מפרסם ב-zap מאז 2013

‎גיים מובייל‎ ‏(GameMobile) - עמוד 21

חנות למשחקי וידאו וקונסולות (ראשון לציון)

4.82 / 5 ממוצע מבוסס על 22 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מובייל גיים מולטימדיה בע"מ
נמצאו 783 חוות דעת גולשים על גיים מובייל
עמנואל
עמנואל
20.03.2015
מוצר שנרכש: Playstation 4 PAL 500GB

הגעתי ל-GameMobile במטרה לקנות Playstation 4. בחור בשם אבי עזר לי והציע לי את כל החבילות שיכולות להיות רלוונטיות עבורי במחיר הכי זול שמצאתי. הקנייה הייתה נוחה ללא שום בעיות, המחירים פשוט ברצפה והמוכרים אדיבים ועושים הכל כדי שתצא מרוצה! בנוסף, אני יודע שיש לי לאן לפנות כשאתקל בבעיה או כשאצטרך עזרה בנוגע למכשיר או כשארצה לקנות משחקים (באמת הכי זול שיש בארץ) אין ספק שאחזור לשם שוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
Matan
Matan
12.03.2015
מוצר שנרכש: sp -4 cuh-1116a

בדצמבר 2014 רכשתי פלייסטשן 4. השירות היה אדיב וההסבר שקיבלתי היה אמין. אליאור שירת אותנו עם המון סבלנות. לאחר 4 חודשים קרה משהו למכשיר והוא לא עבד- נתקע. פניתי לחנות ושוב נתקלתי בשירות ללא עוררין. הפנו אותי לחיים הטכנאי שניסה במשך שעה לאתר את הבעיה אך ללא הועיל. הופנתי לישפאר בהרציה שהם נותני השירות וכשאמרתי שאין לי אפשרות להגיע לשם, אבי הציע שהוא יסע במיוחד עם המכשיר. לאחר יום אחד אבי הודיע לי שהחליפו לי מכשיר והוא בעצמו יביא לי אותו הביתה לרמת גן. א י ן ד ב ר י ם כאלה!!! שירות כזה לא נתקלתי באף חנות. אנו ממליצים בחום רב.

חוות הדעת עזרה לכם?
omrishrik
omrishrik
11.03.2015
מוצר שנרכש: משחק טלוויזיה - קונסולה nba 2k15

שירות טוב מהיר ואמין ומאוד זול ההגעה לחנות הייתה מהירה ונוחה חנות מקצועית שאפשר לסמוך אליה מומלץ ביותר game mobile

חוות הדעת עזרה לכם?
Antony
Antony
05.03.2015
מוצר שנרכש: משחק לps4 ufc

אני קניתי שם המון פעמים. חנות מעולה,שירות אדיב, מהיר ומקצועי. המחירים זולים מאוד ,הזמנות מגיעות בזמן העובדים סבלניים ומבינים בתחום. חווית הקניה מעולה!!!!ממליץ מאוד על המקום!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
sharon
sharon
04.03.2015
מוצר שנרכש: dragon ball xenoverse bles 02096

קניתי דרך האתר את המשחק dragon ball xenoverse לסוני 3 לאחר 24 שעות קבלתי מעקב לדואר באימייל שהמוצר נשלח בתוך יומיים המוצר היגע לסניף דואר הקרוב

חוות הדעת עזרה לכם?
sagied
sagied
03.03.2015
מוצר שנרכש: משחק טלוויזיה - קונסולה Playstation 4 500GB

הגעתי אל החנות לאחר בדיקה של חוות דעת והשוואת מחירים בזאפ. המחירים של החנות מאד הוגנים ואפילו אטרקטיביים עם המבצעים השונים שהם מקדמים בכל רכישה של מוצר. כבר בשיחה הטלפונית הראשונית לחנות קיבלתי מענה מקצועי ואדיב מאליס, אשר הסבירה לי בטלפון את כל הפרטים הנדרשים בצורה סבלנית תוך הפגנת ידע ובקיאות גבוהים. הגעתי מאוחר יותר אל החנות (נמצאת במיקום נוח עם חניה צמודה) ושם קיבלו את פניי אליס ואליאור - שניהם בעלי תודעת שירות גבוהה ! נתנו לי שירות מצוין שכלל הסברים מקיפים על המוצר, וענו בצורה מקצועית ואמינה על כל שאלותיי. יצאתי מהחנות לאחר שרכשתי PS4 בתחושה טובה מאד ותוך ידיעה שבקניות העתידיות שלי אני חוזר רק אליהם. יישר כוח והמשיכו כך !

