
שירות מהולה, משלוח מגיעה עד הבית כבר למחרת, מחירים זולים,מוכר נותן שירות טוב ,ממש ממליצה על החנות!!!

שירות מהולה, משלוח מגיעה עד הבית כבר למחרת, מחירים זולים,מוכר נותן שירות טוב ,ממש ממליצה על החנות!!!

שירות, אמינות, אדיבות מקבלים בסבר פנים יפות והשירות מדהים! אני אחזור לשם. תודה רבה על הכל!!!

👍👍👍 אלופים. שירות מעולה ומחירים טובים. מאוד נהנתי ואני אחזור לחנות זאת שוב ושוב ושוב

אחת החנויות הטובות שנכנסתי אליהן. תמיד חיוך על הפנים, סבר פנים יפות, מקצועיים, מקצועניים והכי חשוב סובלניים. אני אביזרי גיימינג קונה רק בGame World.

שירות מעולה! מחירים ללא תחרות. תמיד עונים בטלפון בעל המקום בן אדם אוגן ומקסים! תודה רבה על הכל!!!

שירות יוצא מן הכלל, כל המשחקים הכי חדשים ישר מגיעים לחנות, וכמובן המחירים זולים ביחס לשאר החנויות.

שירות מעולה, שבאתי לקנות את הcall of duty החדש הוא אמר לי שחסר במלאי והוא הציע לי שאני אשאיר מספר והוא ישלח לי הודעה בפרטי כאשר המשחק יגיע וכך באמת ככה. מומלץ מאוד המחירים גם מאוד זולים ביחס לחנויות אחרות בארץ

התקשררתי לברר לגבי משחק PS4 Call Of Duty היה זמין במלאי ,הגעתי וקניתי, השירות היה מעולה יש ספריית החלפת משחקים במקום , ממש שווה תודה אראל :)

קניתי שלשום סוני 4 פרו קיבלתי שירות מעולה עזר לי להתקין את הקונסולה אני ממליץ בחום

לא ממליץ לקנות מהחנות משחקים בכלל!! ההתנהלות של ההזמנות בחנות מהאינטרנט ממש הזויה. בתאריך ה 18/10 רכשתי 2 משחקים ל ps4 שאת שניהם אין במלאי, החנות מתחייבת לשילוח המוצר תוך 5 ימי עסקים, בפועל עברו 6 ימי עסקים והמוצר לא זמין במלאי, ואפילו לא טרחו להתקשר ולעדכן, מה גם שכרטיס האשראי שלי חויב ב 18/10 מבלי אפילו לוודא שהמוצר זמין. התנהלות ממש הזויה לא ממליץ לקנות מהאינטרנט לפי החוויית קניה שלי.

