
לפני שבועיים הגעתי במקרה לפוניקס בקינג ג'ורג' כדי להחליף מסך ששבק בטלפון נייד מדגם סמסונג קלקסי S20 אמיר ואביתר שטיפל במכשיר היו מאוד אדיבים ומקצועיים- החלפת המסך בוצעה תוך פחות משעה כפי שהובטח לי, במחיר הוגן ועם אחריות על המסך. בהחלט אחזור לשם שוב במקרה הצורך וממליצה בחום לכל מי שרוצה לקבל שירות מקצועי, אדיב ואמין. יישר כח!























