
שירות מצויין, הכול הגיעה תוך מספר ימים, לאחר מספר ימים קיבלתי טלפון מהחנות לוודא שהכול בסדר

שירות מצויין, הכול הגיעה תוך מספר ימים, לאחר מספר ימים קיבלתי טלפון מהחנות לוודא שהכול בסדר

רכשתי טלוויזיה סמסונג 43", המשלוח הגיע מהר, ללא תקלות או בעיות. גם בטלפון השירות היה מצויין.

שורה תחתונה - המחיר היה הכי אטרקטיבי, אבל חוץ מזה כשנתקלנו בבעיה (המוביל הפיל את המדיח) קבלנו יחס אישי ועזרו לנו להתנהל מול החברת שליחויות

המיקרוגל הגיע מהר מאוד.הוא עובד מצויין. נראה גם טוב ממליצה על הדגם ועל החברה ..

קניתי מ- KB מקרר LG. המחיר היה טוב, שרות מהיר וידידותי והמקרר הגיע בזמן. ממליץ עליהם.

ממליץ בחום לרכוש אצלהם, אמינים ואדיבים , המוצר הגיע מהר עם שרות אדיב אמין וטוב

רכשתי טלויזיה של סמסונג, השירות היה מצוין והמשלוח מהיר. בהתחלה הביאו דגם לא נכון, אחרי שהתקשרתי, החליפו מיד

המוצר הוזמן באתר. שירות מהיר וידידותי. המוצר נמסר בדיוק בזמן, כפי שמצוין באתר. תודה על השירות.

נתנו לנו מחיר מעולה, המקרר הגיע מהר, שירות מעולה! ממליץ לקונים לתת את כל המידע על הנגישות של הבית כדי לא להגיע לחוסר תיאום מול השליחים (חברה חיצונית) כי הם מנסים למצוא תירוצים לקחת עוד כסף..

מחיר הוגן ללא צורך להשוות מיבואן רשמי ושירות מעולה גם כאשר יש בעיה עם הרחבת האחריות היא נפתרת במיידי עם החזר כספי

קניתי טלוויזיה LG OLED55A1PVA 4K 55 אינטש. טלוויזיה מאוד טובה ואיכותית. שרות בחנות ברמה גבוה. ממליץ לקנות פה.

קניתי מיקרוגל ללא גריל Samsung ME6124ST 34 ליטר סמסונג. הכל עבר חלק, עובד מצויין. חנות ללא תקלות.

חיפשתי בזאפ דגם מסוים של כיריים והמחיר בחנות זו היה הכי זול. השירות היה מצוין ואדיב, ממליצה!

הזמנתי טלוויזיה מאג. המשלוח היה מהיר. המחיר היה זול. מוצר איכותי. אחלה של שירות. זהו.

חוויית הקנייה הייתה קלה נוחה. גם חברת ההובלה הייתה מאוד רוצה אדיבה והמכשיר מאוד נוח וקל לתפעול.

שירות זמין ומהיר טלוויזיה מעולה, קלה יחסית ודקה הגיע מהר כולל התקנה ממליץ בחום לקנות אצלהם ...

ביצעתי משלוח מחנות זו כשבועיים לפני שהייתי אמור לקבל את המוצר כי רציתי לתאם אותו ליום ספציפי (תיאמתי הגעת מקרר יחד עם מעבר דירה). אמרו לי לא לדאוג ושאני ארכוש ושזה יגיע ביום המתאים. מאז הרכישה ועד שבאמת תיאמו לי משלוח התקשרתי כמה פעמים כדי לוודא שלא שכחו ושיגיע ביום שביקשתי ואמרו לי לא לדאוג ושיגיע. בשבוע שכבר היה אמור לצאת המשלוח דיברתי איתם שוב ובאמת ביצעו הזמנה אבל כשבאתי לתאם משלוח ראיתי שאין אופציה לתאריך שביקשתי אלא רק אחרי. דיברתי עם החנות והסברתי את המצב ואמרו לי תתאם ליום מאוחר יותר ואנחנו כבר נדאג שיביאו לך ביום שרצית, העיקר שיהיה תיאום במערכת. אז תיאמתי ליום ראשון (ואני הייתי אמור לקבל ביום חמישי שלפני) ואז כשהתקשרתי לברר שוב אמרו שאין אופציה שזה יגיע ביום שרציתי. אחרי זה ניסו לתאם לי ליום שישי וגם זה לא הגיע בסוף. יום ראשון שאחרי היה צום תשעה באב אבל עבדו המשלוחים חצי יום ואפילו באותו יום לא היינו בתעדוף ולא קיבלנו! לבסוף קיבלנו את המקרר רק ביום שני (כלומר 4 ימים ללא מקרר!) וכל הזמן הזה שטלפנתי ודיברתי איתם אמרו לי אל תדאג ואנחנו עושים הכול ואפילו שילמנו עוד לשליחים(שלי זה לא עוזר ולא מנחם אותי, הייתי ארבעה ימים בלי מקרר והייתי צריך להסתדר) ואחרי כל הדבר הזה אמרו לי שיפצו אותי בסכום כספי שלא קיבלתי מעולם! מיותר לציין שבכל פעם שהתקשרתי וביקשתי שיחזרו אליי עם תשובה לא חזרו אליי.
הלקוח מקסים בהחלט צודק, העובדות בהחלט נכונות עשינו מעל ומעבר , שילמנו תוספת למוביל מיוחד , אך לצערנו לא הצלחנו במשימה . אחריות שלנו בהחלט . לכן הצענו לשלם פיצוי , בשביל לשמר לקוח בחנות שלנו . מתנצלים על אי הנעימות , ביקשנו בקשה דחופה מהנהלת חשבונות לשלם למקסים את הפיצוי שמגיע . מקווים שיסלח לנו .

קניתי מייבש של אלקרלוקס. ההזמנה הייתה פשוטה והגיעה בזמן. המייבש סבבה, לוקח בערך שעתיים לייבש והוא נוח לשימוש.

קיבלתי שירות טוב מהחנות במחיר טוב. כמו כן קיבלתי את הטלוויזיה בזמן ללא עיכובים במשלוח.

רכשתי טלויזיה "43 הן תהליך ההזמנה והן המחירים היו טובים באופן יוצא דופן. אני ממליץ לבדוק הצעות ב KBMall לפני רכישה של מכיר חשמלי לבית.

שירות מהיר ומקצועי, תקשורת מהירה וברורה מקרר מצוין מתאים לזוג - המקרר והגיע בזמן תודה תודה תודה

שואב אבק מעולה, מחיר ממש הוגן, שירות מצויין. ממליץ מאוד חג שמח ושנה טובה לכולם

קניתי מיקרוגל של סמסונג, המוצר הגיע תוך יומיים, בלי שום בעיות, ממליץ על קנייה מחנות זו

בהזמנה היתה אי הבנה לגבי גודל המסך, קיבלתי זיכוי לשביעות רצוני המוצר הגיע מהר ותקין, שירות טוב ומומלץ

קיבלתי את הטלוויזיה מהר מאוד. אחרי חודש התגלה באה בעיה במסגרת האחריות החליפו לי את ה טלוויזיה אצלי בבית תוך יומיים. שירות מעולה חנות מעולה אם המחיר אכי טובים שמצאתי