אני רוצה לספר לכם על החוויה שלי בחנות. קניתי סוני 4 לפני מספר חודשים. ראיתי באתר זאפ שהמחיר של הסוני הוא הזול מבין שאר החנויות אז החלטתי לגשת לקנות. נכנסתי וציינתי שאני רוצה לקנות סוני 4 אז המוכר אמר לי את המחיר , גבוה בסביבות ה250 שקל ממה שמופיע באתר. וכששאלתי אותו לגבי המחיר באתר הוא אמר לי אה כן יש לנו מכשיר במחיר הזה. היום בבוקר החלטתי שאני רוצה לקנות פיפא 18 , התקשרתי לחנות במהלך היום לברר מה המחיר והבעלים ענה לי בביטחון 219 ש"ח. שאלתי אם אפשר להגיע אחה"צ לקנות את המשחק והוא ענה לי בשמחה : "בוודאי!". לאחר שתכננתי את כל היום שלי לפי הנסיעה המתוכננת לחנות ויצאתי מהעבודה מוקדם יותר , הגעתי לחנות , קיבלה את פניי מוכרת . אמרתי לה שאני רוצה לקנות פיפא 18 לסוני 4. היא הוציאה לי את המשחק ואמרה לי שהמחיר הוא 249 ש"ח (גם אתם שמים לב לדפוס החוזר?) . אמרתי לה שהתקשרתי במיוחד ונאמר לי שהמחיר הוא 219 ש"ח ואז היא התחילה למכור לי כל מיני הסברים לגבי תקן - אירופאי מול אמריקאי. הבעלים של החנות כל משך הזמן הזה עומד לידה וכשאמרתי לה שזה ממש לא בסדר , (שימו לב לתשובה) היא אמרה לי : "נו בחייאת אתה רואה שעובר עליו יום קשה , יאללה תקנה את זה וזהו , בקטנה". מבוייש , אני עומד מולם ואומר לבעלים של החנות , שאני לקוח קבוע שלהם (קניתי את הסוני וקניתי מספר משחקים בעבר), לפתע שניהם החלו לומר לי כמה אני אשם שלא נכנסתי לאתר לקרוא את "האותיות הקטנות". אמרתי להם שבמיוחד לשם כך התקשרתי אליהם כדי לשאול. כמה כבר קשה היה לבעלים לומר לי בטלפון שיש הפרשים בין התקנים של המשחק? למה לגרום לי להגיע עד לחנות ולקבל את השורה וחצי הזאת שהייתה חוסכת לי טרחה של כמה שעות בכבישים. מפה לשם העברתי את כל אחה"צ שלי תקוע בפקקים בדרך הביתה בלי לקנות כמובן את המשחק. האסטרטגיה הזאת ( כושלת ככל שתהיה) לגרום לאנשים להגיע לחנות ולשמוע מחירים יקרים יותר ממה שפורסמו ואז לצפות שהם "ישברו" ויקנו את המוצר - כי הם כבר שם הרי.. מה לא יקנו? אני לעולם , אבל לעולם לא חוזר לחנות הזאת.
בתחום הגיימינג קיימים כמה שיטות שידור pal/ ntsc j /ntsc us אצלנו ניתן למצוא את כולם !!! אצלנו האותיות הקטנות כתובות בגדול ובצבעוני !!! אנחנו תמיד נמליץ על אחריות יבואן רשמי ועל שיטת שידור pal

קניתי אקסבוקס 2 שלטים פיפא 18 משלוח עד הבית ואחריות שנה וכל זה במחיר מעולה של 1,549 שקל. מרוצה מאוד מחווית הקנייה והשירות. המשלוח הגיע מהר מאוד, יומיים אחרי שביצעתי את ההזמנה. אדיבות ושירות מעולה גם לאחר הרכישה שהתקשרתי לשאול כמה שאלות העובדים בחנות גילו הרבה מקצועיות וסבלנות ! ממליץ בחום !!! ..

לאחר ביקור בשתי חנויות שונות (שלא אזכיר את שמן שלא יחשדו שאני "שתול") הגעתי לגיים וורלד. בניגוד לשתי החנויות האחרות, קיבלתי שירות מעולה, עם המון פרטים. למרות שהיו הרבה אנשים בחנות, המוכר (הראל) התייחס בסבלנות רבה לכל שאלותיי, ובאותו אופן גם ללקוחות האחרים. התאים לי את הקונסולה שרציתי ובמחיר מעולה. בהחלט ממליץ להגיע לשם.

לאחר חיפוש בזאפ ראיתי שלחנות יש דירוג גבוה מאוד ובנוסף למחיר הנמוך בהשוואה למתחרים החלטתי ליצור איתם קשר לוודא שאכן יש במלאי את הגירסא של ה-1TB אמרו לי שכרגע אין אבל להתקשר לקראת הערב כי מגיעה סחורה , התקשרתי ואכן הגיעה , אמרתי שתוך בערך שעה אהיה שם ושמרו לי אחד בצד על שמי . כשהגעתי הבנתי שהקונסולות שם באמת נמכרות כמו לחמניות חמות איך שהגיעו יצאו כמה ישר למשלוח , מדהים. מרגע ההגעה לחנות עד שיצאתי עברו אולי 5 דקות ,שירות טוב , נחמדים מאוד , מחירים מאוד אטרקטיביים , בהחלט אשוב ! ממליץ מאוד !

