בזאפ רשום מחיר 670 שקל לדגם שיאומי A3 יבואן מקביל שנה אחריות, התקשרתי לשאול אם אוכל לבצע תשלום ואיסוף עצמי ( וכך גם רשום באתר שאפשר)הגעתי לחנות ונאמר לי מחיר הרבה יותר יקר בפועל,גם כשהראתי למוכרים את פרסומם בזאפ ושבאתי לבצע תשלום במקום עם איסוף עצמי,,,,זאת רמאות והטעיית ציבור הצרכנים ועוד באמצעות פרסום בזאפ ,,אנא מכם בזאפ טפלו בעניין,,,אחרת האמון של הצרכנים בזאפ ירד, תודה
תגובת החנות
היי אילן
קודם כל לא ביצעת הזמנה באתר, הזמנה זה שמשלמים בכרטיס אשראי ואז באים לאסוף כמובן בתיאום לבדוק מלאים כפי שמצויין באתר רשום במפורש 7 ימי אספקה אם תזמין תקבל! זה בוודאות יש עשרות הזמנות באתר אנחנו בתקופת חגים ולכן האספקות קטנות גם בצד הספקים, אין שום סיכוי שמישהו אמר לך לבוא לחנות ושיש במלאי כל השיחות מוקלטות אתה בוחר להחפיש את שמנו ואתה יודע בוודאות שלא אמרנו לך בוא קח!
חג שמח ושנה טובה מאחל לך שתהיה אדם טוב יותר השנה.