
עונים לפניות דרך וואטסאופ, ביטלתי את ההזמנה שלי, ובצעה תוך שעה בלבד עם החזר מלא, ללא שאלות וללא הטרדה כלל. ממש בסדר גמור . מחירים הכי סבירים שמצאתי באינטרנט ובטח והרבה יותר טובים מהחנויות. ממש תענוג, ומאוד מומלץ

עונים לפניות דרך וואטסאופ, ביטלתי את ההזמנה שלי, ובצעה תוך שעה בלבד עם החזר מלא, ללא שאלות וללא הטרדה כלל. ממש בסדר גמור . מחירים הכי סבירים שמצאתי באינטרנט ובטח והרבה יותר טובים מהחנויות. ממש תענוג, ומאוד מומלץ

הזמנתי ברביעי ב23:04, למחרת בצהריים זה כבר היה אצלי. המוצר שרציתי, במחיר טוב ועם משלוח מהיר. מה צריך יותר מזה?!? :)

רכשתי באמצעות זוג ראשי דיו למדפסת HP 4500. הרכישה אושרה וקיבלתי קבלה בה נכתב שאקבל הודעה שתאשפר מעקב אחרי ההזמנה ותוך 5 ימים יגיע המשלוח לנקודת האיסוף. היום הוא היום החמישי שבו צריך הייתי לאסוף את המשלוח. אלא שלא קיבלתי מהחברה כל הודעה שתאפשר מעקב, וכמובן שגם לא הודעה על הדעת המשלוח לנקודת האיסוף. אבל מה שחמור יותר- בטלפונים שמופעים בקבלה- מפנים לשרות הלקוחות של החברה. שם אחרי כמה צלצולים הטלפון מתנתק. בטלפון אחר - נודיעים שהוא לא מחובר. מישהו יודע אם החברה קיימת עדיין? לפי מה שניראה - היא נעלמה מעל פני האדמה. אשמח למידע.

חיפשתי מכשירי חשמל קטנים למטבח והופתעתי שנתקלתיצבמודעה של מחסני דיו. הזמנתי מהם מספר מוצרים שהגיעו תוך יום. בנוסף, התקשרו אלי לגבי צבע שאזל באחד המוצרים ושאלו על חליפי.מרטצה מאוד מהשירות והיחס.

הזמנתי היום טונר למדפסת סמסונג, לאחר חיפוש קצר נבחרו מחסני דיו התמיכה דרך הווטסאפ היתה קצרה ועניינית, המחיר היה פחות מחצי מחנויות אחרות ההזמנה בוצעה בסביבות שעה 12 בצהריים המשלוח הגיע היום בשעה 15 בערך הפתעה נעימה כל הכבוד למחסני דיו

לקוח שלהם כבר הרבה שנים, כמה הזמנות מרוכזות בשנה ותמיד מרוצה. במשלוח האחרון הייתה מחסנית לא תקינה, פניתי אליהם ומיד נשלחה אלי אחרת.

הזמנתי טונר למדפסת HP כשהגיע הסתבר שהוא תקול. לאחר שליחת ווצאפ עם תיאור התקלה, הבטיח לי נציג החנות לשלוח שליח הביתה עם טונר חדש וכך היה. תוך 2 ימי עסקים הגיע שליח עד הבית וסיפק לי טונר תקין. שירות לקוחות לדוגמא. תודה רבה, אריאל פ"ת

ממליץ בחום על קניית ראשי דיו מקוריים HP. המחיר סביר המשלוח היה מהיר ובחנם עד הבית

מהירים ויעילים, ההזמנה דרך האינטרנט קלה ופשוטה, החבילה הגיעה לתחנת מסירה נוחה וקרובה תוך ימים בודדים

קנייה קלה באתר , הכל ברור ומובן, מחיר מצוין. המשלוח הגיע במהירות לנקודת החלוקה. אחלה שירות

אני גר ברמת הגולן, קניתי מהם פעמים רבות דיו חליפי והכל עובד תמיד מצויין ובזול.

האתר בנוי בצורה קלה ונוחה, ביצעתי הזמנה והגיע מאוד מהר! אחרי יומיים המשלוח כבר היה אצלי.. מחירים הגיוניים ושירות לקוחות מהמם! תודה רבה (:

רכשתי שני קטלנים חדישים דגם לידים מרחיקי חרקים המשלוח הגיע בזמן והמוצרים מעולים תודנ רבה ןאני ממליץ מאד גם על המוצרים ,על השירות ועל הספק

קניה קלה ומהירה, ומשלוח מהיר מאד. זוהי הפעם השלישית שאני מזמין מהם ותמיד הדברים הגיעו מהר.

הזמנתי דרך האתר דיו למדפסת האתר מאוד ידידותי ונוח לשימוש שירות ואספקה מהירים ממליצה בחום

הזמנתי דיו למדפסת, הרכישה המקוונת קלה ומאד חברותית, השרות מהיר ומעולה, הזמנתי ב 11 בלילה הגיה לפני 12 בצהרים למחרתת

שירות מדהים ההזמנה הגיעה עד הבית בתוך כמה שעות ברור שאמליץ ושאקנה אצלם שוב בהצלחה לכולם

תיאור חווית הקנייה:בית עסק אמין ומקצועי. שלומי הבעלים אדם מאד אדיב וסבלני לשאלות ומסביר במקצועיות וביושר.

הרכישה המקוונת נוחה מאוד והאתר מאפשר סימון קל של קטגוריות כדי להגיע במהירות למוצר המבוקש, במקרה זה מחסניות דיו. המשלוח מדויק ובזמן והשליח אדיב ומשתף פעולה. כן, אני ממשיך לרכוש אצלם פריטים נדרשים.

קניתי סוללת. חברה ידועה, איכות טובה, הובלה מהירה, משלוח חינם,חשבונית מס נשלחה אוטומטית. לא נזקקתי בדברים אחריך, אבל, כשר אזדקק, אקנה פה.אין לייותר מילים

תהליך רכישה מהיר ונוח. המוצר תואם את התיאור ותואם את דגם הטלפון , מחיר מעולה , הגיע מהר.

הזמנתי 2 מפצל רב שקע 5 שקעים. מחיר אטרקטיבי יחסית, והגיע מהר באופן בלתי צפוי.

דיו מקורי של HP במחירים זולים לת״א עם משלוח חינם תוך יום. השירות אדיב ויעיל גם בעת ההזמנה ולאחריה

ביצעתי הזמנה בצוהרים למחרת בבוקר שליח הביא לי את החבילה אני משתמש בדיו החלופי שלהם 951xl כבר 6 שנים ולא היה לי בעיה עם. הדיו החלופי אני אישית ממליץ

שרות מעולה משלוח מהיר תקשורת טובה עם הלקוח הגינות במידע המועבר ללקוח תמורה טובה למחיר