים. עזרו לי בכל חלק מהתהליך. הטיפול היה מהיר והמשלוח מהיר גם כן. קיבלנו את המוצר והוא עובד מצויין.

קניתי נייד חדש לאישתי. חבר'ה מהירים, טובים ויעילים. אין שום תלונות - הכל היה מצויין.

כבר 10 שנים שאני קונה בחנות הזאת, תמיד שירות מצויין, אדיבים וחביבים וגם מתגמשים במחיר

נקנה טאבלט A8, הטאבלט הוציא הודעת שגיעה ומאז לא נדלק שוב. נשלח לתיקון אצל היבואן מובייל בי.די, היבואן טען שהמכשיר קיבל מכה ולכן הוא לא תחת אחריות (יש לציין שנשלח לתיקון דרך חנות שעובדת עם היבואן, שם בדקו את הטאבלט והוא היה תקין), היבואן הזה לא לקח אחריות על שבר שנגרם לכאורה תחת אחריותו, היבואן (מוביל די.בי) החזיר אותי להמשך טיפול בחנות הייטק סטור, בחנות אמרו שהם לא מוכנים לטפל בזה (לא לקחו אחריות על היבואן שלא מסכים לתת שרות) והחזירו אותי לדבר עם היבואן (שכבר לא עונה). אני לעולם לא אקנה יותר מוצרים מהיבואן מוביל די.בי וגם לא מחנות שלא לוקחת אחריות על המוצרים שהיא מוכרת. כמו כן אגיש תלונה למועצה הישראלית לצרכנות (לחנות עצמה) ובנוסף לזה גם תביעה בבית משפט לתביעות קטנות (ליבואן מובייל די.בי), אבל דבר ראשון רציתי להזהיר רוכשים נוספים ולכן אני כותב גם כאן בזאפ.

אחלה שרות, חסרוצאלי לאימות פרטים. הגיע ממש מהר! ועשו הנחה טובה על הרחבת האחריות. ממליצה

שירות יעיל, עינייני ומהיר, קיבלתי את המוצר תוך מספר ימים. אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלצי מהם

חויית רכישה מצויינת. המוצר היה זמין בחנות במחיר הנמוך ביותר, הגיע במשלוח מהיר והשירות הטלפוני היה מעולה

שירות מפנק חנות יפה ומסודרת מוצרים חדישים במחירים נוחים צוות מקצועי לחלוטין רוכש רק בהייטקסטור

יום לאחר ההזמנה מהאתר נציג מהחנות התקשר אלי כדי לאמת אותה והיה מאוד נדיב וסבלני. הוא הסביר לי מה החלופות שניתן לרכוש מבחינת אחריות והיתרונות והחסרונות של כל אחת. המשלוח הגיע יומיים לאחר אימות ההזמנה מול החנות. המוצר נקנה(לא מאילת) במחיר שכמעט מתחרה במחירים של אילת.

השירות מהיר, אמין ומקצועי. למרות שעשיתי הזמנה בתקופת חול המועד פסח יצרו איתי קשר מהר לאישור ההזמנה.

עבודה בעיניים, המחירים באתר הם לא המחירים בחנות! המחיר באתר מתייחס ליבוא מקביל, בפועל אין מלאי בחנות לשום דגם מהיבוא המקביל, אלא רק מהיבואן הרשמי והמחיר גבוה בהרבה.

קניתי טלפון Samsung A15. חוויית הקניה הייתה חיובית, המוכר סייע להתאים מגן מסך ו case לנייד. ובמחיר הוגן.

השירות מעולה- נתנו לי המלצות על כמה וכמה פלאפונים, עם עצות מעשיות כדי שאקנה את מה שמתאים לי בדיוק, והמחירים מצויינים!

קניתי מקשיר גלקסי 23fe עם אספה עצמית מסניף יהוד. במקום קיבלנו שרות מהיר, טוב ומיקצועי. המקשר היה באריזה מקורית ותקינה. ממליץ למקום זה.

השרות בחנות היה מאוד מקצועי, אדיב, וזריז המחירים מעט יקרים, אבל יצאנו מרוצים בגלל השרות הטוב.

קיבלנו טאבלט טוב מאוד, השליח היה נחמד וחווית הקנייה�הייתה�נעימה מאוד! בקיצור, נהנים מהטאבלט.

סה"כ הייתה לי חוויה טובה. התקשרתי אליהם כדי לוודא שהמוצר במלאי ונסעתי אליהם ביהוד כדי לקנות אותו המוכר גם הסביר לי על שלושת סוגי האחראיות שיש להם והיה אדיב אגב שמעתי פעם ראשונה מהמוכר שיש להם 3 סוגים של אחריות על כל אחת מחיר שונה תנאים שונים, הקלטת שיחות רק ברשמית באתר לא כתוב את זה או לפחות לא שמתי לב קצת היה חבל לשמוע את זה ברגע הקנייה שמאחורי תור ארוך של לקוחות יש שפע חניה ליד החנות