
רכשתי עכבר g502 wireless המחיר הכי זול שמצאתי ( יותר זול מאמאזון) שירות מהיר ואדיב! מומלץ!

רכשתי עכבר g502 wireless המחיר הכי זול שמצאתי ( יותר זול מאמאזון) שירות מהיר ואדיב! מומלץ!

כשראיתי שקבלו המלצות כולן 5 כוכבים, לא ידעתי אם זה אמיתי. החלטתי לנסות. אני שמחה להוסיף גם 5 כוכבים, השירות היה מעולה, בכל השלבים מההזמנה עד קבלת תמיכה אחרי שקניתי את המצלמה. המחיר היה גם נמוך ממה שהיה רשום, מומלץ בחום

רכשתי שעון גרמין במחיר זול יותר מהיבואן. קיבלי יחס חם ואוהד מבלי להסתתר מאחורי דוא"ל וכדומה

מומלץ ביותר! הגעתי לאסוף בעצמי את המוצר, השירות היה אדיב מאוד והיחס מצויין. ללא ספק אחזור לקנות שוב.

מקצוענים ביותר, שירות ברמה גבוהה מאוד, יחס אישי, שווה מאוד! ממליץ בחום, ראש שקט !

איש המכירות היה נחמד מאוד וסבלני, נתן שירות מקצועי ואדיב. חווית קניה מהטובות שקיבלתי בישראל עם שירות כמו בחול.

שירות מצוין! מהרגע שפניתי חזרו אלי תוך דקות בודדות, וליוו אותי החל מתהליך ההתלבטות והשוואת המוצרים, דרך הקניה (היו הכי זולים) ועד לאספקה. המוצר הגיע מאד מהר ויצאתי מרוצה מאד!

קניתי מצלמת C920 של לוג'יטק. יובל היה נחמד מאד והגיב מהר לכל שאלה, הקניה עצמה הייתה קלה וזריזה.

שירות מצוין, הספקה מהירה. קבלתי תשובות מהירות וענייניות בקשר להפעלת המצלמה (מדובר בדגם חדש עבורי לא מוכר ).

שרות לקוחות אדיב ומהיר. המוצר הגיע בזמן ולשביעות רצוני. מוצר מאוד שימושי פונקציונאלי איכותי ויפה. תודה רבה.

שירות מהיר ומענה מיידי קיבלתי את המוצר באיסוף עצמי באותו היום באריזה מקורית וסגורה כמו שתואר באתר

שעה אחת לאחר שהזמנתי, נסעתי לנקודת איסוף ואספתי את המוצר לאחר שנציג נתן לי שירות אישי ומהיר. תענוג !

הגעתי לאיסוף עצמי. לפני שהגעתי המוכר נתן לי פירוט והסבר מלא על השעון שרציתי לקנות ממנו, ומכיוון שהייתי באזור שלו הוא אפילו הציע שאגיע לשכונה שלו והוא הביא לי את השעון עד לחלון המכונית שלי. המוכר היה אדיב והמוצר שקיבלתי היה במחיר מצויין ביחס למתחרים.

קניתי אוזניות של סוני. שירות מדהים הגיע יום לאחר ההזמנה. התלבטתי בן Sony ל bose והשרות וואטאפ שלהם פשוט מדהים עונים מהר ולעיניין.

אחלה חברה , די נחמדים , סיפקו לי את המוצר ביום ההזמנה ב 9 בערב - שלי אישית זה טוב. מקווה שאם וכשאר יהיו בעיות עם המוצר השירות יהיה טוב באותה מידה.