מפרסם ב-zap מאז 2018

‎A.S.T פתרונות‎ ‏(A-S-T) - עמוד 2

מדפסות,פלוטרים,סורקים ומתכלים (רחובות)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 39 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: a-s-t.co.il
בעלים: איי. אס. טי פתרונות הדפסה וסריקה בע"מ
נמצאו 199 חוות דעת גולשים על A.S.T פתרונות
shirannatanya
shirannatanya
19.11.2025
מוצר שנרכש: דפי סוכר פרימיום

רכשתי דפי סוכר דרך האתר ובבוקר למחרת כבר היו אצלי!!! איכות ושירות מעל המצופה, עזרה בכל שעה ועם חיוך גדול!! כיף שיש עסקים כאלה!!

חוות הדעת עזרה לכם?
dandamir
dandamir
12.11.2025
מוצר שנרכש: מדפסת אפסון ECOTANK

אחרי התלבטויות רבות החלטתי להזמין מדפסת אפסון לדפי סוכר הבייתה. ניר ענה לי בפירוט על כל שאלה לפני ההזמנה, בסבלנות רבה. הכנסתי הזמנה בראשון בצהריים ובשני כבר הגיעה אליי לחיפה. מהירות שיא! שירותיות וואו!

חוות הדעת עזרה לכם?
iritnino
iritnino
03.11.2025
מוצר שנרכש: מדפסות אפסון

קבלתי שירות ויחס מעולים, שאפו לכם, מומלץ בחום ועם המון פירגון, כן י05רבו חברות כמוכם

חוות הדעת עזרה לכם?
maayanszgr1
maayanszgr1
11.09.2025
מוצר שנרכש: דפי סוכר

קיבלתי שירות מעבר לציפיות מניר האלוף ,היתה לי תקלה במדפסת ולא הצלחתי להבין את הבעיה וניר השתלט על המחשב שלי מרחוק וסידר הכל בשניה! ועכשיו המדפסת מדפיסה כמו שצריך , אין עליכם! תודה על הכל !

חוות הדעת עזרה לכם?
odeliakarny1
odeliakarny1
01.09.2025
מוצר שנרכש: מדפסת EPSON

נתקלתי בבעיה בהדפסה, לאחר שלא השתמשתי במדפסת זמן ממושך. עזרו לי וטיפלו בסבלנות ומקצועיות. שירות מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
לירון
לירון
07.08.2025
מוצר שנרכש: מדפסת אפסון

הדבר הכי טוב שעשיתי שקניתי מהם . שירות ברמה הכי גבוהה, מענה על כל שאלה במהירות וסבלנות מרגישה ביטחון וליווי שאין אצל אף מתחרה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אוסי
אוסי
27.07.2025
מוצר שנרכש: מדפסת אפסון

בתור עורכת דין עצמאית, התקשרתי בעברי עם אנשי מחשוב, ורכשתי מכונות. לגבי המכונה החדשה עצמה אני חייבת לומר שהיא הרבה יותר טובה ממה שהייתה לי, הרבה יותר מהירה, הרבה יותר נוחה! קל יותר לפקסס והמסך גדול יותר, אני ממש מרוצה. אני חייבת לומר משהו גם על השירות. שירות מדהים וזה בעצם מה שמחזיר אנשים. הכול נעשה בסבלנות, בחיוך, וזה שווה הכול.

חוות הדעת עזרה לכם?
edrital3
edrital3
22.07.2025
מוצר שנרכש: מדפסת אפסון L3250

הסתבכתי עם התקנת המדפסת וכן עם הגדרתה נכון. בחור נחמד מאוד בשם ניר, עזר לי. השתלט על המחשב שלי מרחוק, הגדיר את כל ההגדרות הנכונות והסביר לי כיצד להשתמש בה. תודה רבה על שירות אדיב ומקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
shiran198977
shiran198977
16.07.2025
מוצר שנרכש: מדפסת אפסון

קיבלתי שירות מניר לגבי מדפסת דפי סוכר. שירות אדיב, סבלני ועזר לי בפתירת הבעיה. תודה רבה!!

חוות הדעת עזרה לכם?
lieldror2402
lieldror2402
10.07.2025
מוצר שנרכש: דפי סוכר ומדפסת

נתקלתי בבעיה עם המדפסת וישר התקשרתי לעזרה. כמובן שישר עזרו לי לפתור את הבעיה ואני ממש מרוצה ושמחה מאוד שבחרתי בחנות הזו

חוות הדעת עזרה לכם?
orel1703
orel1703
09.07.2025
מוצר שנרכש: Epson L3250

שירות ברמה גבוהה מאוד, אנשים איכותיים ומקצועיים, פתוחים לסייע בכל שאלה או תקלה באדיבות, סבלניים וסובלנים, הגעתי אליהם מאילת רק בגלל כל ההמלצות שקיבלו ובהחלט שווה את זה. אחזור אליכם בוודאות! תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
leelush24
leelush24
03.07.2025
מוצר שנרכש: epson דפי סוכר דפי סוכר פרימיום

רציתי להמליץ מכל הלב! קניתי מדפסת לדפי סוכר באיכות מעולה ומחשב נייד – הכל הגיע מושלם, ברמה הכי גבוהה שיש. השירות היה מקצועי, סבלני ועם זמינות מלאה לכל שאלה או בקשה. תודה על ליווי אישי, אכפתי ומדויק – אין ספק שאחזור לקנות שוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
ravitm0610
ravitm0610
02.07.2025
מוצר שנרכש: מדפסת אפסון לדפי סוכר חבילה מתוקה

