
קיניתי דריל גז מהחנות . ניסן המוכר נתן לי יעוץ מדהים והתאים את הגריל לפי הצרכים שלי בצורה שאח"כ ראיתי שהיא מושלמת . המשלוח הגיע בזמן כפי שתואם בצורה אדיבה מאד ,כולל בדיקה של ניסן לוודא שאני מרוצה וקיבלתי שירות טוב. כמו כן קיבלתי כיסוי לגריל למרות שלא הזמנתי ,כי שניסן אמר לי "קשה לי לראות שהגריל לא ישמר כראוי " אני ממליץ בחום לרכוש מוצרים מחנות זו בגלל השירות,המקצועיות ,המחיר והכי האמינות






















