
הגעתי למקום בחול המועד והזמנתי ריהוט לחצר. הזמנתי שולחן קקל ארוך , נדנדה גדולה מהסטנדרט, אדניות מיוחדות עם שינויים ועוד. קיבלתי את ההרגשה שמה שחשוב לי זה מה שחשוב להם. הגעתי כי שמעתי שהם זולים וטובים, ביצעתי הזמנה יפה כי הבנתי שזה מקום עם מקצוענים. הכל הגיע יפה, מושלם ותואם. מרכיב נחמד, ידידותי ואיכות מעולה. אני בטוח שאם אצטרך שירות פסים יהיו שם בשבילי.









