
רכשתי דפי סוכר דרך האתר ובבוקר למחרת כבר היו אצלי!!! איכות ושירות מעל המצופה, עזרה בכל שעה ועם חיוך גדול!! כיף שיש עסקים כאלה!!

רכשתי דפי סוכר דרך האתר ובבוקר למחרת כבר היו אצלי!!! איכות ושירות מעל המצופה, עזרה בכל שעה ועם חיוך גדול!! כיף שיש עסקים כאלה!!

אחרי התלבטויות רבות החלטתי להזמין מדפסת אפסון לדפי סוכר הבייתה. ניר ענה לי בפירוט על כל שאלה לפני ההזמנה, בסבלנות רבה. הכנסתי הזמנה בראשון בצהריים ובשני כבר הגיעה אליי לחיפה. מהירות שיא! שירותיות וואו!

קבלתי שירות ויחס מעולים, שאפו לכם, מומלץ בחום ועם המון פירגון, כן י05רבו חברות כמוכם

קיבלתי שירות מעבר לציפיות מניר האלוף ,היתה לי תקלה במדפסת ולא הצלחתי להבין את הבעיה וניר השתלט על המחשב שלי מרחוק וסידר הכל בשניה! ועכשיו המדפסת מדפיסה כמו שצריך , אין עליכם! תודה על הכל !

נתקלתי בבעיה בהדפסה, לאחר שלא השתמשתי במדפסת זמן ממושך. עזרו לי וטיפלו בסבלנות ומקצועיות. שירות מעולה

הדבר הכי טוב שעשיתי שקניתי מהם . שירות ברמה הכי גבוהה, מענה על כל שאלה במהירות וסבלנות מרגישה ביטחון וליווי שאין אצל אף מתחרה.

בתור עורכת דין עצמאית, התקשרתי בעברי עם אנשי מחשוב, ורכשתי מכונות. לגבי המכונה החדשה עצמה אני חייבת לומר שהיא הרבה יותר טובה ממה שהייתה לי, הרבה יותר מהירה, הרבה יותר נוחה! קל יותר לפקסס והמסך גדול יותר, אני ממש מרוצה. אני חייבת לומר משהו גם על השירות. שירות מדהים וזה בעצם מה שמחזיר אנשים. הכול נעשה בסבלנות, בחיוך, וזה שווה הכול.

הסתבכתי עם התקנת המדפסת וכן עם הגדרתה נכון. בחור נחמד מאוד בשם ניר, עזר לי. השתלט על המחשב שלי מרחוק, הגדיר את כל ההגדרות הנכונות והסביר לי כיצד להשתמש בה. תודה רבה על שירות אדיב ומקצועי.

קיבלתי שירות מניר לגבי מדפסת דפי סוכר. שירות אדיב, סבלני ועזר לי בפתירת הבעיה. תודה רבה!!

נתקלתי בבעיה עם המדפסת וישר התקשרתי לעזרה. כמובן שישר עזרו לי לפתור את הבעיה ואני ממש מרוצה ושמחה מאוד שבחרתי בחנות הזו

שירות ברמה גבוהה מאוד, אנשים איכותיים ומקצועיים, פתוחים לסייע בכל שאלה או תקלה באדיבות, סבלניים וסובלנים, הגעתי אליהם מאילת רק בגלל כל ההמלצות שקיבלו ובהחלט שווה את זה. אחזור אליכם בוודאות! תודה רבה!

רציתי להמליץ מכל הלב! קניתי מדפסת לדפי סוכר באיכות מעולה ומחשב נייד – הכל הגיע מושלם, ברמה הכי גבוהה שיש. השירות היה מקצועי, סבלני ועם זמינות מלאה לכל שאלה או בקשה. תודה על ליווי אישי, אכפתי ומדויק – אין ספק שאחזור לקנות שוב!

אחלה שירות מהיר יעיל וסבלני מאוד מרוצה גם המדפסת שרכשתי ומשאר הרכישות ממליצה בחום !!!!!

שירות מצויין נעימים ומקצועים קניתי מדפסת וממשיכה לקנות מהם ציוד תמיד יש תמיכה ושירות טוב אף פעם לא לבד יש מענה לכל שאלה תודה ענקית ממליצה בחום

היי, רכשתי מדפסת דפי סוכר מניר המקסים. מרגע הקנייה ועד ההתקנה ניר ליווה אותי ונתן מענה בנועם ובאהבה גדולה . ממליצה בחום לרכוש תודה

רכשתי מדפסת אפסון C5390 WF והוספתי עכשיו דיו. השרות שלהם מעולה . סייעו בהתקנה באדיבות וסבלנות . המחירים ממש הוגנים. ושוב תודה על השרות והיחס.

טיפול מהיר בבעיה בחביבות ומקצועיות תוך הדרכה קלה. אווירה מקסימה מאוד נהניתי מהטיפול ומהמחיר. בהחלט מצאתי כתובת לטיפול במדפסות ורכישת טונרים.

שלמה נאמן הוא איש מקסים שאוהב לתת שירות מעולה מכל הלב גם הצוות שלו הינם אנשים מקסימים ואדיבים באופן מעורר התפעלות המחירים שלו מעולים השירות מקצועי וגם מחוץ לשעות הפתיחה ממש תענוג אמשיך לעבוד איתם שוב ושוב

אני רוצה להביע את הערכתי העמוקה על שירות יוצא דופן שקיבלתי. השירות היה מעל ומעבר למצופה, והצוות גילה סבלנות רבה, גם כאשר התברר שהחלק שהוחלף אינו מכוסה באחריות. בניגוד למצופה, הם בחרו להחליף את החלק ללא כל תשלום נוסף, מה שהפתיע אותי לטובה. יתר על כן, העלות הכוללת של העבודה הייתה נמוכה משמעותית ביחס להיקף העבודה וההשקעה שהושקעו. אני ממליצה בחום עליהם לכל מי שמחפש שירות אמין, מקצועי ואיכותי. הם הוכיחו שהם שמים את הלקוח בראש סדר העדיפויות, ואני בהחלט אמשיך להיות לקוחה שלהם בעתיד. אני בטוחה שאשוב אליהם בכל צורך שיתעורר.

הזמנתי בקבוקי מילוי צבע למדפסת אפסון. המחיר היה הנמוך ביותר והופתעתי לקבל ההזמנה תוך 4 שעות.

שירות איכותי ומצויין, אנשים נוחים ונעימים שכיף מאד לדבר איתם מרוצה מאד מהתוצאות, ממליץ בחום...

הגעתי דרך המון המלצות וזו הבחירה הכי טובה שעשיתי! שירות סופר מהיר. אני גאה באילת והמשלוח הגיע תוך 3 ימים ! לאחרונה הייתה לי בעיה במדפסת, קיבלתי מענה ופיתרום מהיר בסבלנות רבה! מבחינתי שירות זה הדבר הכי הכי חשוב ואני 100% מרוצה! תודה רבה!

לשלמה יש אחלה שירות, אדיב. תמיד זמין. אני לקוחה שלו כמעט 4 שנים וממליצה בחום!!! לקניית מדפסת, דיו ודפים אכילים.

מדפסות AST בהובלתם של שלמה וניר היא הבחירה שלי כבר 5 שנים לכל פתרונות ההדפסה! שירות מקצועי, אמין ומהיר, עם יחס אישי וסבלנות לכל לקוח. מומלץ בחום!

הזמנתי טלפונית מניר ,דרך המלצות בפייסבוק -נתקלתי באנשים מקסימים,מקצועיים,וסבלניים מאוד , במיוחד ניר !מרוצה מאוד!