
הזמנתי משקולת קטלבלס אוניברסלית (משקל משתנה) וקיבלתי את המוצר יום אחרי עד הבית. אני מרוצה.

הזמנתי משקולת קטלבלס אוניברסלית (משקל משתנה) וקיבלתי את המוצר יום אחרי עד הבית. אני מרוצה.

הזמנתי מזרן יוגה. המחיר היה טוב. משלוח היה מהיר - לנקודת איסוף נוחה. ההערה היחידה שלי היא שביקשתי מזרן כחול וקיבלתי סגול. מכיוון שזה מזרן יוגה - זה לא כל כך משנה, אבל חשוב כן לתת ללקוח את הצבע שהזמין. אבל בסך הכול חוויה טובה ובהחלט אחזור לקנות שם.

מספר לאחר שרכשתי את המוצר חזרו אליי ליידע אותי כי המוצר לא נמצא, הציעו חלופה זולה יותר ללא הצעה לזיכוי, ואז נעלמו לשבועיים. עד רגע זה המוצר לא אצלי, וכמובן שכחתו לציין שהם גבו אקסטרה על שילוח מהיר. בקיצור 100% כשלון.

הזמנו עם איסוף עצמי מפתח תקווה, היה מוכן באותו היום, חיכו והוציאו לנו. אחלה חנות ואנשים טובים.

הזמנתי פעמיים מהחנות. בשתי הפעמים המוצרים הגיעו תוך זמן מאד קצר (כמה ימים) ולשביעות רצוני המלאה.

חליפת גודו הגיעה תוך מספר ימים בודדים איכות החליפה טובה מאוד,מידה מתאימה, ומחיר הוגן ממולץ

התקשרתי לברר שהמוצא נמצא במלאי, ענו במהירות והשיבו לי שיבדקו ויחזרו. חזרו אחרי זמן קצר ועדכנו שהמוצר במלאי. המחיר זול יחסית למקומות אחרים שמוכרים אותו. בחרתי באופציית משלוח עם שליח והגיע תוך כמה ימים בודדים, פחות ממה שהתחייבו. חוויית קנייה פשוטה, חלקה ומוצלחת. מקווה בשביל לקוחות אחרים שזה מעיד על ההתנהלות הכללית של החברה. תודה.

אני כותבת על חווית השרות בהתרגשות גדולה !ברגע האחרון רכשתי מתנה לבני ( כן כן בושות) הייתי זקוקה לדברים ליום אחרי , שליח לוקח כמה ימים . גד בנדיבות מרגשת הציע מיוזמתו להביא לי את המתנה ( הכבדה מאד) לתל אביב. בנוסף קיבלתי יעוץ סובלני מקצועי ואדיב על המוצרים שהזמנתי ואני והבן שלי מרוצים עד מעל הגג.

לא להתקרב!! הזמנתי משקולות, לא הגיעו אחרי פי 2 מהזמן שהם התחייבו לו שהתקשרתי קיבלתי יחס מחפיר, דיברה איתי מישהי עוקצנית ולא נעימה אמרה לי שהבעיה היא לא שלהם וזרקה את האחריות על חברת השליחויות, כאילו לי אכפת מי אשם דיברתי איתם כמה פעמים וכל פעם הם היו לא נחמדים ואמרו לי שאם לא מתאים לי אז לבטל את ההזמנה. בקיצור- אין שום סיבה להזמין מהם. עדיף ללכת לחברה אמינה ומסודרת ביטלתי את המשלוח והזמנתי ממקום אחר. בדיחה!
אנחנו מצרים על חווית הקניה של הלקוח. בשל תקלה טכנית בחברת השליחויות ציטה המשלוח התעכב במספר ימים. הצענו ללקוח זיכוי מלא אך הוא ביקש להמתין. לאחר מכן הצענו בברירת מחדל להציע פיצוי ללקוח + משלוח מהיר מהיום להיום על המוצר שהזמין והוא לא היה מעוניין אלפי לקוחות מרוצים של אקסוור יעידו על טיב השירות איכות המוצר הגבוהה והמחירים הנוחים .

