
שירות מעולה. אספקת מוצר תוך יום (בעקבות בקשה שהמוצר יגיע לפני החגים). יחס אישי יוצא מהכלל.

שירות מעולה. אספקת מוצר תוך יום (בעקבות בקשה שהמוצר יגיע לפני החגים). יחס אישי יוצא מהכלל.

נימוס טוב, אחריות אישית, מענה מהיר, שרות למופת. קניתי מחסן אחד, שבתי ורכשתי מחסן נוסף ללא היסוס.

המוצר הגיע אלי במהירות והיה למעלה מציפיותי (חשבתי שיהיה פלסטיק לא עבה ולא חזק במיוחד והיה חזק, איכותי ועמיד). השרות של שרוליק מעולה.

משלוח מהיר.שליחה נחמדה.מבחר מצוין.אשמח אם ירחיבו את המבחר.שיהיה מה לקנות מהם. התקשרו לשאול אם ארצה מוצר בצבע אחר-אחלה חנות

משלוח מהיר ביותר, תוך יומיים מרגע ההזמנה המשלוח הגיע. בדיוק כמו שמתואר באתר, ממש כיף לקנות במקום כזה

השולחן שקניתי איכותי מאוד, נח ופונקציונלי. מחיר מצוין ומשלוח מהיר! נהניתי מהמגוון הגדול באתר ומהמחיר הזול.

חוויה לקנות אצל קורטיקו.שרות מדהים ויחס מעולה!!. רצון לעזור ואכות המוצר מצוין. כל הכבוד! זמינות בקשר מצויינת ומיידית !

חווית קנייה משובחת! הזמנתי דרך האתר מחסן של כתר, וכעבור שבוע המחסן היה אצלי, לאחר הובלה והרכבה. לפני ההזמנה, הנציג וידא עבורי שהמחסן במלאי בכתר, ושלא אצטרך להמתין (זאת לאחר שנאלצתי לחכות מעל חודשיים כאשר הזמנתי בחברה אחרת ולבסוף לבטל את ההזמנה). שני הנציגים שדיברתי איתם היו נחמדים, יעילים וזמינים- חוויה כל כך שונה ולא מובנת מאליה ביחס לחווית השירות בחנויות אחרות. מומלץ בחום! המחסן נראה מצוין, במידות שפורסם והורכב תוך 40 דקות.

שירות אמין, מקצועי ואדיב. הלכתי למחסן שם וקניתי עוד המון דברים רק כי היה ממש כיף שם. חווית קניה מעולה.

התקשרתי כדי לוודא זמן אספקה, אמרו שיחזרו אלי וחזרו אחרי דקות ספורות. הבטיחו שהמוצר יגיע אלי למחרת היום ועמדו בהבטחה זו. מאוד מרוצה מהשירות לאורך כל הדרך, ממליץ!

פעם רביעית שחוזרת וקונה דרכם. קופסאות איכותיות וברמה גבוהה. אני מאוד מרוצה. וכמובן שאחזור ואקנה שוב. ממליצה בחום לקנות צוצרת כחול לבן.

היו מאוד אדיבים, בחרתי איסוף עצמי ומצאתי את המקום בקלות לפי הלינק שקיבלתי. שירות אמין ויעיל. תודה רבה לצוות.

שירות מעולהההה ביותר, הגיע במהירות, ארוז כמו שצריך עמ"נ שהמוצר לא יפגע.אין ספק שאמשיך לרכוש משם.

תהליך חיפוש מומר וקנייה קצר יעיל. המוצר היה איכותי כמצופה והמחיר מאוד הוגן. משלוח הגיע די מהר. מומלץ.

שירות ממש נפלא, יחס מעולה.. כל שאלה נענתה על הצד הטוב ביותר. מגוון גדול, ומלאי גדול במקום האתר שלהם ממש נוח ומצויין לחיפוש ותשלום.

רכשתי שולחן מתקפל בקניה און ליין, המשלוח הגיע מהר עם שליח עד הבית, תוך יומיים, עם חשבונית מסודרת מס' 6500382. השולחן המתקפל קצת כבד אבל מאד יציב. היה חסר לי דף הסבר איך לפתוח וליצב את השולחן ... למרות שזה היה נחמד לפענח את ה"סודות" של השולחן המתקפל. שמחנו מאד איתו וקיפלנו אותו לפינת המרפסת עד לעריכת השולחן לליל הסדר. תודה רבה לצוות שרוליק- סניף בית חנן.

חיפשתי מגירות קטנות וחמודות (לא משרדיות בצבע נטול צבע) למשרד הביתי החמוד שלי. הרצתי חיפוש בגוגל והגעתי ל"שרוליק". לא מכירה. הכל התנהל און . הזמנתי וקיבלתי בדיוק מה שרציתי. תענוג.

יצרתי קשר בלילה בווטס אפ של החנות מיד ענה לי שרוליק ונתן אינפורמציה ברורה על הפריטים האיסוף היה פשוט ונעים חוויה מעולה

שלום, התקשרתי בבוקר, בצעתי הזמנה, הכינו לי הזמנה לאיסוף עצמי כמו שבקשתי. הגעתי למקום בקלות העמיסו לי את ארגזי האיחסון, מסרו חשבונית ונסעתי... המוצרים בהחלט סבירים יחסית למחיר. האנשים במקום עזרו לי ככל יכולתם! בהחלט ממליץ! צביקה אמיר

שרות מדהים, הוזמן אחר הצהריים, למחרת בבוקר כבר היה אצלי איכות מעולה, כמה רמות ביחס למה שנמכר ע״י חברות אחרות

חווית קניה!!! הוזמן באתר נוח וידידותי, מייד קיבל תגובה, שירות מעולה, עמידה בזמנים ואפילו הקדימו את האספקה והמתקינים נחמדים שנתנו שירות מעולה. מומלץ בחום.

הזמנתי מגירון פלסטיק למטבח. לא היה באתר הצבע שביקשתי, אז אלי מהמחסן הנחה אותי להזמין מה שאפשר באתר, והבטיח שיגיע אלי הצבע המבוקש. הוא קיים. למחרת כבר קיבלתי טלפון מגור אריה, שתיאם איתי הגעה של המוצר עם חברת ההובלות, ביום שאחרי. אפילו דאג שיתנו לי פור מתי מגיעים, כי אני בבית עם תינוק. אין דברים כאלה. מוצר לבית שמגיע תוך יומיים. וכולם אדיבים וזמינים בכל עת. המוצר עצמו גם הסתבר בדיוק כמה שמתואר באתר. מומלצים בחום. תצליחו.

חנות איכותית. קניתי שולחן פלסטיק גדול. היתה בעיה קטנה והיא טופלה במהירות . למרות שאני גרה בצפון, דאגו וטיפול באדיבות ובמהירות. איכות המוצר שקיבלתי הרבה יותר טובה מחברות דומות בשוק. אני ממליצה בחום על החברה על המוצרים והשירות הנפלא.

חווית שירות מעולה! מוצרים מעולים! הזמנתי מהם 15 כסאות יונתן - אחד ממוצרי הדגל שלהם. תוך כמה דקות פנה אלי בווצאפ נציג שלהם והיה איתי בקשר לאורך ההזמנה ועד ההודעה על כך שהמשלוח יגיע תוך יומיים!!! ואכן כך היה. גם השליח עצמו, עדכן אותי מתי הוא אמור להגיע וכשהיו פקקי תנועה בדרך הוא התקשר פעמיים להתנצל שיגיע מאוחר יותר. בקיצור, ממליץ בחום וכמובן שאת הקנייה הבאה אשמח לעשות שוב משרוליק (קורטיקו)!

שירות מושלם ומהיר מאד ממליצה ואיכותי הגיע מהר והמוצר מושלם ממליצה מאד להישתמש בשירות שלהם