חוות הדעת עזרה לכם?
ehudq
ehudq
03.03.2015
מוצר שנרכש: טלפון LG-G2 D802

שלוש תלונות מרכזיות: 1. מפרסמים שלמכשיר שלהם יש רדיו FM מובנה - ואין. כמו כן הטלפון מגיע עם התקנות מעצבנות של AT&T ורק על ידי רוטינג של הטלפון אפשר לסלק אותן. מאוד מתסכל! לאחר מחקר קצר בעניין התברר לי שמכרו לי דגם D800 שהנו זול משמעותית מהדגם שהם טוענים שמוכרים - D802. הדגם הזול חסר רדיו ופונקציות נוספות, ו"מולבשות" עליו התקנות של AT&T. 2. כשביקשתי פיצוי או החלפה של המכשיר, או לחלופין קנייה של מכשיר נוסף עם רדיו - במחיר דומה, התחילו "למרוח" אותי בטיעונים שמובטח רדיו אינטרנטי ולא רדיו מובנה ועוד טענות ככל הנראה מפוברקות שמדובר בענייני תוכנה ולא חומרה. בכל מקרה לא היו מוכנים לתת פיצוי, דיברו בחוסר אדיבות, והתעלמו במשך למעלה מעשרה ימים ממיילים ששלחתי אליהם. 3. פרט לעניינים מרכזיים אלה, גם שילמתי על משלוח ליום למחרת, ולמרות שהתקשרתי לוודא שיוכלו ביום למחרת לשלוח - התקשרו ביום המשלוח ואמרו שבימי שישי לא עובדים והמשלוח יידחה לראשון. מהדברים לעיל עולה שהחנות לא אמינה וככל הנראה מוכרת סחורה שונה מהמפורסם. אגב, גם המטען וגם האוזניות לא מקוריים של LG - הם ממש סוחטים את הלימון עד הסוף. לא הייתי קונה בחנות זו לעולם. למען הסר ספק - הדירוג הכללי שנתתי - "המנעו מהזמנה בחנות זאת".

חוות הדעת עזרה לכם?
נחשון
נחשון
27.02.2015
מוצר שנרכש: משחק לXBOX Injustice: Gods Among Us

שרות מעולה. הסברים מפורטים על המשחק ומשחקים דומים. הודיעו כשהמשחק היה זמין. ועמדו בזמן שהבטיחו שיגיע. תודה. המשחק מצוין ואנו נהנים ממנו עד מאד, כפי שהובטח.

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן שובל
אורן שובל
26.02.2015
מוצר שנרכש: X BOX ONE KINECT XBOX

רכשתי בחנות זו מספר פעמים ולאחרונה בוצעה הרכישה הגדולה ביותר יחסית. זה היה בתחילת פברואר .רכשתי XBOX ONE הכולל מצלמה, מנוי לשנה ,שלושה משחקים ועוד אביזרים. כעת ברצוני לגשת ולרכוש אביזרים נוספים. ארכוש הפעם גם טלפון סלולרי. החברה בחנות מאד מקצועיים ,אדיבים וכלקוח אני מרגיש שיש מי שדואג וידאג לי בעתיד אם אתקל חלילה בבעיה מכל סוג. אמליץ לכל אחד (ואני אכן עושה זאת) לרכוש אצלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
הדס
הדס
19.02.2015
מוצר שנרכש: iphone 6 128gb iphone 6 128gb

התקשרתי לברר האם המכשיר קיים במלאי (דגם זה קשה מאד להשגה). נאמר לי כי יוזמן ויגיע עוד באותו היום, וכי כרטיס האשראי לא יחוייב עד שהמכשיר יהיה בחנות. אכן כך היה, בצעתי הזמנה, בתוך שעות ספורות קבלתי הודעה כי המכשיר הגיע לחנות. גם המחיר תחרותי. שירות ויחס מצויינים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Leonid Nabutovsky
Leonid Nabutovsky
15.02.2015
מוצר שנרכש: משחק טלוויזיה - קונסולה Playstation 4 500GB

הגעתי לחנחות על מנת לרכוש חבילה של פלייסטיישן 4 4 משחקים שלט. השירות בחנות היה אדיב מאוד עם חיוך. נתנו לי הרגשה טובה. קיבלתי הסבר על בדיוק מה שמגיע לי עם המבצע, הייתה תחושה שהחנות באה לתת לי את המקסימום שמגיע לי, לדוגמה המשחקים שכולם היו Special edition. ובסופו של דבר המחיר היה מעולה. מאוד נהנתי ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Itay
Itay
13.02.2015
מוצר שנרכש: משחק טלוויזיה - קונסולה PS4

היה מצוין, ענו בנימוק וקיבלתי תשובות מהר, חנות גדולה עם מחירים זולים ואנשים שמבינים עניין, אקנה שם שוב וגם אמליץ לאחרים לעשות כך

חוות הדעת עזרה לכם?
sasha
sasha
10.02.2015
מוצר שנרכש: Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

השירות הכי מדהים שקיבלתי אי פעם, לצוות יש תודעת שירות גבוהה ביותר והלוואי וחברות וספקי הסלולר בארץ היו יכולים ללמוד מהם מתן שירות מהו. הם תמיד שם עבור כל דבר שאנחנו יכולים להזדקק לו ודואגים להעניק את מיטב העזרה גם מעבר למה שהם צריכים. בעל החנות חיים הוא איש נחמד ומקסים, מקצועי מאוד ובקיא בכל תחום הגאדג'טים (בזמן שחברות הסלולר למיניהן מוכרות לי מכשיר מבלי לדעת איך להדריך אותי לתפעל אותו...לשם השוואה) עוד באותו היום שעשיתי את ההזמנה קיבלתי במשלוח עד הבית את המכשיר שהזמנתי, קיבלתי הדרכה מלאה ומעמיקה לאופן השימוש במכשיר החדש, הם באמת דואגים ללקוחות מעל ומעבר. עם כל דבר קטן שלאחר מכן יצא לי לפנות אליהם העזרה היא תמיד מיידית הודות לזה שיודעים שם את העבודה, בהשוואה למקומות אחרים שיכולים לייבש את הלקוח מספר ימים עד שיש מענה. מחירי המכשירים הם באמת הזולים ביותר שיש כיום בשוק ממה שיצא לי לבדוק, המכשירים הם מקוריים ואפילו חלקי החילוף מוזמנים ישירות מאירופה. ממליצה בחום ומכל הלב על המקום, גם לרכישת מכשירים וגם לשירותי מעבדה. תודה לכם גיים מובייל, חיים וכל הצוות המקסים

חוות הדעת עזרה לכם?
eladchiel
eladchiel
05.02.2015
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G2 32GB D802

ההזמנה היתה קלה ונוחה (דרך פיי-פאל) והטלפון הגיע תוך מספר ימים בדואר רשום. למחרת הפעלתי את המכשיר בפעם הראשונה ומיד לאחר מכן המכשיר "ביקש" ממני להתקין עדכון למערכת ההפעלה. כשעשיתי זאת המכשיר נכנס למצב של recovery mode ונתקע. שום דבר לא עזר. שלחתי את המכשיר בחזרה לחנות וכשהוא הגיע התקשר אלי מישהו מהחנות ואמר שבבדיקה שלהם עולה שגרמתי נזק למכשיר כי בצעתי בו שימוש לא נכון וניסיתי להתקין עדכון דרך המחשב. כמובן שזה לא נכון. אחרי ויכוח קצר המוכר הסכים לזכות אותי על המכשיר בניכוי 5%. באמת תודה רבה. מיותר לציין שהייתי מתוסכל מאד מכל הסיפור וההאשמה שהטיח בי המוכר היתה לחלוטין לא נכונה, לא במקום. לדעתי היה כאן משהו fishy כי על הקופסה היה כתוב "שמור עבור איציק" (שזה לא אני...), בהפעלת המכשיר הופיע לוגו של T-mobile (חברת תקשורת אמריקאית בכלל) והתוכנה של ה- recovery לא היתה של LG. בקיצור, כנראה טלפון שמישהו החזיר כבר או משהו. בקיצור, לאור כל זאת אני לא מתכוון להתקרב לחנות הזו יותר ומציע לכולם לבדוק היטב איזה מכשיר הם מקבלים. הלכתי לחנות אחרת וקניתי את אותו המכשיר באותו המחיר, אבל הכל מקורי (כולל המטען והכל) חדש מהאריזה ועם שנתיים אחריות (כולל עדכוני מערכת הפעלה) ולא שנה כפי שקיבלתי בגיימ-מובייל.

