
שירות מצוין, היו אדיבים בטלפון. המוצר הגיע מהר. לא נשלח בדואר אלא לתחנת איסוף לאחר תיאום איתי. לא ידעתי שיש תחנה כזו בישוב שלי וזו היתה הפתעה נעימה.

שירות מצוין, היו אדיבים בטלפון. המוצר הגיע מהר. לא נשלח בדואר אלא לתחנת איסוף לאחר תיאום איתי. לא ידעתי שיש תחנה כזו בישוב שלי וזו היתה הפתעה נעימה.

לפני ההזמנה התקשרתי לוודא שיש במלאי את הדגם שרציתי. המענה היה אדיב והבדיקה נעשתה במהירות. תהליך ההזמנה מהיר והיתרון הגדול הוא שאפשר לשלם בפייפאל! בנוסף, אם לא הייתי מתקשרת לוודא מרצוני החופשי, ניתן לעבור את כל התהליך אונליין! בחירה, הזמנה ותשלום. אני בחרתי משלוח וי איי פי הגיע אליי תוך 3 ימים. רק חבל שחברת המשלוחים איתה עובדים לא מתייחסת ברצינות יתרה להערות בהזמנה, ביקשתי שייספקו עד 16 מכיוון שהאספקה הייתה למקום העבודה ואם לא הייצי מתקדרת אליהם לוודא את זה השליח היה מגיע בשש.

מחיר ללא תחרות, בררתי טלפונית שהדגם קיים, שירות נעים אדיבים, יש מראת גוף! ארזו לי את השעון מקסים! מגיע עם אחריות, אפשרות להחליף (זו מתנה) קופסא מקורית ממותגת של השעון שקית ממותגת.

חיפשתי לקנות שעון בתור מתנה, לאחר חיפוש באינטרנט נתקלתי באתר של נינג'ה פולו. באתר מצאתי שעון שמצא חן בעיני והזמנתי אותו ב22/05/16, ובנוסף התקשרתי לחנות לברר שהכל בסדר עם ההזמנה. לאחר שלושה ימים ב25/05/16 נזכרו לחזור אלי ולספר לי סיפורים שאין ליבואן את השעון במלאי ושהמשלוח יגיע רק בעוד כמה חודשים. בעקבות זה החלטתי לבטל על העסקה כי אני הייתי צריך את השעון לעוד שבוע ולא יכולתי להמתין מספר חודשים. בהמשך חיפושי אחר שעון יצא לי להיתקל באתר שלהם שוב ולראות את אותו שעון שהזמנתי מפורסם מחדש במחיר שגבוה ב600 ש"ח יותר מהמחיר שאותו הזמנתי אותו כמה ימים קודם. באותו רגע הבנתי שנפלתי על חנות שדוגלת בשקרים, ושהם פשוט עברו על החוק ורימו אותי בשביל לא למכור לי את השעון במחיר המקורי. יצרתי קשר עם היבואן והתברר שהמשלוח של הדגם שרציתי הגיעה השבוע, ממש לא עוד כמה חודשיים כמו שסופר לי. המוכרת בחנות ידעה שאני צריך את השעון לשבוע הבא והדרך שלה להתחמק מלמכור לי אותו הייתה לשקר לי שהמלאי יגיע רק עוד כמה חודשים. אני במקומכם לא הייתי מזמין מהחנות הזאת או מתקרב אליה. ונינג'ה פולו אני מאמין שעוד נתראה בבית משפט.
צר לנו על מה שהנך מתאר כ "חווית קניה" שלילית. יחד עם זאת אנו מצטערים על העובדה כי בחרת לשלוח חוות דעת ברגע של כעס שכפי הנראה פגע בצד העובדתי של חוות הדעת אותה שלחת. חברתינו משרתת קהל של עשרות אלפי לקוחות מזה שנים רבות. המחירים האטרקטיביים, והשרות הינם הטובים בארץ ועל כך יעידו אתר "זאפ" ואלפי לקוחות מרוצים השבים ורוכשים מוצרים שונים. אנו נתייחס לטענותיך אחת לאחת ועל בסיס העובדות בלבד. בתאריך 22/5/16 הזמנת שעון של חברת "מישל הרבלין". השעון הוזמן דרך האתר שלנו באינטרנט. השעון הוזמן על ידך בנוהל הזמנה רגילה קרי 7 ימי עסקים לאספקה. מחירו של השעון באתר היה 1409 ₪. כבר באותו יום פנתה אליך נציגה שלנו (עדיין במסגרת 7 ימי עסקים),ועדכנה אותך, כי השעון לא נמצא במלאי החנות ומכיוון שעלינו להזמינו מהיבואן יתכן מצב בו לא נוכל לספק אותו בתוך 7 ימי עסקים. לא התייחסנו למחירו של השעון אלא אך ורק ללוח הזמנים לאספקה. תשובתך היתה כי אתה צריך את השעון למתנה ובמיידי. לאור זאת בחרת לבטל את ההזמנה. קיבלנו את בקשתך וביטלנו את ההזמנה. לגבי הבדיקה שערכת עם היבואן הרי שאין לה כל משמעות משתי סיבות: 1. המלאי אשר מגיע לארץ מחולק על ידי היבואן לחנויות רבות ועל פי שיקולו. 2. כפי שציינת אתה נאמר לך על ידי היבואן כי השעונים יגיעו לארץ בתוך שבוע כך שגם כאן לא היית מקבל את השעון במיידי כפי שרצית (אגב אותה תשובה נמסרה לך על ידי נציגת החברה לאחר בדיקה עם היבואן). באשר לטענתך לגבי "קפיצת" המחיר של השעון, כאן אנו מבינים שאינך מכיר את דרך הפעולה של אתר "זאפ", ולכן נסביר לך את התהליך: כל שעון עולה למכירה באתר עם תג מחיר ראשוני. בשלב שבו חברה מתחרה מחליטה להעלות או להוריד את מחירו של שעון זהה לזה שפרסמנו, אז המערכת שלנו מגיבה באופן אוטומטי לשינוי ומעלה/מורידה את מחירו של הפריט בהתאם כדי לעמוד בתחרות ולתת ללקוחותינו את המחיר הטוב ביותר. גם במקרה הזה נעשתה העלאת מחיר לשעון על ידי מתחרה והמערכת שלנו הגיבה בהתאם. אנחנו נהנים מאמונם של לקוחות רבים לאורך שנים רבות וצר לנו כי בחרת להתפרץ לדלת פתוחה בטרם בדקת איתנו את העובדות, ולהטיל דופי בחברה ובעובדיה. אנו מקווים כי קיבלת את המענה לטענותיך. בברכה

באתר מופיע שזמן הגעה ללקוח זה 3 ימים. הזמנתי במוצ"ש, ביום שני התקשרו אלי כדי לברר איפה אני רוצה לאסוף ולא עניתי (לפעמים יש אנשים שעסוקים..) לא ניסו להתקשר שוב רק למחרת לקראת סוף היום יצרו איתי קשר (לא יודעי למה? כל הפרטים עם כתובת עודכנו!!) ומהיום הזה ספרו 3 ימים למשלוח מה שיוצא שקיבלתי אותו רק ביום ראשון.. לאחר שקיבלתי אותו הקופסא לא הייתה נראת כאלו עברה כמה ידים ובלוייה (פחות נחמד להביא כך מתנה לחבר..) לפעמים חשוב לך כשאתה עושה הזמנה לקנות כדי שיגיע בזמן וחבל..

אני חייב לומר שלמרות שחששתי לבצע הזמנה מהחנות דרך האתר שלהם, ביצעתי בסופו של דבר רק בזכות התגובות החיוביות שהחנות קיבלה על ידי גולשים אחרים, ואחרי שביצעתי את הרכישה שלי התברר שהשירות לקוחות שלהם יוצא מן הכלל, הם מאוד מנומסים, חוזרים בזמן, ועושים הכול כדי שהלקוח ייצא מרוצה.. קיבלתי את השעון שלי תוך יומיים על ידי שליח ספיישל שהגיע עד לתוך המכללה בה אני לומד והביא לי את זה ישירות. לאחר שזיהיתי בעיה קטנה שהייתה על השעון, ייצרתי קשר עם החנות להודיע על כך, והם שלחו לי למחרת סוכן מיוחד שיבוא עד אלי ויחליף לי את השעון לאחד חדש. ברצוני לומר תודה רבה על השירות המדהים שלהם, באמת שאני ממליץ בחום על רכישה דרכם. כמובן שבעתיד אם אצטרך, הם הראשונים שאגיע אליהם. ושוב, תודה על הכול.

היה אחלה. לא היו שום בעיות. השעון הגיע מהר ובדואר, בטריה עובדת, השעה כבר מכוונת. אני מרוצה

הגכתי דרך זאפ, הזמנה באתר והשארת פרטים...חזרו באותו היום והמוצר הגיע לאחר 3 ימים לחנות ליד הבית (EPOS). בקיצור סבבה...

