
שלום רב ! הזמנתי בטלפון מושב אסלה טריקה שקטה . הגיע המוצר ..התקינו אותו...והוא טורק מרעישש. פניתי לחנות בבקשה שיחליפו לי את המוצר . הם אמרו לי תבוא תביא אותו לחנות ..אבל הסברתי שאני מירושלים ואני לא ייצא אליכם בשביל להחליף מוצר שהתקנתי .אמרו לי שהם יישלחו לי מוצר חליפי על הדרך עם מתקין מירושלים שיבוא אליהם. מאז עברו שלשה שבועות ואני עדיין מחכה...שילמתי מחיר מלא על מוצר לקוי. על אחריותכם לבוא ולהחליף מוצר אם נתגלה בו ליקוי. לא ממליץ!
לקוח יקר. יש כמה נקודות ששכחת לציין , המוצר נאסף על ידך מהסניף והורכב בהרכבה עצמית מטעמך.למרות זאת לא התוכחנו וציינו בפניך שאפשר להחזיר את המושב לחנות ונחליף ללא עלות. ציינת שקשה לך להגיע לסניף במרכז וניסינו לעזור בלשלוח את המוצר חינם עם אחד ממתקיני המקלחונים באזור מבלי שתצטרך להביא את הישן. המושב ישנו אצלך והוא בשימוש. אנו מנסים לעזור ולעשות כל מה שאפשר כדי לרצות לקוחות, אתה עדיין מוזמן לפנות אלינו להמשך טיפול. בברכה צוות באת ליין