תגובת החנות

שלום רב. אשמח להביא דברים על דיוקם אלעד רכש מכשיר באתר וקיבל את המכשיר יום למחרת לאחר שימוש של יותר משבוע אלעד יצר קשר ואמר שלאחר עדכון גירסא המכשיר אינו נדלק! אלעד שלח את המכשיר לאחר בדיקת מעבדה נראה שהמכשיר עבר פריצה של מערכת הפעלה ונסיון התקנה של מערכת הפעלה לא מקורית לאחר האמור אלעד בקש לבטל את ההזמנה! כאשר קיבל מכשיר חדש ותקין ושלח אלינו מכשיר משומש בן שבוע עם מערכת הפעלה לא תקינה. בנוסף לכך, על המכשיר היו שריטות וסימני שימוש במכשיר. נאמר לאלעד שאנו נסדר את המכשיר או נבצע החלפה למכשיר לחדש ללא עלות!! אך אלעד סרב ובקש לבטל את ההזמנה למרות שלא היינו חייבים על פי החוק, בכל זאת בוצע ללקוח החזר כספי מלא. ללא עלות מגן המסך. בברכה גיים מובייל

חוות הדעת עזרה לכם?
גל
גל
28.01.2015
מוצר שנרכש: משחק לXBOX xbox 360

עשיתי השוואת מחירים פה באתר, ראיתי שהחנות הזאת הייתה הכי קרובה וגם הכי זולה למה שבאתי לקנות. הגעתי לחנות, קיבלתי יחס ממש ממש טוב, בנוסף גם קיבלתי הנחה 5% מהמוכר סתם כי הוא נחמד. אני יצאתי מהחנות ממש ממש מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Maor
Maor
22.01.2015
מוצר שנרכש: משחק ופי אס פלוס FIFA 15

חנות מעולה שם קניתי את כל המוצרים שלי לסוני 4 כולל הקונסולה שירות מעולה ואדיב ושירות לקוחות מעולה גישה בגובה העניים ובסך הכול חנות טובה מחירים זולים ואנשים נחמדים

חוות הדעת עזרה לכם?
עופר
עופר
21.01.2015
מוצר שנרכש: פלייסטיישן - משחקים GTA V FARCRY 4

לאחר לא מעט המלצות על החנות הזאת ,הזמנתי 2 משחקים לפלייסטיישן 4. השרות היה מצויין ואת המשלוח קיבלתי אלי הביתה באותו היום. לאחר בדיקה מקיפה ראיתי שמחירי המשחקים בחנות הזאת הם הכי נמוכים משאר החנויות שבדקתי. גם נהנתי משרות מצויין וגם ממחיר מצויין .

חוות הדעת עזרה לכם?
גאי
גאי
21.01.2015
מוצר שנרכש: משחק PS4 - little big palnet3 PS4

קניתי משחק 3 ל PS4. little big planet . חנות גדולה ועמוסה במשחקים, שרות מקצועי ואדיב. קבלתי מענה לכל השאלות שהצגתי. מומלץ בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
TomerG
TomerG
19.01.2015
מוצר שנרכש: משחק וידאו Pikmin 3

שירות מקצועי ואדיב! בתור בעל קונסולת WII U אני יודע שאין הרבה חנויות שמתעסקות בארץ בתחום הזה ולכן העובדה שיש חנות כמו גיים מובייל עושה טוב ללקוחות שכמותי. אנשים נחמדים מאוד ומתעסקים בתחומים מדיה ודיגיטל רבים.

