
marina
12.01.2012
המשך לתגובה: עברו 9 ימי עסקים והמוצר לא הגיע! אני אמורה לקבל בדואר, לא התקשרו אלי, המוצר עדיין לא הגיע וכנראה שלא יגיע גם. בסיום 9 ימי המתנה ביקשתי לבטל את העסקה.
תגובת החנות
המוצר נשלח באמצעות דואר ישראל כפי שמתואר באתר ולכן הלקוחה צריכה לקבל את המוצר דרך הדואר ולא דרך שליח שצריך להתקשר. הלקוחה ביקשה לבטל את העסקה ולכן קיבלה החזר כספי מלא.
חוות הדעת עזרה לכם?
