
מאוד מרוצה מהמכשיר, נמצא בשימוש יום יומי עבורי ועבור בתי בת השנה וחצי. אין יום בלי שייק!

מאוד מרוצה מהמכשיר, נמצא בשימוש יום יומי עבורי ועבור בתי בת השנה וחצי. אין יום בלי שייק!

נפגשתי עם חברת אופק חדש כשקניתי מהם את בלנדר ויטימיקס שלי קיבלתי בלנדר איכותי שמגיע לרמת עיבוד מזון מטורפות שלא נחשפתי אליהן עד היום וגם מאפשר לי להכין עולם חדש של מזונות בבית. הפיכת עדשים וקטניות לקמח, פיצוחים ושקדים לממרחים, מרקים שמתבשלים מירקות לא מבושלים בבלנדר עצמו וגם לשייקים הבנתי פתאום מה הוא בעצם Smoothie לכל מי שאוהב את עולם הבישול ורוצה להכין בבית אוכל שהוא עצמו נחשף להכנה האמיתית של כל חומרי הגלם ברמה הבסיסית ממליצה בחום והכי ממליצה על השירות המדהים שקיבלתי מאיילת שהפתיעה אותי בכל פעם מחדש מרמת השירות הגבוהה והבינאישית שבאמת מביאה לתחושה שיש אנשים אמיתיים מאחורי המוצר הגדול

רכשתי Vitamix A3500i - כמי שאוהבת מטבח ובישול, החוויה אף עולה על הציפיות. נוח, חכם, מלא אפשרויות. הצוות מאוד נעים ושירותי, בית מעולה למוצר מושלם.

ממליץ בחום על בלנדר ואקום של דיינה פרו , מכשיר בעל יכולות על , מהיר מאוד מה שהופך אותו למושלם להכנת מרקים חמים או משקה שוקו לוהט על בסיס שקדים ואגוזים . הטעם שנשמר הודות לואקום , אין מילים לתאר ומעל לכל השירות המצוין של אופק חדש שווה כל שקל !!!

קניתי מזקק מים מחברה אוסטרלית ואני ממש מרוצה ממנו! המכשיר איכותי ונוח, המים טעימים וצלולים - וזה לא מובן מאליו, כי המים ברעננה מגיעים עם כמויות אדירות של אבנית. אני מזקקת איתו מים כל יום בשביל הרבה שימושים שונים וממש ממליצה עליו

המוצר שרכשתי איכותי ברמה גבוהה מאוד ובמחיר שלא מצאתי באף מקום אחר, בנוסף נצרכתי לשירות מול החנות והופתעתי מהשירות היוזם, והלא מתחמק על המוצר שרכשתי. השירות שיקבלתי היה פרו-אקטיבי, במטרה לפתור את הסוגיה.יירבו נותני שירות כמותם.

לפני 4 שנים קניתי את הויטמיקס שלי וחייבת לומר שזו הייתה הקניהה הכי טובה שלי בתחום הבלנדרים, במיוחד אחרי כל כך אכזבות ממכשירים קודמים. אני מכינה בו שייקים, גלידות, מרקים, טורטיות מכל הסוגים. הכל בקלות ובמהירות. מכשיר חזק מאוד! ובנוסף זה ממש קל לניקוי. השירות מעולה! ממש ממליצה בחום! שווה כל שקל!

שירות מעולה וזריז, הקנקן יותר נוח לשימוש מהקנקן הגדול יותר, מכינים בו שייקים כל יום!

קניתי סט מטאטא ויעה לחמות שלי, ואין מה לומר, מוצר מצוין, נראה מצוין וגם מתפקד מצוין, וחווית השירות בחנות - מצוינת. מרגיש נהדר לקבל שירות טוב, בהחלט יוצא דופן בארצנו.

רכשתי ווק מהסדרה של green pen אז קודם כל חווית השירות המעולה חשובה לציון! המחבת כל כך יפה, הבישול( ללא שמן)מדהים לא נדבק,כבר אחרי הרבה שימושים,קל לניקוי ממליצה מאוד

חנות מצויינת עם שירות ומענה לכל בעיה ושאלה. קנינו בקבוק טרמי ששומר על המים קרים למעלה מ24 שעות. מומלץ - מציל בטיולים במקומות חמים

קנינו "מסחטת מיצים" ..ומנבטה" מוצרים מעולים..שירות ברמה גבוהה...עם תודעת שירות גבוהה ...ותודה לאיילת על השירות האדיב והמעולה..תודה

קנינו מכשיר להכנת ״חלב״ צמחי. זה פשוט עובד נהדר, אנו מכינים משקאות מאגוזי נמר, שקדים, תערובת שקדים מקדמיה וקשיו וזה יוצא אליפות. בדיוק כמו במתכונים שבאתר, מהשאריות מכינים עוגיות וקרקרים, יוצא מעדן!

למדתי על המוצר מפעילות בתחנת התרעננות לחיילים, שם היה לנו בלנדר כזה. לאחר כמה חודשים שראיתי את טיבו, החלטתי לרכוש אחד גם לביתי. קבלתי שרות מעולה לאורך כל הדרך מנציגת החברה איילת. אני בתחילת דרכי בשימוש בו וכרגע אני מאד מאד מרוצה. קל בשימוש וניקוי, השייק שעשיתי יצא מרוסק היטב וטעים מאד מומלץ!!

חוות דעת ראשונה, על בלנדר ויטמיקס דגם 3500 זה המכשיר הטוב ביותר בעולם. אין משהו שהבלנדר הזה לא יכול לעשות. מרקים, קמחים, חמאת שקדים, בצ'קים, תבלינים ועוד. חוות דעת שנייה, אופק חדש, שירות ברמה בינלאומית. מקצועיות, אדיבות ונדיבות

שירות לקוחות ברמה שלא רואים. תמיד זמינים תמיד אדיבים. הויטמיקס שקניתי עובד מעולה ואני ממש מרוצה שקניתי אותו

אופק חדש נותנים שירות בסטנדרטים שנדיר לראות כאלה בארץ. כבר קיבלתי שירות מהם בעבר ופשוט כיף לפנות אליהם בכל מה שצריך, הרגשה של שירות פרימיום. אז אני באמת כותב את הביקורת הזו מכל הלב כי מגיע להם ממש, ולא, הם לא ביקשו ממני! קניתי ויטמיקס אסנט 3500 שאצלי כבר כמה שנים, אחד המוצרים הכי איכותיים שיש אצלי בבית באופן כללי. מפלצת עבודה מטורפת! מורגש שזו איכות ברמה אחרת, גם מבחינת כוח העבודה וגם מבחינת רמת הגימור של המוצר, בלנדר אמריקאי רציני שנותן עבודה. זה המכשיר עם הכי הרבה שימוש אצלי במטבח. אחד הדברים שהכי אהבתי הוא שזה לא בלנדר רגיל עם שימוש אחד בלבד, אלא אפשר לרכוש מיכלים נוספים לשימושים שונים ומגוונים, אז מוצר אחד בעצם עונה על כמה צרכים שונים וכולם מופעלים על ידי אותו מנוע חזק במקום לקנות כמה מנועים נפרדים שחלקם חלשים יותר. אני אישית מעדיף מוצרים איכותיים אפילו שהם עולים קצת יותר, כי הם מחזיקים להמון שנים קדימה (לא מכיר עוד חברות שמוכנות לתת 10 שנים אחריות על מוצר). כל בלנדר של ויטמיקס הוא מצוין, אבל אני ממליץ מאוד על סדרת האסנט, זה באמת הטופ של הטופ של בלנדרים. כבר המלצתי ללא מעט חברים וכולם מרוצים ממש. לא תתאכזבו.

אחלה שירות! התקשרת ב 13:20 חלק מסוים במכשיר נהרס לי. 13:24 שלחתי חשבונית וצילום של החלק שנשבר לי 15:20 התקשרה אלי נציגה, שחידדה את אופן השימוש במסחטה והדגישה שזו מסחטה איטית, בדגש על איטית וזה שומר על איכות המיץ …. לקחה כתובת - והוציא שליחות עם החלק הפלסטי שנשבר לי. מעבר לזה, משתמש במוצר מזה חודשיים, תדירות יומית. נוחות שימוש סבבה. עברתי להיות יצרן של קומפוסט בכמויות בגלל השאריות שיוצאות… ואחלה שירות

שרות מעולה ! - מהיר, אכפתי, סבלני וקשוב לכל צרכי הלקוח. רכשתי את הוטמקס הראשון באופק חדש לפני יותר מ-10 שנים והשנה החלפתי למכשיר חדש E310 המכשיר אכותי מאוד ועובד ללא הפסקה במטבח לאורך שנים וללא תקלות.

רכשתי מכונת סחיטה איטית של גרין סטאר פרו. הגעתי לחנות אופק חדש בתיאום מראש על תקלה במכשיר, איילת המקסימה דאגה לטכנאי מקצועי ויחס טוב בצורה יוצאת דופן. תוך שעתיים החליפו 2 חלקים במכונה במסגרת האחריות. המכונה עובדת מצויין עם אפס תקלות חשוב לי להמליץ על המכונה גרין סטאר פרו מנסיון קודם של מספר מכונות היא ללא ספק מכונה הטובה ביותר שקיימת בשוק בקטגוריה של סחיטת מיצים איטית עד 5,000 ש״ח.

אולי שירות הלקוחות הטוב ביותר בישראל. קניתי טרמפולינה בליקון. הטרמפולינה מדהימה. זה הגיע מהר. בכל פעם שאני צריך חלקי חילוף אופק חדש שם כדי לעזור לי במהירות ובחיוך. אני ממליץ בחום לרכוש מאופק חדש. תודה רבה.

שירות מעולה ויעיל שעזר לי מאוד משתמש במוצר על בסיס יומי למיצים והוא מומלץ ביותר

יש לי ויטמיקס פרו 750, יד ימיני במטבח! אני מכינה בו מרקים קרים מירקות טריים, מעדן! אני מכינה בו רטבים ובמיוחד תערובות לגלידה! חוסך לי חימום והומוגניזציה של החומרים. השרות מעולה ואדיב במיוחד.

oscar juicer a החליפו חלק שנשבר,- ללא חיוב,ומיידית ללא בעיות. שירות לקוחות מעולה. מרוצה מאוד.

החנות מעוצבת יפה תמיד מאורגנת ומסודרת ושירות תמיד נעים איכותי עם חיוך . אין ספור בקבוקי Lurch קניתי כמתנה ליולדת כתרמוס מים חמים לצד מיטה .או לאנשים מבוגרים לצידי מיטה למהחך הלילה . לי משאירה את הבקבוק באוטו בחום יוקד יורדת לפרוייקט חוזרת והמים קרים כאילו הרגע מילאתי מהקולר.ואכן כן מחזיק 24 שעות .