ככלל השירות היה טוב מאוד. ממשקים נעימים ושליחה מהירה ומלאה של המוצר. על זה יש רק מילים טובות.
אבל, וזה אבל גדול- לאחר ההזמנה הסתבר שהחברה לא מגיעה לחלק מהיישובים ביהודה ושומרון, ללא פרסום העניין מראש. כלקוח, נפגעתי מאוד מהעניין ומההרגשה של סוג ב'.
תגובת החנות
תודה רבה על חוות הדעת החיובית ,
כחברה שחרטה על דגלה את איכות שירות הלקוחות, חוות דעת שכזאת גורמת לנו סיפוק רב.
לגבי המשלוח – לצערנו זאת המדיניות של חברת המשלוחים UPS עימה אנו עובדים והדבר אינו נתון לשליטתנו בשום צורה ואופן.
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להעניק שירות אדיב ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד. אנו מספקים אלפי משלוחים מידי חודש בכל רחבי הארץ באמצעות חברות השילוח הטובות ביותר כגון UPS, FedEx ועושים מאמצים ותיאומים כדי לספק את המוצרים בזמן הקצר ביותר .
חברתנו שמה דגש על טיב המוצרים, איכותם והפצתם ללקוחות במחירים אטרקטיביים. כל זאת לצד שירות הגון , מקצועי ויחס אישי.
על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.