אחלה שירות מהיר יעיל וסבלני מאוד מרוצה גם המדפסת שרכשתי ומשאר הרכישות ממליצה בחום !!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
hilabitan231123
hilabitan231123
29.06.2025
מוצר שנרכש: מדפסת, דפים אכילים, צבעים

שירות מצויין נעימים ומקצועים קניתי מדפסת וממשיכה לקנות מהם ציוד תמיד יש תמיכה ושירות טוב אף פעם לא לבד יש מענה לכל שאלה תודה ענקית ממליצה בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
yarinbenabu1
yarinbenabu1
10.06.2025
מוצר שנרכש: L3250

היי, רכשתי מדפסת דפי סוכר מניר המקסים. מרגע הקנייה ועד ההתקנה ניר ליווה אותי ונתן מענה בנועם ובאהבה גדולה . ממליצה בחום לרכוש תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
יעלי
יעלי
19.05.2025
מוצר שנרכש: T11c23. Magenta

רכשתי מדפסת אפסון C5390 WF והוספתי עכשיו דיו. השרות שלהם מעולה . סייעו בהתקנה באדיבות וסבלנות . המחירים ממש הוגנים. ושוב תודה על השרות והיחס.

חוות הדעת עזרה לכם?
gadiadar
gadiadar
14.05.2025
מוצר שנרכש: החלפת מיכל עודפים ואיפוס מדפסת אפסון

טיפול מהיר בבעיה בחביבות ומקצועיות תוך הדרכה קלה. אווירה מקסימה מאוד נהניתי מהטיפול ומהמחיר. בהחלט מצאתי כתובת לטיפול במדפסות ורכישת טונרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראל
ישראל
20.03.2025
מוצר שנרכש: מדפסת אפסון D1000

שלמה נאמן הוא איש מקסים שאוהב לתת שירות מעולה מכל הלב גם הצוות שלו הינם אנשים מקסימים ואדיבים באופן מעורר התפעלות המחירים שלו מעולים השירות מקצועי וגם מחוץ לשעות הפתיחה ממש תענוג אמשיך לעבוד איתם שוב ושוב

חוות הדעת עזרה לכם?
טל ג
טל ג
19.03.2025
מוצר שנרכש: Epson L1250

אני רוצה להביע את הערכתי העמוקה על שירות יוצא דופן שקיבלתי. השירות היה מעל ומעבר למצופה, והצוות גילה סבלנות רבה, גם כאשר התברר שהחלק שהוחלף אינו מכוסה באחריות. בניגוד למצופה, הם בחרו להחליף את החלק ללא כל תשלום נוסף, מה שהפתיע אותי לטובה. יתר על כן, העלות הכוללת של העבודה הייתה נמוכה משמעותית ביחס להיקף העבודה וההשקעה שהושקעו. אני ממליצה בחום עליהם לכל מי שמחפש שירות אמין, מקצועי ואיכותי. הם הוכיחו שהם שמים את הלקוח בראש סדר העדיפויות, ואני בהחלט אמשיך להיות לקוחה שלהם בעתיד. אני בטוחה שאשוב אליהם בכל צורך שיתעורר.

חוות הדעת עזרה לכם?
gabi.lachman
gabi.lachman
13.02.2025
מוצר שנרכש: סט דיו אפסון מקורי 101 Epson

הזמנתי בקבוקי מילוי צבע למדפסת אפסון. המחיר היה הנמוך ביותר והופתעתי לקבל ההזמנה תוך 4 שעות.

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי אלמסי
עדי אלמסי
09.02.2025
מוצר שנרכש: החלפת גומיה ומיכל אחסון למדפסת EPSON

שירות איכותי ומצויין, אנשים נוחים ונעימים שכיף מאד לדבר איתם מרוצה מאד מהתוצאות, ממליץ בחום...

חוות הדעת עזרה לכם?
edenbiton456
edenbiton456
05.02.2025
מוצר שנרכש: מדפסת דפי סוכר אפסון

הגעתי דרך המון המלצות וזו הבחירה הכי טובה שעשיתי! שירות סופר מהיר. אני גאה באילת והמשלוח הגיע תוך 3 ימים ! לאחרונה הייתה לי בעיה במדפסת, קיבלתי מענה ופיתרום מהיר בסבלנות רבה! מבחינתי שירות זה הדבר הכי הכי חשוב ואני 100% מרוצה! תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Irit
Irit
04.02.2025
מוצר שנרכש: דפים אכילים פרמיום

לשלמה יש אחלה שירות, אדיב. תמיד זמין. אני לקוחה שלו כמעט 4 שנים וממליצה בחום!!! לקניית מדפסת, דיו ודפים אכילים.

חוות הדעת עזרה לכם?
שניר
שניר
04.02.2025
מוצר שנרכש: דפי סוכר למדפסת

מדפסות AST בהובלתם של שלמה וניר היא הבחירה שלי כבר 5 שנים לכל פתרונות ההדפסה! שירות מקצועי, אמין ומהיר, עם יחס אישי וסבלנות לכל לקוח. מומלץ בחום! ‏

חוות הדעת עזרה לכם?
שירן וצחי
שירן וצחי
29.01.2025
מוצר שנרכש: אפסון 1250

הזמנתי טלפונית מניר ,דרך המלצות בפייסבוק -נתקלתי באנשים מקסימים,מקצועיים,וסבלניים מאוד , במיוחד ניר !מרוצה מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון