קיבלתי מוצר שבור ובעת פנייה לשירות הלקוחות נאמר לי שהאחריות איננה חלה עליהם אלא על חברת "כרמל דיירקט".
לאחר שיחות רבות וויכוחים החנות הציעה שאשלח את המוצר השבור חזרה אליהם בדואר דבר אשר מצריך ממני בזבוז זמן וכסף.
מאוכזב מאוד.
תגובת החנות
לא ברורה לי טענת הלקוח.
אחריות על המוצר הינה של כרמל דיירקט בגין כל בעיה לאחר קבלת המוצר.
אנו אחראים לכל המוצרים שנשלחים על ידנו באופן מלא.
בפירוש נאמר לו כי על מנת להחליף את המוצר שלטענתו הגיע שבור, אנו צריכים לקבל אותו אלינו ונזכה אותו בגין דמי המשלוח.
אין אנו יכולים להיות בטוחים שמוצרים אכן מגיעים פגומים לפני שאנו רואים אותם.
הלקוח לא סיפק תמונה של המוצר השבור.
בכל מקרה הלקוח יקבל שירות כפי שנאמר לו עוד בטרם כתיבת חוות הדעת