
אני לקוח ותיק של החנות (בעיקר דיו ואביזרים), והפעם רכשתי אצלם מדפסת חדשה. השירות היה, כמו תמיד, מקצועי ביותר, הגון ומאד אמין. הרגשתי שבעל החנות, שמוליק, וגם דני, מייעצים לי לפי הצרכים שלי, ולא מנסים "לדחוף" לי מוצר יקר שאני לא צריך. הליווי, השאלות, הסבלנות והידע הרב היו מעוררי התפעלות. המדפסת הגיעה עד הבית, הכל בצורה מדוייקת וכמו שהובטח לי. שילוב נדיר של מקצועיות ברמה גבוהה, שירותיות אמיתית ואמינות גבוהה. והמחירים היו יותר זולים מכל אתר שאותו בדקתי. פשוט חווית קנייה מאד חיובית.























