
מה יש לומר? שירות מושלם, מרגע שהתור שלי הגיע, ועד עכשיו. מוצר מושלם, הכל בשקיפות מלאה. לא פעם ראשונה שלי ובבירור - לא הפעם האחרונה שארכוש משם

מה יש לומר? שירות מושלם, מרגע שהתור שלי הגיע, ועד עכשיו. מוצר מושלם, הכל בשקיפות מלאה. לא פעם ראשונה שלי ובבירור - לא הפעם האחרונה שארכוש משם

כמו בקניות קודמות שירות מהיר, יעיל וגם זול מאחרים. איפשרו לי להחליף צבע מוצר במקום (בהתאם למלאי בחנות)

מוצר מעולה ושירות מצוין. אני קונה בחנות הזו כבר מספר פעמים ומאוד מרוצה ממליץ להגיע גם מערים שכנות.

שירות מקצועי ואדיב . המוצר הגיע במהירות . מאוד מרוצה מחווית הקניה והמוצר. בטוח שאקנה מהם עוד פעם.

שירות אדיב מהיר ומקצועי. המוצר היה קיים במלאי וסופק מיידית. בקיצור, חיובי מאד וממליץ בחום

קניית טלפון סמסונג לבת שלי. היה אחלה שירות, מאוד מקצועי, מאוד מזמין. ממליץ בחום רב.

לי הם מכרו סמסונג גלקסי A25 ללא פנקציות בסיסיות כגון הקלטת שיחות, שחוקיות בארץ אבל לא במקומות אחרים בעולם. שגיליתי התקשרתי אליהם ואמרו לי "בעיה שלך - כתוב ייבוא מקביל" (מאיפה לי לדעת שזה מה שזה אומר). לא ממליץ בכלל.

היה מקצועי וחביב, מבחר גדול של מוצרים, והצוות ענו שם על מה שצריך, ומה כלול, לא כלול וכדומה.

אחלה שירות, את רוב המכשירים שלי קניתי דרך סניף יהוד. תמיד אדיבים ומנומסים והמחירים בד"כ נוחים. מומלץ

לדעתי השרות היה מאלה. השירות נותן צומת לב ללקוח שלו בטוח במה לבחור ומתלבט. המוכרים היו מאוד נחמדים והמחיר אל המוצר החי אוגן. רק הכובסה הייתה מקווקוות היו רואים שקבר פתחו אותה, אבל הפילו לא היה שריטה קטנה אחת אל המוצר הצמו. ואני חושב שאן אל מה להתלונן כי לו ביקשתי הפילו החלפת מוצר. האגה אבד מעולה ואני לגמרה מאושר מהקניה.

השירות היה מעולה. המוכר עזר לי בהרבה דברים באדיבות נפלאה. חסך לי הוצאות מיותרות והסביר לי כל מה שצריך. גם הפנה אותי לקבל עזרה במשהו שחיפשתי לחנות מעולה אחרת. תודה!

מקום אמין שקניתי ממנו כבר כמה וכמה מכשירים, השירות מעולה, מתאימים לך מוצר לפי הצרכים ולא דוחפים לך דברים שאתה לא צריך, מחירים הוגנים

רוצה לציין לשבח את הצוות המקסים והחייכן, ואת השירות האדיב והמהיר! מחירים משתלמים, אין ספק שנחזור❤️

ממליץ מאוד, מחירים נוחים, היחס של הצוות ללקוחות נעים ומכבד, רואים שאכפת להם שהלקוח יהיה מרוצה. משתדלים לכוון את הלקוח למוצר שבאמת יהיה טוב עבורו. כל הכבוד!

קיבלתי שרות מהיר ונעים. המוצר הנכון, במחיר טוב, שרות אדיב. לא הייתה לי שום בעיה.

הגעתי לחנות אחרי שלא נגעתי בעולם הקונסולות יותר מעשור. קיבלתי שירות אדיב וסבלני מאוד ענו לי על שאלות כדי להבין מחדש את העולם הזה. מחירים הוגנים מאד ביחס לשוק ובהחלט אחזור לקנות שם

שירות טוב ומהיר המשלוח הגיע עד לישובנו המרוחק המכשיר הגיע ללא כל בעיות ועובד היטב

קניתי בהייטק סטור דרך באתר טלפון שיאומי 12 256 ג"ב. בחנות היו מאד אדיבים המשלוח הגיע ממש מהר, אבל התברר שהייתה טעות וקיבלתי דגם עם פחות זיכרון. בחנות הציעו לי לשלוח שליח שיאסוף ויחליף ללא עלות, אבל העדפתי להגיע כדי לקצר את התהליך. המנהל גם הציע לי ביוזמתו פיצוי על הטעות. קיבלתי מגן אחורי איכותי ללא עלות. אני בהחלט מרוצה מהשירות והאחריות. אשמח לקנות שוב בעתיד.

שירות מדהים לגמריי ,סבלני ועזרה בכל מה שצריך ,היה לי נורא כיף להזמין ,תודה רבה לכם!!

שירות אדיב ומקצועי. המשלוח מהיר, יוצרים קשר ומוודאים שבכל תקין, מחיר מעולה. לקוח קבוע אצלם

מחירים הכי טובים בארץ שירות מעולה ואיכותי ידע מקצועי ברמה הגבוהה ביותר באתי בגלל המלצות - מומלץ ביותר

חווית קנייה חיובית מכל הבחינות: משלוח מהיר, הנייד תקין, התקשורת עם החנות עניינית ונעימה. תודה רבה.

השירות היה מהיר ואדיב, עזרו לקבל החלטה איזה מוצר לקנות. נראה מחיר הוגן. תודה רבה

שירות ויחסי אנוש מצוינים, קנייה ומשלוח מהיר, עונים לשאלות באימייל ובטלפון. המוצר איכותי ובא כמו שפורסם. חווית קניה חלקה, ממליץ בחום.

צוות מנוסה ואדיב, סובלני, נותןם מידע מלאה על המוצר. משלוח מהיר, יעיל, שרות מעולה, מומלץ בחום