פשוט תענוג לקנות. בחנות הזאת אנשים רציניים ושירות חם! תודה על רכישה כיפית וקלה מאוד

באתי מרחוק כדי לקנות xbox one s עם פיפא 18 ושלט נוסף ולא התאכזבתי, המחיר הכי נמוך בארץ אחרי בדיקה מעמיקה באינטרנט. בהחלט אחזור לשם בקנייה הבאה, ממליץ בחום!

קיבלנו הסברים ועזרה ברכישה ראשונה בעולם הקונסולות והתאמה של חבילה שתתאים לגילאים של הילדים, שירות ויחס מעולה. רכשנו קונסולה xbox one s שלט נוסף עמדת הטענה 3 משחקים

הגעתי היום בבוקר אחרי שבשבת עשיתי סקר שוק.. מהר מאוד קיבלתי מענה ועזרה לגבי מה אני כן צריך ומה לא.. המוכרת הייתה מקצועית ובעל הבית אפילו פינק בהנחות למרות שהמחיר גם ככה הכי זול שיש.. בסוף יצאתי מרוצה עם חבילה מושלמת של אקס בוקס תחנת עגינה ובטריות נטענות לשלטים ושלושה משחקים שיעבירו לי את החורף :))

חויית קניה מצוינתתתת שרות מצוין אנשים נחמדים עוזרים סובלניים וניתן לעזר בהם בנוסף המחיר הזול ביותר שמצאתי בכול מקום

קנינו PS4 PRO. הראל התייחס באופן מקצועי והוגן. בעל ידע רב בתחום. היה פרסום על מבצע בחנות, יצרנו קשר עם הראל וביררנו את הפרטים. התעכבנו עם הקניה ולאחר מספר ימים המבצע הסתיים. יצרנו קשר שוב וביקשנו בכ"ז את תנאי המבצע, הראל גילה נכונות רבה ללכת לקראתנו, ולתת לנו את כל הצ'ופרים במבצע. קנינו עם תחושה שקיבלנו יחס הוגן מאוד וקשוב. מומלץ ביותר!

רכשתי סוני 4 PRO הגעתי לחנות לאחר בירור מחירים באינטרנט קיבלתי שירות יוצא מן הכלל תודה רבה חג שמח ושנה טובה.

הזמנתי שני משחקים זהים לps4 לאחר ההזמנה היתקשרתי אליייהם לוודא ששניהם יגיעו ולא בנפרד. אמרו לי שהם נשלחים יחד. לאחר שבוע הגיע משחק אחד. כמובן שהיתקשרתי ואמרו לי שהשני בדרך.. לאחר 15 יום, וחצי יום של שיחות טלפון היתברר שהוא לא נשלח כי אין להם אותו במלאי בכלל!!! אבל לחייב ישר חייבו אותי! וכמובן בכל שיחות הטלפון שהיו ליפני נאמר לי שהוא נשלח! קודם תשלחו ואז תחייבו! יש לציין שהוחזר לי הכסף עבור המשחק שלא הגיע***

מקצוענים, הוגנים ומחירים טובים במיוחד. סייעו ברכישה ובהבנה של מה הכי נכון גם מבחינת הצרכים וגם מבחינת מחיר הכי משתלם.

שירות אדיב, מקצועי, מסביר פנים. יכול לומר ששיגעתי את החבר'ה בחנות אבל תמיד נעניתי בצורה חיובית ואוהבת, באמת מעל ומעבר! את המשלוח קיבלתי עד לביתי ביום למחרת - פשוט שירות מדהים. תודה רבה!!

אחלה שירות מהיר ולעניין ומחיר מעולה. חבילה הוגנת ביותר ביחס למחיר ואין על פרצוץ מחייך שמגיעים לחנות.