תהליך ההזמנה באתר פשוט וקל, המשלוח הגיע כמעט מייד. המוצר בדיוק כמו שמתואר. חווית קניה מצוינת. ממליץ.

תהליך ההזמנה באתר היה קל איסוף עצמי מהמקום איכות מוצר מעולה שירות לקוחות פשוט תענוג אני תמיד יוצא בהרגשה טובה

החנות מספקת חווית שרות מעולה, תהליך ההזמנה פשוט וידידותית, המחירים תחרותיים ומהרגע שביצעתי את ההזמנה ההזמנה והמוצרהגיעו במהירות תוך כמה ימים בודדים, המוצר הגיע עם שליח, המוצר היה ארוז הייטב והגיע באופן מושלם לשביעות רצוני 100%. תודה על השרות ועל החוויה הכל כך נעימה!!!!

חוויה מדהימה, בחירת אופן איסוף המשלוח בחרתי מנקודת איסוף קרובה. המוצר הגיע תוך פחות מיממה. תיק איכותי, מחכה לראות להתנסות עד כמה התיק עמיד. אני מרוצה!

שרות מהיר בוואטסאפ משלוח תוך 24 שעות מוצרים מושלמים שרות אדיב מענה מהיר באמת מדהימים

ב11/04/2021 רכשתי מיני בייק שהיה אמור להגיע אליי תוך שבועיים, ב- 20/05/2021 המוצר עדיין לא הגיעה והחברה מתעלמת ולא עונה לא למיילים ולא לווטסאפים. התקשרתי מספר פעמים אך לא היה מענה, הודעות ווטסאפ מגיעים ליעד אך גם נישארים ללא מענה. עד היום לא קיבלתי מוצר וגם לא החזר כספי.

מומלץ מאוד, מבחר גדול של ביגוד וציוד,הוזמן מכנס והגיע ממש מהר ומחיר מעולה שלא השתלם לזמין מחול

קניתי מוצר עם אחריות של שנתיים , לאחר מספר חודשים כבר התחיל להתפרק, כאשר שלחתי לתיקון את החלק התקול, התעקשו שאשלח את כל המערכת (80 קג). כמובן שלא ניתן היה לתפוס את המעבדה והחזירו לי את המוצר התקול מבלי לעדכן אותי בכלל על כל התהליך. לסיכום אין איכות מוצר ואין שירות.
גם לאחר שימוש אינטנסיבי של מספר חודשים במוצר שמחנו לעזור ללקוח ולשלוח המוצר למעבדת תיקונים חיצונית. במעבדה דרשו את המוצר כולו לצורך השלמת הבדיקה. הלקוח סרב בשל המשקל. לצערנו כך לא ניתן לתקן הנזק שגרם הלקוח ואני מצרים על כך מאוד. אנו עושים מאמצים כבירים לתת לאלפי לקוחותינו שירות מצוין וחבל שכך הסתיים התהליך עם לקוח יקר זה.

ההזמנה בוצעה בתוך 8 ימי עסקים. הגיעה כמו שהזמנו. שירות הלקוחות שלהם בוואטספ עונה באופן מיידי.

שירות מעולה, מומלץ בחום, מענה מהיר , אישי ומקצועי, ההזמה טופלה היטב, המוצר סופק בזמן,

מוצרים איכותיים וטובים, המחיר הוגן והמשלוח הגיע תוך ימים ספורים. ממליצה בחום לכל מי שמחפש מוצרי ספורט טובים.

הזמנתי את המוצר וקיבלתי אותו במשלוח מהיר בפחות משבוע שירות מצויין ומשלוח מהיר מאוד ממליץ בחום!

מתח ברמה מאוד גבוהה ומקצועי ממליץ לכל מתאמן משקל גוף, מאוד נוח ובעל מספר אחיזות שונות.

המוצר הגיע מאוד מהר התקשרו לוודא שאני בבית השירות היה אדיב ונעים הזמנתי גלגל פילאטיס הוא מעולה! רק שהגיע בסגול ולא בטורקיז כמו בתמונה אבל עם מונע החלקות וחוברת קטנה עם תרגילים תודה רבה!!