חוות הדעת עזרה לכם?
scren
scren
15.01.2015
מוצר שנרכש: far cry 4 ps3

קניתי אצלהם את המישחק far cry 4 שירות מצויין שווה לקנות בחנות הזו. מחירים זולים מאוד הכי זולה בZAP ושירות מעולה וגם צוות המוכרים בקיצור אני אחזור לקנות שם שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
avimorde
avimorde
14.01.2015
מוצר שנרכש: אקסבוקס 360

בעקבות שלט תקול, יצרתי קשר עם החנות בשאלה האם ביכולתם לתקן אותו. נאמר כי אכן יש להם את הכלים הדרושים לתיקון השלט. וכששאלתי בעיניין המחיר, ענו כי המחיר יוקבע במקום על פי הערכת המצב של השלט. הגעתי לחנות, הטכנאי קיבל אותי ופתח את השלט. לאחר מספר דקות של מבטים מזוויות שונות על השלט, טען שלא ניתן לתקן את השלט אלא רק בהזמנת החלקים הרלוונטים מהספק בחו"ל. סגר את השלט ופה מגיע החלק המעניין, הטכנאי דרש 50 שקל על השירות. נעמדתי בתדהמה ושאלתי על מה בדיוק 50 שקל, אתה הרי לא תיקנת לי את השלט? נענתי בתגובה שאלו הם המחירים ואלו זמני מעבדה. הופעתי, על 15 דקות שחקרת את השלט ללא התקדמות אתה דורש 50 שקל? זמני מעבדה? אני צריך לעבוד 3 שעות בשביל להרוויח 50 שקל ואתה פתחת שני ברגים? קבע שוב את המחיר וטען שאין מה לעשות. וכל תגובה שתגיעה מהחנות להודעה הזו שקרית ביסודה. בטח יענו שהטכנאי עבד שעות - לא, 15 דקות. זה המחירים.. לא, 50 שקל להסתכלות אלו לא המחירים... אמרנו לו מראש, לא אמרתם.

חוות הדעת עזרה לכם?
bb
bb
11.01.2015
מוצר שנרכש: פלייסטיישן - משחקים Call of Duty Advanced Warfare

שירות מקצועי בחנות כמו בטלפון ובאינטרנט מחירים זולים משחקים מקוריים....אליאור מאוד עזר בבחירת המשחקים......כדי להגיע לחנות יש מבצעים שרק בקניה בחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
גבי
גבי
02.01.2015
מוצר שנרכש: משחקי טלוויזיה - קונסולות 360

דיברתי עם אבי המוכר גם בטלפון וגם בחנות. אבי מאוד סבלני והתאים לי את הקונסולה המתאימה ביותר לצרכיי ללא ניסיון למכור מוצרים נוספים שאינני צריך. ממליץ על החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
eyalbabi
eyalbabi
02.01.2015
מוצר שנרכש: משחקים לPS4 PS4

סה"כ מחירים זולים, שווה לקנות. עם זאת שירות לקוחות לא טוב.. לא מגיבים למיילים, מענה טלפוני לא תמיד אדיב. קניתי משחק לאיסוף עצמי, התקשרתי לוודא שהוא שם לפני שאני מגיע (גר מחוץ לעיר). כאשר הגעתי לאסוף נאמר לי שנשלח בדואר. לא קיבלתי אפילו את המינימום שזה התנצלות כנה על הטרטור. לצערי יש מספר עובדים שם שגורמים לחנות להיראות רע.

חוות הדעת עזרה לכם?
Noam
Noam
02.01.2015
מוצר שנרכש: AC- UNITY PS4 PS4

קניתי משחק לקונסלות פלייסטיישן 4 AC UNITY קיבלתי בחנות שירות אדיב ומקצועי המחירים בחנות זולים ואטרקטיביים אין הרבה חנויות שמוכרות משחקים בגירסה האירופאית ללא ספק אחזור לקנות שם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון