
מקצוענות יחס אישי סובלנות מחיר ........ חווית קנייה מושלמת !!! תודה על הכל שי כהן - אוקטב שירותי מחשוב לעסקים

מקצוענות יחס אישי סובלנות מחיר ........ חווית קנייה מושלמת !!! תודה על הכל שי כהן - אוקטב שירותי מחשוב לעסקים

קיבלתי בחנות זו שירות אדיב ומקצועי. כשהייתה לי בעיה עם המצלמה, עובדי החנות פתרו לי אותה במהרה ובמקצועיות ובמיוחד ארצה לציין את בעל החנות, דורון ואת אחד מהעובדים, אמיר, שעזרו לי מאוד ונתנו לי מענה ופתרון מהיר וכפי שכבר ציינתי- שירות מעולה! ממליץ בחום על החנות! תודה!

עדי המלך מוכר מדהים אחלה שירות שבעולם !!! ואללה חוזר לפה שוב ומציע חיבוק לכולם

הגעתי לחנות לאחר חיפוש בזאפ, בידיעה שהם לא הכי זולים אבל שם אפשר יהיה קל לי יותר לשאול שאלות ולוודא שההחלטה שלי נכונה בהתאם לצרכים שלי מהמצלמה העתידית. גיל(אני מקווה שאני זוכר את השם נכון) עזר לי לפני הרכישה ואמיר כאשר באתי לאסוף את המוצר. שניהם נתנו שירות מצוין. אמיר אפילו יצא איתי מהחנות כדי להסביר כמה דברים על המצלמה בחוץ (בתוך החנות יש קרינה ואני רגיש לקרינה). בהמשך קניתי גם תיק ואמיר עזר גם בזה. אני קונה שם שנים ומתכוון להמשיך.

העניין טופל מול החנות בשיחה עם מנהל הסניף לשביעות רצוני. קיבלתי את המשלוח לידי, המוצר תקין

הגעתי לחנות כדי לקנות משדר לפלאש. יצאתי ממנה עם 2 פלאשים ניידים, עדשה, ציוד נוסף ועוד.. (-: חווית קניה כייפית, צוות נהדר. כמובן שאחזור שוב.

מרגע ההזמנה קיבלתי שרות אדיב ומקצועי אם במענה הטלפוני ואם בעת איסוף המוצר מהחנות. אנשי המכירות הינם כולם בעלי מקצוע בעצמם עם ידע נרחב, סבלנות אין קץ. קיבלתי הסבר מקיף על המצלמה, תמיכה ראשונה בהפעלה והעיקר לא ניסו למכור לי מוצרי עזר שאיני זקוקה להם. שרות מעולה!!!

קניתי היום מספר מוצרים שרות מעולה עם סבלנות המוכר אמר שהוא נותן שרות כפי שהיה רוצה שיתנו לו נהניתי מכל רגע היה כיף

שירות מקצועי ומעולה איתמר סייע ועזר לי בכל שאלה מקצועית שהייתה לי לגבי הפלאש ובכלל בנושא צילום ותאורה, ממליץ בחום לרכוש שם.

לאחר שניסיתי לקנות את המוצר בכמה אתרים ללא הצלחה. מצאתי את האתר של סטודיולנד נגיש ביותר. על אף שגם להם לא היה את המוצר במלאי, הם יצרו איתי קשר במהירות, הבטיחו שהמוצר יגיע בתוך כמה ימים ואכן כך היה. כשהמוצר הגיע לחנות, אחד מנציגי החנות בעצמו ביצע את המשלוח עד אלי. שירות נדיר לכל הדעות. מומלץ.

השירות נהדר ונעים , הצוות בחנות מקצועי ושמח לעזור בכל שאלה ובכל נושא ! הזמנתי מוצר לא סטנדרטי דרך האתר ואיתמר מהחנות התקשר לוודא שאני אכן מבין ויודע מה אני מזמין ורצה לדעת שהציוד שלי אכן תומך בזה - אחריות מקצה לקצה !! הרווחתם לקוח חוזר ובגדול !

האתר שלכם נח מאוד שירות מהיר ואדיב אשמח לחזור ולקנות שם שוב במקרה הצורך תודה רבה

שרות אדיב יעיל ומקצועי ניתן ע"י אמיר איל, כל הכבוד לו, הוצעו מספר פריטים של נוחות ונרכשה גם רצועה.

חוויית קנייה נהדרת! כל המוכרים מקסימים ונכונים לעזור :) מחירים מצוינים ושירות מעולה ! אשמח לחזור לקנות שם שוב!

אין שירות כזה! גם מבחינת המשלוח וגם הידע המקצועי. היה לי צורך במשלוח דחוף אמרו לי שמתחייבים ל3 ימים אבל ישתדלו. המצלמה הגיעה יום אחרי- פחות מ24 שעות אחרי ההזמנה. אלופים!

הוזמנה עדשה תוך התחייבות לאספקה תוך שבועיים והבהרה שבידה ולא ניתן לספק בזמן עדיף לא לבצע את ההזמנה. נוהלו מספר שיחות עם שירות הלקוחות במהלך השבועיים בהם הובטח שתגיע בזמן. בשיחה האחרונה (לאחר כמעט שלושה שבועות) הפכו השבועיים ל-14 ימי עסקים וגם בהם לא ניתן היה לעמוד. ההזמנה בוטלה ולמרות אי עמידה בתנאים ע"י הספק נגבו דמי ביטול.
הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 25/12/16 לאחר השעה 12:30 ונמסר לו במעמד ביצוע ההזמנה כי צפי קבלת העדשה אצלנו הוא 14 ימי עסקים (אשר לא כוללים את ימי שישי ושבת), וכי העדשה מוזמנת במיוחד עבורו! הלקוח עמד בקשר רציף עם החנות ועודכן כל העת על זמן האספקה היות ולקוח רצה את העדשה לפני נסיעתו לחו"ל. ביום 11/1/17 שהוא יום העסקים ה- 13 להזמנה התקשר הלקוח ודרש כי יסופק לו המוצר היום מאחר ומחר הוא טס. הוסבר ללקוח כי העדשה כבר נחתה בארץ וממתינה לשחרור מהמכס וכי מחר (היום ה-14 להזמנה) העדשה בוודאות תגיע לחנות, כפי שהובטח לו. לקוח לא היה מוכן לקבל את הדברים ודרש לבטל את ההזמנה, זאת למרות שהובהר לו כי המוצר שהזמין הגיע במיוחד עבורו. מאחר ונדרשנו לבטל את ההזמנה בטרם הסתיימה ההתחייבות שלנו לימי העסקים לאספקה ומאחר וביטול העסקה גרם לחנות הפסד כספי, הוחלט לנהוג עפ"י חוק ולחייב את הלקוח בדמי ביטול עסקה בסך 5% מערך העסקה. צר לנו מאוד על כי הלקוח לא נהנה מהעדשה שהוזמנה עבורו מאחר ומיהר לטיסה לחו"ל, אולם התנהלות החנות הייתה תוך עמידה בהבטחתה וכמו תמיד בשאיפה לשביעות רצון לקוחותינו. אנו נמשיך לספק לקהל לקוחותינו המרוצים את מבחר המוצרים המתקדמים ביותר בשוק תוך שימת דגש על עמידה בהבטחותינו.

לאחר בירור לפני ההזמנה אושר לי שהמוצר זמין. יום לאחר ביצוע ההזמנה התקשרו אלי להודיע שהמוצר לא זמין. התאכזבתי והסברתי שזמינות המוצר אושרה לי מראש. לאחר בירור פנימי ״נמצאה האבידה״ והמצלמה הגיעה אלי תוך יומיים בלבד! זה בסדר לטעות אם מתקנים כמו שצריך כמו שנעשה במקרה שלי אני ממליץ במיוחד את השירות האדיב והאישי של אמיר

ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט. ביצוע ההזמנה היה קל מאוד. שילמתי תוספת תשלום בעד שילוח על ידי שליח עד הבית. כעבור שלושה ימים העדשה הגיעה אלי לישוב. אני גר בישוב קטן בדרום חוטף עזה. זאת הפעם הראשונה בה אני מקבל את המוצר כל כך מהר.

תחושה שיש אנשים מאחורי האתר ושיש על מי לסמוך. הזמנתי רקע שלא היה במלאי, אבל היה אמור להגיע כל יום. מאחר שהייתי זקוקה לו בדחיפות, קבעתי מועד להגיע לאסוף אותו בעצמי, אבל אז הסתבר שההסחורה מתעכבת בנמל. אמיר, אחד העובדים בחנות בדק ומצא רקע חדש שהוחזר, הודיע לי על כך וגם זיכה אותי על התשלום.

בתחילה יצרתי קשר עם החנות דרך מייל עלמנת לשאול מספר שאלות. המענה היה מהיר ולעניין. לאחר מכן תהליך הרכישה היה נוח מאוד וידידותי מאוד. המוכר (לא זוכר את שמו) עשה הכל על מנת להקל עליי עם אספקת המוצר ולמרות שהמוצר לא היה במלאי ולכן האספקה אמורה לקחת כשלושה שבועות, המוצר הגיע אליי הביתה לאחר פחות משבועיים (כולל סופ"ש).

מאוד מרוצה מהחנות קבלתי ב זמן הזמנה טלפונית בן אדם מאוד מקצועי מוצר מצוין קל ו נוח עבור כל מצלמה

חווית הקניה והשירות בסטודיו לנד מחזירה אותי שוב ושוב לקנות דווקא אצלם, השירות מהיר, ההבנה והראש הגדול, הגמישות והיחס בכלל. המוצרים נשלחים מהר וטוב.

הזמנתי כרטיס SD ב 10.11.16. ביום 13.11 יצא מהחנות. כעבור שבועיים של המתנה, הם אמרו שהמוצר הגיע בטעות של הדואר לכתובת אחרת והם פותחים בהליך בירור ובינתיים הם שולחים לי כרטיס נוסף. יש לי ניסיון איתם בשתי קניות. בראשונה רכשתי מצלמה ועדשה זולה. המליצו לי פילטר ששוה כמעט כמו העדשה ורכשתי. זה חזר על עצמו כעבור שנתיים: קניתי עדשה (לא מהם) ומוכר שם יעץ לי לקנות פילטר ששוה כמחצית מעלות העדשה. לפתע הגיח מאחורי הקלעים אחד המוכרים הרציניים שלהם והתערב ואמר שהוא עצמו לא משקיע בעדשה שעולה כמה מאות ש"ח פילטר אלא רק בעדשה של כמה אלפים. הוא אמר זאת כי הבין וקלט מיד מי עומד מולו ולכן זה קלע במדוייק לגישתי. לקמן ההתכתבות שלי עם החנות לאחר שהפרשה הסתיימה. הכרטיס הגיע תוך 3 ימים ברוטו בדואר שכולם אוהבים לשנוא. הפעם שלחו לי מספר מעקב ולכן יכולתי לדעת ולעקוב. ממועד הרכישה ועד מועד ההגעה בדיוק 4 שבועות. להלן עיקרי הפניה שלי אליה במייל 7.12: "קשה לי לקבל את הסיפור שהבעיה היתה בדואר. קל מאוד להאשים את הדואר בכל דבר. בפועל כתושב השומרון הדואר, אני מעיד, מגיע לפה יפה מאוד על שלל סוגי המשלוח המגוונים. דווקא בישוב מרוחק מהמרכז שבו מתבצעת חלוקה מרכזית ולא בבתים אין תקלות. וכלקוח חוזר, אני לא מרגיש אוירה של יושרה בשתי הקניות שעשיתי אצלכם. זו החויה שלי. משהו לא מריח טוב. כל הסיפורים האלה לא מעניינים אף לקוח, גם את הסבלניים שבהם. לקוח הזמין מוצר ואתם מחוייבים לספק שירות שמראה רצינות ובגרות." עיקרי תגובתם 9.12" "דואר ישראל הינו גורם עצמאי לחלוטין, ואני בסך הכל לקוח אחד מיני רבים מאד, לעיתים, הדואר עובד מצוין כפי שציינת וכפי שאנו חווים ברוב המקרים, אולם, קורים מקרים בהם חבילות לא מגיעות ליעדן ואנו פועלים בדרך הטובה ביותר למנוע פגיעה בלקוחותינו." לשיקולכם. באהבה.
סטודיו לנד עושה כל שביכולתה על מנת להעניק חוויית שרות מצוינת לכלל לקוחותינו ועל כך מעידים אחוז הלקוחות החוזרים הגבוה מאד שלנו, כפי שהלקוח העיד על עצמו כלקוח חוזר. יחד עם זאת, כחברה הנסמכת בשרותי דואר ישראל עפ"י דרישת הלקוח, היות ולכל לקוח ניתנות לבחירתו אופציות נוספות מלבד דואר רשום כגון איסוף עצמי או שרות שליחים בתשלום, אנו תלויים בדואר ישראל. כחברה שלוקחת אחריות על השרות המצוין ללקוח, במקרה של חבילה שלא ברור מה גורלה, אנו פותחים במסכת התנהלות מול הדואר העורכת כ-14 ימי עסקים. אולם, לא נתנו ללקוח להמתין את 14 ימי העסקים לתשובת הדואר, אלא שלחנו מיד כרטיס זיכרון חדש כאשר בפועל אנו לוקחים בחשבון שיוכל להיווצר מצב בו לקוח, יקבל בסופו של תהליך הבדיקה בדואר הן את מוצר הראשון שנשלח לו והן את השני. שביעות רצון הלקוחות עבורנו קודמת לכל! גם לדואר ישראל. דואר ישראל הינו גורם עצמאי לחלוטין, וגם אנו לקוחות מיני רבים מאד. ברוב המקרים דואר ישראל עובד כראוי כפי שציין הלקוח וכפי שאנו חווים ברוב המקרים, אולם, קורים מקרים בהם חבילות לא מגיעות ליעדן ועל כן אנו פועלים בדרך הטובה והמהירה ביותר על מנת למנוע פגיעה בלקוחותינו. נשמח לעמוד לרשוות הלקוח בעתיד ולהמשיך ולספק חווית שרות מצוינת ככל שהדבר תלוי בנו.

תענוג לקנות בסטודיו לנד. שירות מצוין, אדיב ונעים, סבלנות אין קץ במאמץ לעזור ללקוח למצוא בדיוק את מה שהוא צריך, וגם טיפים על הדרך.

רכשתי עדשה דרך האתר זמן הגעה צפוי היה 14 ימי עסקים אך הגיע תוך שבוע השירות שקיבלתי היה מעולה פלוס המוכר היה אדיב וסבלני!!! אין ספק שאמשיך לרכוש בחנות הנ״ל.