
שירות מעולה עם חניה בשפע קניתי שלט של אלקטרה וקיבלתי גם שירות מעולה וגם מחיר הוגן. הסבירו לי בדיוק איך לתפעל את השלט. בקיצור - מומלץ מאוד!!!

שירות מעולה עם חניה בשפע קניתי שלט של אלקטרה וקיבלתי גם שירות מעולה וגם מחיר הוגן. הסבירו לי בדיוק איך לתפעל את השלט. בקיצור - מומלץ מאוד!!!

קניתי מזגן סמסונג במחיר הכי אטרקטיבי שמצאתי. השירות שקיבלתי היה מעולה, מהיר ומקצועי. אנשים עם סבלנות ותודעת שירות גבוהה. מאוד מומלץ.

רכשתי מוצר כמובן אחרי יעוץ מיקצועי אמין וסבלני של איתי ההזמנה נישלחה כבר באותו היום למוחורת הגיע והכול לפי מה שהובטח אני מאוד מרוצה ככה עובדים. תודה רבה איתי

רכשתי מייבש לחות. עזר לי בחור בשם איתי מאוד סבלני הראה לי את כל האופציות. אחרי כמה ימים יצר קשר לוודא שהכל תקין ואני מרוצה. ממליץ!

נתחיל עם המחיר הכי זול שקיבלתי ( סך הכל שלט) ושירות מהיר ונוח בקיצור הכל קללללל מומלץ

חנות נהדרת שירות מצויין המוצרים הגיעו יום לאחר ההזמנה עד לפתח הבית. אני ממליץ בחום לקנות מחירים מצויינים שירות אדיב אספקה מהירה!!!

שירות נפלא ואדיב, מחירים ללא תחרות ואפשרויות תשלום מגוונות, ממליץ בחום לכל מי שרוצה לקנות מסך ומערכת קולנוע ביתי!

חנות מומלצת מאוד, אנשים נחמדים ואדיבים מאוד, מקצועיות, מוצרים איכותיים במחירים טובים. הם מחזיקים במוצרים איכותיים שלא קיימים בחנויות אחרות.

קניתחי ממנו שלט, הוצאתי על חשבוני שליח כי הייתי צריכה דחוף. הם שלחו לי שלט השלט היה עם איזה טיימר שכל יום הפעיל לי את המזגן כשאני בעבודה. התקשרתי 1. לא ידעו לתת לי מענה מקצועי 2. אחרי שהתעקשתי שלא מחכה שבוע לדואר רגיל אמרו שרק בראשון יוכלו בכלל לדבר עם חברת השליחים ואז ראשון או שני (אחרי שילך לי עוד 100 ש"ח על מיזוג או שאאלץ לוותר על עבודה) ישלחו לי שלט אחר. אני - לא אקנה שם שוה ומה שקניתי הולך לזבל.
הלקוחה קנתה שלט למזגן אלקטרה, שלט שנמכרים כמותו עשרות ביום ומעולם לא הייתה שום בעיה. הלקוחה בחרה מרצונה להזמין שליח ולא רצתה לחכות שנשלח לה את השלט עם שירות דואר שליחים שאיתו חנותנו עובדת. בשיחה המדוברת הבין נציגנו שככל הנראה מופעל בשלט "מצב טיימר" שמפעיל את המזגן בכל יום כאשר הגברת לא בבית נציגנו ניסה במהלך השיחה להסביר ללקוחה כיצד לבטל את הטיימר אבל ללא הצלחה ועוד הציע נציגנו ללקוחה לבטל את העסקה ולזכות במלוא הסכום. את התשובה והיחס שקיבל הנציג במהלך השיחה איננו מפרסמים כי היא אינה הולמת לפרסום באתר כמו זאפ.

חווינת קנייה מהנה השרות מצוין הצוות אדיב וסבלני אני בטוח אחזור לקנות שם ממליצה גם לכם

קניה קצרה מהירה מזומן- ללא כל בעיה אפילו קיבלתי הנחה מאד מרוצה מהשירות אחלה של מקום ממליץ במיוחד לגשת לאיתי :)

חנות נגישה, חניה צמודה, אנשים נחמדים ואדיבים, אספקה במקום, מעמיסים לך מצ'פרים באביזרים...והכי חשוב , הקפה המעולה.

המוצר מעולה ועושה את העבודה, המחיר היה מאוד נוח, ועל השירות אני יכול לומר רק מילים טובות.

טילפנתי לחנות אחרי שראיתי שהמחירים בזאפ הכי נמוכים, איתי מסר לי מידע לגבי הדגמים הזמינים בחנות והבטיח שהדגם שרציתי יגיע במהרה. כמה ימים לאחר מכן הודיע לי שדגם הגיע ואפשר לבוא לקחת. כשהגעתי לאסוף, עשה לי הנחה נוספת מיוזמתו, מול המחיר שכבר ככה היה הנמוך בזאפ.

רכשנו 10 מזגנים לכל הבית לפני כ-שבוע. לפני שרכשנו ביצענו סקר מחירים גדול והגענו במקרה גם אליהם לחנות בחולון. מהרגע הראשון שנכנסנו איתי הקדיש לנו את מלוא תשומת הלב, ענה על כל השאלות בצורה מקצועית ועם המון סבלנות. המחירים היו הוגנים מהתחלה בלי "סחר סוסים" ובלי "אותיות קטנות" עמד מאחורי כל מילה שהבטיח ואפילו בסוף הרכישה נתן על חשבונו בלי שום בקשה שלנו מתנה קטנה. בנוסף, הייתה לנו בעיה עם ההובלה שביקשנו וממש ברגע האחרון ביום ההובלה ביקשנו לדחות אותה ואיתי עשה הכל בכיף ובחיוך ממש מוקדם בבוקר ודאג להכל. מבחינתי גם נותן שירות מעולה גם מקצועי וגם אטרקטיבי.. יישר כוח ובטוח שנמשיך לרכוש אצלו.

השירות היה מצוין ומהיר המחירים בחנות זולים מאד המיקום נוח לכניסה ויציאה מחולון ולתוך העיר

לאחר מספר ימים שאני מחפש מזגן עילי בהמון חנויות ורשתות חשמל גדולות שבאף אחד מהם לא קיבלתי ייעוץ ושירות מקצועי לגבי טיב , איכות , סוג ועוצמת המזגן שאני צריך ע"מ לקרר ולחמם כהלכה את ביתי , אלא נסיון למכור משהו ולא משנה אם הוא מתאים או לא. עד שדיברתי עם איתי מ א.מ אבי , הוא הסביר לי באדיבות , בסבלנות , ענה על כל השאלות וסוף סוף קיבלתי תחושה של מקצוענים במיזוג אוויר ויש על מי לסמוך. עוד באותו היום הגעתי לחנות ורכשתי את המזגן במחיר הטוב ביותר לעומת המתחרים. המזגן הותקן ואני ומשפחתי מאוד מרוצים.

אחלה של שירות אחלה של מחיר (הכי זול בארץ ,במקרה שלי ) ממליץ בחום לגשת לאיתי .

הבעיה שלי עם החנות לא היתה בקניה אלא בשירות לאחר הקניה. המכשיר התקלקל אחרי חצי שנה וואני מתרוצץ כבר כמה שבועות בלמצוא מי נותן שירות למוצר הזה, כאשר החנות מתנערת מכל אחריות (נתנו לי מספר טלפון שאינו מחובר). ראו הוזהרתם מהמכשיר ומהחנות.
הלקוח קנה מוצר של אלקטרה עם שירות ואחריות של אלקטרה ולכן הופנה לשירות אלקטרה הלקוח קיבל הסבר מפורט על הוראות החזקה ותפעול ואף הופעל המכשיר בחנות הלקוח היה צריך לפנות לשירות אלקטרה ואף לרשום את חוות הדעת הנ"ל לשירות אלקטרה אך משום מה הפנה אותה אלינו מאחלים ללקוח תיקון מהיר של המוצר !

שירות לקוחות מעולה, קל ומהיר ללא שיגועים. להתקנת המזגן הומלץ על מתקין בשם אלירן, שמשפחתו היא בעלת החנות, ההתקנה קצת יקרה מהממוצע, כ-650 ש"ח, אך השירות מעולה והמחיר כולל אחריות על ההתקנה עצמה, אלירן מסביר ומבין בטלפון ומדבר במקצועיות ולא בחאפריות, נקבע תאריך ושעה להתקנת המזגן, 2 הטכנאים שהגיעו מעולים, מקצועיים ואפילו ניקו את כל הזבל בסיום. ממש תענוג, מומלץ בחום, שווה כל שקל, משלמים קצת יותר היום בשביל לשלם הרבה פחות מחר.

שרות מהיר ומחיר מצויין ממליץ בחום על אבי אייר מוצרי חשמל חניה חינם בשפע וידע נרחב

שירות פשוט מדהים .... אחרי ההזמנה התקשרתי לשרות לקוחות של החנות כדי לברר אם יוכלו להשיג לי צבעים מסויימים לחלק מהמוצרים ... והם השיגו לי כל מה שביקשתי ... אותי אבי א.מ קנה במחיר והכי חשוב בשרות ... נראה לי שמצאתי את החנות שלי לכל מוצרי החשמל בארץ ... ממליץ בחום

אבי א.מ (avi a.m) כל הכבוד !! יחס חם ,שרות מהיר ומעולה , שווה לקפוץ ולראות , יש ציוד חזק לדי.ג'יים ויוצרים ,

דיברתי עם איתי בטלפון ביום שלישי 25/8 על רכישת המזגן נתן לי מחיר ועשיתי סקר שוק והם היו הכי זולים, סגרתי אתו על הרכישה, היה מענה מאוד אדיב, וביקשתי את המזגן שיגיע אלי הכי מהר שאפשר, והבטיח לי איתי שלמחרת אחה"צ יגיע אלי המזגן ואכן זה מה שקרה, תוך 24 שעות מרגע ההזמנה המזגן היה אצלי ובלי לצאת מהבית, שירות מצוין, מחיר מעולה, עמידה בזמנים ובקיצור ממליץ בחום על החנות.

הזמנתי את המזגן דרך האתר החיוב בחשבונית כלל לדברי המוכר החבונית לא תכלול הובלה ועלי לשלם למוביל וכך עשיתי ושלמתי למוביל סך של 150 שקל במזומן והנ"ל בחוצפתו עוד ביקש טיפ. את החשבונית קבלתי רק בסוף היום ולא עם המזגן כך שלא יכולתי לדעת שרימו אותי ושלמתי פעמיים על ההובלה. מאותו יום לא הפסקתי לנסות ולקבל את כספי חזרה שוחחתי עם מספר אנשים שכל אחד הבטיח לשלוח את המגיע לי עד לרגע זה מאומה לא הגיע . הפעם האחרונה בה דברתי היה ב- 15.1 והובטח שליחת צ'ק מיידית אולי תעזרו לי אתם