מפרסם ב-zap מאז 2002

‎רואים עולם‎ ‏(Video) - עמוד 2

מוצרי צילום ואלקטרוניקה (פתח תקווה)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 1 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: video.org.il
בעלים: רואים עולם צילום ואלקטרוניקה בע"מ
נמצאו 573 חוות דעת גולשים על רואים עולם
Efi
Efi
13.05.2022
מוצר שנרכש: Canon camera M50 Mark II lens 15-45 & 55-200

קניתי ב'רואים עולם' מצלמה Canon M50 לאחר התייעצות עם המנהל גיא והעובדים הנוספים אנדריי ואלכס. כבר שנים רבות שמידי כמה שנים אני מתחדש אצלם במצלמה חדשה. תמיד לאחר סקר מחירים, המחירים אצלם הכי נמוכים וסבירים. תמיד אני זוכה לקבל מהם הסברים מקצועיים בסבלנות ואדיבות רבה. יש רק מילים חמות והוקרת תודה לצוות 'רואים עולם'. חווית קניה מהנה והמלצה חמה.

חוות הדעת עזרה לכם?
a0527609062
a0527609062
11.05.2022
מוצר שנרכש: מצלמה מדגם -PowerShot SX 740 HS

מדהים!!! הזמנתי מצלמה, ואח"כ התברר שהיתה טעות והיה חסר במלאי, הציעו לי את אותה מצלמה באחריות חברה אחרת, שירות מצוין. יש לציין שגם כאשר ביקשתי דבר מחוץ לחבילה (חוברת הוראות בעברית) יעל המיוחדת השקיעה רבות בעבורי וכמובן הצליחה לפנק אותנו באותה חוברת. גם חברת השליחים שהם מסרו דרכם עשו עבודה מצוינת. בקיצור ממליצה לגמרי! איכפתיים יעילים וזריזים.

חוות הדעת עזרה לכם?
yaroncheka
yaroncheka
02.05.2022
מוצר שנרכש: Amazfit Bip U pro

צוות החנות מסביר פנים, אדיב, שירות מהיר, המוצר הגיע תוך 3 ימים, לפני האספקה התקשרו לוודא שאכן אנחנו הזמנו ולא מדובר בגניבת כרטיס אשראי

חוות הדעת עזרה לכם?
Snir
Snir
23.03.2022
מוצר שנרכש: Zoom h6

חנות עם שירות לקוחות מדהים, חווית קנייה מדהימה. מאוד סבלנים ומאוד מקצועיים. מומלצים מאוד :)

חוות הדעת עזרה לכם?
danielgitis
danielgitis
16.03.2022
מוצר שנרכש: fujifilm instax mini 11

הזמנתי מצלמה שרציתי לקנות לחברה שלי בדקה ה90 כהרגלי. ההזמנה בוצעה ב1 בלילה של יום שלישי, באותו הבוקר התקשרו אליי לאימות פרטי כרטיס אשראי (החנות לא שומרת אותם-נחמד ומרגיע לדעת). הנציג שדיבר אתי היה סופר סבלני ואמפטי לסיטואציה שלי ועשה מאמצים כדי שהחבילה תגיע אליי כמה שיותר מהר. ביום רביעי בבוקר החבילה כבר הייתה אצלי בנשר (עיר בצפון). הכל הגיע ארוז בצורה הרמטית ובטוחה ובמצב מצויין. קיבלתי שירות אדיב וכיפי. ממליץ על החנות!

חוות הדעת עזרה לכם?
shor.ofir
shor.ofir
16.02.2022
מוצר שנרכש: מצלמת וידאו פנסוניק hc-wxf1

שירות מעולה, המוכר (אנדרי) היה סבלני ודאג להסביר על המוצרים ולסייע. ביצעתי הזמנה טלפונית, המוכר היה אדיב מאוד ולא ניסע לדחוף למוצר מסוים. למרות שאני גר ממש בקצה המדינה, כל המוצרים הגיעו ארוזים בצורה מסודרת, יחד עם חשבונית מפורטת, באריזות סגורות וללא פגיעות. הכל הגיע לאחר יום וחצי ממועד ההזמנה, למרות המרחק. כל הכבוד על השירות, בטוח שאחזור לרכוש ברואים עולם :)

חוות הדעת עזרה לכם?
ורדה
ורדה
02.02.2022
מוצר שנרכש: 3 מגני מסך וחצובה

הגעתי לרואים עולם כדי להדביק מדבקות הגנה על מסכים של 3 מצלמות. קיבלתי שירות מעולה ועד שההדבקה לא היתה מושלמת לא יצאתי משם. בדרך קיבלתי יעוץ על חצובה חדשה. רכשתי גם חצובה אחרי שקיבלתי שירות ויעוץ מקצועי מאד מולד.