הזמנתי שעון באתר בקלות רבה, אחר כך צלצלתי טלפונית לניד שמופיע שם וענו לי באדיבות רבה מעבר לשעות הפתיחה. המוצר הגיע לאחר יומיים בלבד אלי הביתה! התרשמתי מהשירות המצוין מהמחיר הזול ביחס לחנויות אחרות. רק המשלוח היה קצת יקר אבל זה בקטנה... מומלץ

ממש מרוצה מהמוצר המשלוח הגיע אליי לבית בתוך פחות מ24 שעות על ידי שליח שתיאם איתי פגישה מראש לפני הגעה כדי לוודא שאני בבית כל הכבוד!!

שירות לקוחות מעולה ואדיב. האתר מונגש ונוח לשימוש וגם היה מענה מהיר במענה הטלפוני של החברה

תיאור מדוייק של המוצר. מחיר שווה. הגיע בזמן. מאוד מרוצה. הגעתי אל החנות באמצעות חיפוש בזאפ.

שירות אדיב ומהיר, הייתי חוזר לקנות שם שוב. המענה הטלפוני היה יעיל ומהיר בלי התקשקשויות ובלבולים

השירות היה מצויין, קיבלתי גם ייעוץ בטלפון בצורה מאוד אדיבה משום שהתלבטתי בין שני שעונים, גם לאחר ההזמנה התקשרו להסביר לי על אופן המשלוח. דבר קטן שקצת אכזב אותי, כתבתי בהערות שזו מתנת יום הולדת וביקשתי עטיפת מתנה ופתק החלפה (קבלה זה לא פתק החלפה) ולא היה אף אחד מהם. אגב, השעון נדיר ביופיו, שווה כל אגורה.

הזמנתי אתמול (רביעי) בשעה 16:30 שעון יד למתנת בר מצוה לבני, שאמורה להיות ב"ה ביום ראשון הקרוב, וציינתי שחשוב לי לקבלו בשליחות VIP עד יום ראשון. המוכרות - אולסיה וג'נט שהיו אדיבות מאוד, בררו עם שתי חברות שליחויות ואמרו לי שהמוצר יגיע לא לפני יום שני - עוד 5 ימים. בלית-ברירה הסכמתי ועשיתי את ההזמנה. הבוקר בשעה 08:30 - תוך 16 שעות קבלתי את המוצר!! (אני גר בשומרון) טלפנתי היום לחנות והודיתי להם על השרות הנפלא והמדהים...

קניה פשוטה ומהירה, אחרי יום התקשרו לתאם חנות לאספקה ובאותו היום שלחו. שירות אדיב ומהיר ומחיר הכי זול, ממליץ בחום!

קניתי מוצר באתר פולו ואני יכול לומר לכם שפשוט חוויה ושירות מצוין אין לי מילים. אני ממליץ לכם לקנות עוד היום בחנות\באתר פולו (תודה לכם על השירות)

המשלוח הגיע במהירות מפתיעה. מעניין שעל העטיפה כתוב שהשעון מיוצר יפן אבל על השעון עצמו כתוב שהוא מיוצר בתאילנד...

אתר מאוד אמין, זול ונוח לגולש זאת לאחר בדיקה מעמיקה, שירות מצויין, השעון הוזמן באמצעות משלוח עם שליח עד הבית ולאחר פחות מ 24 שעות השעון הגיע עד לביתי ארוז כמו שצריך שלא יגרם שום נזק. שעון יד יפה, איכותי עם אחריות כמובן. ממליץ מאוד על האתר חווית קניה מעולה !!

חנות מעולה. פעם שנייה שאני קונה ממנה. המשלוח הגיע בזמן ובדיוק מה שהזמנתי. מאוד מומלץ.

היו הכי זולים בזאפ, ההזמנה באתר האינטרנט הייתה נוחה מאוד. התרשמתי מאוד מהחנות ושירות הלקוחות היה אדיב.

הכל תיקתק כמו שעון :) התקשרו אלי מהחנות ביום העסקים הקרוב להזמנה והשלימו את החיוב בכ"א. המשלוח היה חינם ומאוד נוח - השעון לא נשלח לסניף הדואר (עם כל התורים) אלא למקום מסויים הקרוב לביתי (איזושהי חנות במרכז המסחרי השכונתי שיש לה כנראה הסדר).

יום אחרי הזמנה התקשרו לאמת את ההזמנה ולתת פרטים על המשלוח .הגיע מהר מאוד , לפני הזמן. המשלוח חינם . אפילו את השעה טרחו לכוון. מאוד מרוצה.

אחלה קניה הזמנתי אתמול הגיע היום שירות טוב אין עליהם אחלה אתר אני יקנה רק מהם

שרות מצויין, נציגה אדיבה מאוד. המוצר הגיע מהר מאוד. חנות מומלצת!!!! זו פעם שלישית שאני קונה בחנות הזו, והם אף פעם לא הכזבו.