בעקבות שלט תקול, יצרתי קשר עם החנות בשאלה האם ביכולתם לתקן אותו. נאמר כי אכן יש להם את הכלים הדרושים לתיקון השלט. וכששאלתי בעיניין המחיר, ענו כי המחיר יוקבע במקום על פי הערכת המצב של השלט. הגעתי לחנות, הטכנאי קיבל אותי ופתח את השלט. לאחר מספר דקות של מבטים מזוויות שונות על השלט, טען שלא ניתן לתקן את השלט אלא רק בהזמנת החלקים הרלוונטים מהספק בחו"ל. סגר את השלט ופה מגיע החלק המעניין, הטכנאי דרש 50 שקל על השירות. נעמדתי בתדהמה ושאלתי על מה בדיוק 50 שקל, אתה הרי לא תיקנת לי את השלט? נענתי בתגובה שאלו הם המחירים ואלו זמני מעבדה. הופעתי, על 15 דקות שחקרת את השלט ללא התקדמות אתה דורש 50 שקל? זמני מעבדה? אני צריך לעבוד 3 שעות בשביל להרוויח 50 שקל ואתה פתחת שני ברגים? קבע שוב את המחיר וטען שאין מה לעשות. וכל תגובה שתגיעה מהחנות להודעה הזו שקרית ביסודה. בטח יענו שהטכנאי עבד שעות - לא, 15 דקות. זה המחירים.. לא, 50 שקל להסתכלות אלו לא המחירים... אמרנו לו מראש, לא אמרתם.