חוות הדעת עזרה לכם?
erezharel70
erezharel70
31.01.2022
מוצר שנרכש: סוללה Julio bp 511

השירות ניתן ע״י אנדרי, הוא עזר, היה מקצועי, אדיב . וקיבלתי שירות מעל ומעבר! תודה!!

חוות הדעת עזרה לכם?
mwax99
mwax99
30.01.2022
מוצר שנרכש: Braun תיק למצלמה

רכשתי תיקים לדיסקים לגיבוי. משלוח בדואר אמור להגיע תוך חמישה ימים. לא הגיע אחרי שלושה שבועות, שלחו את ההזמנה שוב מיוזמתם. אחזיר אם יגיע כפול. אחלה שרות.

חוות הדעת עזרה לכם?
רויטל
רויטל
30.01.2022
מוצר שנרכש: מילונית Oxford xf-7

זו פעם שניה שאני רוכשת את המילונית מחנות רואים עולם. את הראשונה רכשתי לפני כשנה עובדת ותקינה, שתי המילוניות נרכשו עבור ילדיי. שירות אמין, מענה מהיר והכל נעשה ונסגר טלפונית מול הנציגים. מאד אמינים ואפשר בלב שקט לרכוש דרכם. מומלץ מאד!!

חוות הדעת עזרה לכם?
maoz
maoz
14.01.2022
מוצר שנרכש: Canon M200

קניתי בחנות בפתח תקווה, המוכר היה מקצועי אדיב וסופר נחמד. חנות מקצועית המחירים טובים, תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Yael
Yael
03.01.2022
מוצר שנרכש: מצלמת canon m50

שירות מעולה! התקשרתי להתייעץ לגבי מצלמה ותיק למצלמה, בשיא יום המכירות של בלאק פריידי. קיבלתי שירות סבלני, מפורט ומקצועי. בדקו ומצאו בשבילי תיק שמתאים בדיוק למצלמה ותואם את כל הבקשות והפירוט של הצרכים שלי. המשלוח הגיע סופר מהר ואני מאוד מרוצה מהשירות ומהרכישה!

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל מיכל
דניאל מיכל
30.12.2021
מוצר שנרכש: Canon d 90

רציתי לציין לשבח את השרות המדהים והסבלני הידע הכולל והשליטה בתחום הצילום שעזר לנו לקנות בדיוק את המצלמה לפי הצרכים שלנו והבחור ולד שעזר לנו ממש בסבלנות לא היה לנו שום מושג בצילום ומצלמות הסביר לנו כל חלק ואופציה במצלמה מה עושים והבדלים בין חברות ודגמים כאן המקום להודות ולפרגן ובהשוואת מחירים המחיר מאוד אטרקטיבי . תודה רבה ובעזי''ת נחזור שוב לחנות זו .ושוב תודה לולד על העזרה והשרות המקיף והסבלני

חוות הדעת עזרה לכם?
אריה
אריה
28.12.2021
מוצר שנרכש: מקליט אודיו דיגיטלי Zoom H2n, וגם כרטיס זיכרון עבור מכשיר ההקלטה הנ"ל

