
מחיר ושירות מצויינים. המשלוח היה מהיר. בנוסף הנציג התקשר לאשר את ההזמנה ולשאול בצורה נעימה אם אני מעוניין באחריות יבואן ומגן טלפון ומסך במחיר מופחת מזה שהיה מצויין באתר. המחיר היה משתלם והנציג לא ניסה לדחוף לי את זה בכוח.

מחיר ושירות מצויינים. המשלוח היה מהיר. בנוסף הנציג התקשר לאשר את ההזמנה ולשאול בצורה נעימה אם אני מעוניין באחריות יבואן ומגן טלפון ומסך במחיר מופחת מזה שהיה מצויין באתר. המחיר היה משתלם והנציג לא ניסה לדחוף לי את זה בכוח.

חנות עם תודעת שירות גבוהה קבלת הסבר על המוצר הכול עם חיוך וללא משוא פנים

קניתי S24 היגיע בקופסה פתוחה הכל בסינית. כש דיברתי עם שרות לקוחות דיברו איתי בצורה לא מאוד יפה אמרו שזה כבר 7 דקות ואני מבזבז זמן שלהם וככה זה יבוא מקביל. אני צריך להתמודד לבד ולרסט אותו לFACTORY SETTINGS. והכל בסינית לכו תנס... חוויה לא נעימה. כותב לWHATSAPP שואל איך בדיוק לרסט אין תשובה...

שירות נפלא על כל מה שמשתמע מזה. משלוח הכי מהיר שיש ואני בטוחה שאקנה שוב בעתיד ללא ספק

היה שירות מצוין, גם מבחינת מחיר וגם המהירות שהגיע. היו זמינים ולא היו בעיות בכלל

אחלה שירות. המחיר הכי זול בשוק עם אחריות למוצר מקורי. כנראה אקנה מהם שוב אם אצטרך

שירות מעולה ומקצועי, בחיוך מאיר פנים, מחירים הוגנים. לסיכום, חוויית קנייה מצויינת עם אנשים טובים

שירות ומשלוח מהיר וטוב. כבר כמה פעמים שנהנית מהשירות והאיכות של החנות הזו תודה רבה

שירות מקצועי. תכלס, ישר ולעניין. אדיב. חוויית קנייה מהחלקות שחוויתי. אהבתי את הייעוץ ההוגן והמנוסה. המון תודה!

המוכר היה שרותי, נתן מידע אמין בחרתי את הרמקול שמתאים לצרכים שלי מאוד ממלית על החנות מחיר מצווין

שירות אדיב, המטרה בקניה מעבר לפלאפון חדש היא לא לחזור עקב בעיות- לא חזרתי עדיין. תודה

קניתי טלפון Xiaomi Redmi Note 13pro 5G עם שנתיים אחראיות של היבואן הרשמי. מחיר הכי טוב. בחנות עובדים מקצוענים. מאוד ידידותיים. ממליץ בחום.

ממשק הזמנה נוח דרך האתר, ההזמנה הגיעה יותר מהר מההתחיבות באתר (המשלוח הגיע תוך יומיים)

שירות מצוין, הבחור עם הזקן המסודר דיבר לעניין ונתן שירות מעל ומעבר. גם כשביקשתי להחזיר את המגן הנוסף לטלפון (שלא היה לי בו צורך) הוא זיכה אותי עם חיוך

קניתי טלפון s24. רק אחרי שהמכשיר הגיע,(משלוח תוך יום), התברר לי שזה לא המכשיר של היבואן הרישמי, לאחר שיחה עם מנהל החנות, הגעתי לחנות החזרתי את המכשיר וקיבלתי כעבור מס ימים מכשיר חדש כפי שרציתי. השרות היה מצויין והמשלוח מהיר ביותר

קנינו דרך הייטק סטור דייסון V12. בשיחת המכירה שוכנענו על ידי המוכר לשלם 200 ש"ח נוספים עבור הרחבת האחריות לשנתיים - שירות שלדבריו לא קיים ביבוא המקביל. כשהמכשיר הגיע הופתענו לגלות שהוא עם תקע אמריקאי. על הקופסא מבחוץ הודבק במסקינג טייפ מתאם לשקע ישראלי ונדרש כוח פיזי רב כדי לחבר אותו לתקע המקורי. בשיחת טלפון עם הייטק סטור התלוננו על כך שהדבר לא נאמר בשיחת המכירה. המוכר טען שככה נמכרים כל הדייסונים שמגיעים ביבוא מקביל. כשאמרנו שבמעמד המכירה נאמר לנו שהסכום של 200 שח נוספים הוא על מכשיר ביבוא ישיר המוקדן התכחש לכך, הרים עלינו את הקול, איים שינתק את השיחה ולא ייתן לנו שירות, ואמר שאם ברצוננו לשמוע את ההקלטה של שיחת המכירה נצטרך להגיע פיזית לסניף ביהוד. ראו הוזהרתם!

הי, השירות היה מהיר ואדיב. וגם שקיבלנו מוצר שלא הוזמן הוחלף בשליחות כמובן ללא עלות. ובזיכוי עקב אי נעימות!

השרות שקיבלתי מהחנות היה אדיב ,יעיל ומהיר . הם התקשרו לוודא את פרטי ההזמנה ושלחו לי את המוצר במהרה .

היה שירות מצויין, הנציג ענה על כל השאלות והיה אדיב ומקסים. תודה ובהצלחה, המשיכו כך

שירות מעולה מחירים נוחים. כבר רכשתי שם כמה וכמה מכשירים במשך השנים. תודה רבה לכם

קניתי שואב דייסון לפני פסח. המחיר היה הכי טוב לפי זאפ, השירות של המוכר היה מאוד אדיב, הסביר וענה על השאלות באדיבות למרות העומס שהיה בחנות.

שירות מקצועי וצוות אדיב יש חניה נגישה וצמודה (סניף יהוד) מחירים תחרותיים מגוון גדול מאוד

אתר נוח מחירים מעולים שירות מצוין, הזמנתי כמה פעמים ותמיד היה מוכן מהר לאיסוף ממליצה מאד

מחיר האוזניות היה הכי זול יצירת קשר טובה ויעילה המשלוח הנה מהיר הגיע תוך שבוע

זו כבר פעם שנייה שאני קונה מאותה חנות שאליה הגעתי פעם ראשונה כהמלצה והפעם הזו מתוך חוויה מאוד חיובית. כמו בפעם הראשונה, השרות היהמאוד מקצועי ואדיב, מהיר ולבבי.