חבל שאפשר לסמן ולתת כאן רק 5 כוכביות, כי רציתי לתת הרבה יותר. התכוונתי לקנות מקליט אודיו דיגיטלי וחשבתי על מכשיר מסוים של חברת 'אולימפוס'. התקשרתי ל"רואים עולים" כי המחירים אצלם היו הטובים ביותר שראיתי. דיברתי עם אנדרי, והוא הציג בפני בטלפון מכשיר נוסף, עם תכונות מיוחדות שאין בזה שהתכוונתי לקנות במקור. למחרת טלפנתי שוב ל"רואים עולם" ואמרתי שאני רוצה לבוא לחנות ולקנות את המקליט שהוצע לי: Zoom H2n, ושאלתי עד מתי אפשר לבוא ועדיין להספיק לבצע את הקנייה? נאמר לי שהחנות נסגרת ב 18:00, ולכן שאבוא לכל המאוחר 10 דקות לפני כן. באתי מקצת רחוק, ובדרך פקקים ועיכובים, לא תכננתי נכון את הזמן, ולא הספקתי, מאוכזב מעצמי אמרתי לעצמי נו, אז אבוא שוב מחר, למרות שהיה כבר כמעט 6 ועשר דקות, רציתי לראות איפה בדיוק החנות כדי שאדע לאן בדיוק להגיע ביום המחרת,.הגעתי לחנות, שני בחורים שעמדו בחוץ כבר הורידו את דלת/תריס הברזל עד למטה ועמדו לנעול עם המנעולים, אמרתי משהו כמו שבאתי לקנות את ה Zoom H2n, אבל איחרתי ואני אחזור מחר. אחד משני הבחורים היה אנדרי, והוא אמר שהוא פותח, פותח שוב את החנות - נבוך אמרתי אבל סגרתם הכל וכבר סגרתם את הקופה, ואנדרי אמר: זה בסדר, אז אני אפתח שוב את הקופה. הוא הרים בחזרה את דלת\תריס הברזל, הדליק את האור והזמין אותי פנימה לחנות - חנות מאד גדולה ומסודרת עם מבחר גדול מאד של מוצרים, בעיקר ציוד צילום, ואלקטרוניקה. אנדרי נתן לי את שני המוצרים שקניתי ועוד עיגל את המחיר כלפי מטה בהנחה. זכיתי ב"רואים עולם" בחווית קניה סופר חיובית מרגשת ויוצאת דופן שאין כדוגמתה, לפתוח את החנות רק למישהו שאיחר כמעט ב 20 דקות לאחר הסגירה, ולחסוך לו להגיע שוב מחר, זה מאד יוצא דופן ולא ידעתי שיש דבר כזה בעולם. נסעתי הביתה שמח ומלא תודה עם המכשיר החדש. המכשיר מעולה ועובד נפלא, ומאד טוב שאנדרי הפנה את תשומת ליבי למכשיר הזה שלא הכרתי קודם, כי הוא עדיף על זה שהתכוונתי לקנות במקור, וגם עולה פחות.. אריה רכטמן

חוות הדעת עזרה לכם?
nechamihecht
nechamihecht
28.12.2021
מוצר שנרכש: G7 X MARK III מצלמה קנון

שירות מפעים! מענה מהיר ומיידי, לא ניסו למכור לי מוצרים שלא ביקשתי, עזרו עם מענה סבלני על כל שאלותי, מוכרים שונים בכמה שיחות. המצלמה הגיעה למחרת. ואחרי הקניה עוד ביקשתי לשנות את צורת התשלום באשארי, מנהלת החשבונות עזרה לי לבטל את התשלום ולבצע תשלום מחדש כרצוני בסבלנות בנעימות וביעילות. תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
tomertalmor3
tomertalmor3
25.12.2021
מוצר שנרכש: פנסוניק x1500

שירות מעולה סבלני ומקצועי. ולד היה מאוד נחמד וסיפק ידע ועזר מרצונו החופשי. ממליץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
קרני
קרני
24.12.2021
מוצר שנרכש: מצלמה Sony ZV-1

חווית רכישה מצויינת - מקצועית מאד, אדיבה, בסבלנות וכבוד ללקוח. חשוב לי לציין עד כמה נהניתי מהשרות של אנדריי !! הקדיש לי תשומת לב מלאה, בסבלנות רבה, בתהליך הבחירה שלי בין שתי מצלמות קומפקטיות - קנון וסוני ZV-1 אמרתי שאני צריכה לחשוב (בעצם לגייס את הכסף...) לאחר יומיים בצעתי את ההזמנה עצמה. להפתעתי הנוספת המצלמה הגיעה אלי למחרת. כן ירבו עסקים שכך מתיחסים ללקוחות - תודה רבה מקרב לב ❣️❣️❣️ ברור שאמליץ על עסק זה. קרני

חוות הדעת עזרה לכם?
K
K
21.12.2021
מוצר שנרכש: מצלמה

קניתי מהם ניקון z5 עם עדשה וגימבל. שרות מעולה. עזרו לי בדילמה במשך כמה חודשים. עברו דרכי כדי להביא משלוח. תודה רבה לולאד, אנדריי ודניאל. כל הכבוד לגיא על הצוות המעולה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ophelia30
ophelia30
30.11.2021
מוצר שנרכש: מצלמת אינטקס מיני 11

הגיע סופר מהר יעקב המוכר היה נעים לשיחה, נתן ייעוץ אדיב ומדויק. בהחלט חנות שנותנת חווית לקוח טובה!

חוות הדעת עזרה לכם?
shamuilovb
shamuilovb
26.11.2021
מוצר שנרכש: Xt 30 2

שרות מעולה. מענה מהיר ומחיר משתלם... מוצרים נדירים דניאל נתן שרות עד בית ומקצועי.. יי

חוות הדעת עזרה לכם?
Nir
Nir
21.11.2021
מוצר שנרכש: מצלמה Canon EOS M50

שירות אישי ומצוין, התקשר אליי לעדכן כאשר המצלמה הגיעה לחנות ושוב כאשר נשלחה. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
mimran13245
mimran13245
14.11.2021
מוצר שנרכש: Zv e10

מעולה. הבחור היה נחמד והתעכבתי בדרך לשם בגלל הפקקים אז חמש דקות אחרי הסגירה הגעתי והבחור נשאר בשביל שאקח את המצלמה, קיצור שירות מעולה ומחירים סבבה לגמרי שווה לבוא!

חוות הדעת עזרה לכם?
פדי
פדי
07.11.2021
מוצר שנרכש: Godox lsd80

רכשתי אוהל צילום הוא נשאר סגור בקופסה שלו שבועיים עד שהגיע הזמן שהייתי צריך להשתמש בו בניסיונותי להרכיבו גיליתי שהוא אינו תקין ולא ניתן לחבר אליו את הרקעים אלא בתוספת סלוטייפ ושאר קומבינציות לא מתאימות הבחור בשירות היה אדיב והבין לרוחי, אבל הבעלים לא אישר לפתוח מארז חדש כדי לבדוק ורק הפנה אותי לסרטון ביוטיוב שבו אומר בברור שצריך לחזק את הרקע עם סלוטייפ !!! נתבקשתי לסור לחנות אבל לא התאפשר לי אלא שבוע לאחר מכן אבל אז, בשיחה טלפונית אם הבעלים, קיבלתי סרוב משבון ש ... עבר יותר מידי זמן מדהים - מי שמוכר מוצר שלא ניסה אותו בעצמו, צריך להיות אחראי לו גם אם עברה שנה בקיצור חווית קניה לא מרנינה לא ממליץ בעליל כפרה הכסף

תגובת החנות

לא ניתן להחזיר ולהזדכות על מוצר חודש לאחר ההקניה ולאחר שנעשה בו שימוש. יש לציין שהמוצר תקין לחלוטין. הוצע ללקוח להגיע לחנות כשבועים לאחר הרכישה על מנת לקבל הסבר לגבי השימוש במוצר והוסבר לו שאם יעשה שמוש במוצר לא נוכל לזכותו.

חוות הדעת עזרה לכם?
nivmenas
nivmenas
07.11.2021
מוצר שנרכש: מצלמה sony a6000

לאחרונה רכשתי משם מצלמה, צוות נחמד אדיב ומקצועי. אווירה טובה ועזרו לי בכל בעיה או התלבטות שהייתה לי.

חוות הדעת עזרה לכם?
larryrae
larryrae
26.10.2021
מוצר שנרכש: סוללה Jupio LP-E6N Ultra 2040

לא הכרתי קודם את החנות והייתי מאוד מרוצה גם מהמחיר, גם המוצר שהזמנתי שהגיע אליי מאוד מהר, וגם שירות מעולה ומקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון