מפרסם ב-zap מאז 2011

‎אופק חדש‎ ‏(NewHorizon) - עמוד 2

מוצרים לאורח חיים בריא (נתניה)

- / 5
בעלים: אופק חדש מוצרי בריאות בע"מ
נמצאו 422 חוות דעת גולשים על אופק חדש
Gaya
Gaya
30.04.2024
מוצר שנרכש: ויטמיקס פרו 300

מאוד מרוצה מהמכשיר, נמצא בשימוש יום יומי עבורי ועבור בתי בת השנה וחצי. אין יום בלי שייק!

חוות הדעת עזרה לכם?
Or
Or
19.04.2024
מוצר שנרכש: Ascent A3500i ויטמיקס מארז

נפגשתי עם חברת אופק חדש כשקניתי מהם את בלנדר ויטימיקס שלי קיבלתי בלנדר איכותי שמגיע לרמת עיבוד מזון מטורפות שלא נחשפתי אליהן עד היום וגם מאפשר לי להכין עולם חדש של מזונות בבית. הפיכת עדשים וקטניות לקמח, פיצוחים ושקדים לממרחים, מרקים שמתבשלים מירקות לא מבושלים בבלנדר עצמו וגם לשייקים הבנתי פתאום מה הוא בעצם Smoothie לכל מי שאוהב את עולם הבישול ורוצה להכין בבית אוכל שהוא עצמו נחשף להכנה האמיתית של כל חומרי הגלם ברמה הבסיסית ממליצה בחום והכי ממליצה על השירות המדהים שקיבלתי מאיילת שהפתיעה אותי בכל פעם מחדש מרמת השירות הגבוהה והבינאישית שבאמת מביאה לתחושה שיש אנשים אמיתיים מאחורי המוצר הגדול

חוות הדעת עזרה לכם?
fritzgil
fritzgil
17.04.2024
מוצר שנרכש: ויטמיקס A3500i

רכשתי Vitamix A3500i - כמי שאוהבת מטבח ובישול, החוויה אף עולה על הציפיות. נוח, חכם, מלא אפשרויות. הצוות מאוד נעים ושירותי, בית מעולה למוצר מושלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
דודו קרמר
דודו קרמר
15.04.2024
מוצר שנרכש: Dyna pro - Trybest

ממליץ בחום על בלנדר ואקום של דיינה פרו , מכשיר בעל יכולות על , מהיר מאוד מה שהופך אותו למושלם להכנת מרקים חמים או משקה שוקו לוהט על בסיס שקדים ואגוזים . הטעם שנשמר הודות לואקום , אין מילים לתאר ומעל לכל השירות המצוין של אופק חדש שווה כל שקל !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ayelet.alfasi
ayelet.alfasi
09.04.2024
מוצר שנרכש: מזקק מים

קניתי מזקק מים מחברה אוסטרלית ואני ממש מרוצה ממנו! המכשיר איכותי ונוח, המים טעימים וצלולים - וזה לא מובן מאליו, כי המים ברעננה מגיעים עם כמויות אדירות של אבנית. אני מזקקת איתו מים כל יום בשביל הרבה שימושים שונים וממש ממליצה עליו

חוות הדעת עזרה לכם?
שלומי
שלומי
04.04.2024
מוצר שנרכש: Kyocera כוס תרמית קרמית 500 מ"ל, מכסה מתברג

המוצר שרכשתי איכותי ברמה גבוהה מאוד ובמחיר שלא מצאתי באף מקום אחר, בנוסף נצרכתי לשירות מול החנות והופתעתי מהשירות היוזם, והלא מתחמק על המוצר שרכשתי. השירות שיקבלתי היה פרו-אקטיבי, במטרה לפתור את הסוגיה.יירבו נותני שירות כמותם.

חוות הדעת עזרה לכם?
esters26coaching
esters26coaching
29.03.2024
מוצר שנרכש: ויטמיקס אסנט 2300

לפני 4 שנים קניתי את הויטמיקס שלי וחייבת לומר שזו הייתה הקניהה הכי טובה שלי בתחום הבלנדרים, במיוחד אחרי כל כך אכזבות ממכשירים קודמים. אני מכינה בו שייקים, גלידות, מרקים, טורטיות מכל הסוגים. הכל בקלות ובמהירות. מכשיר חזק מאוד! ובנוסף זה ממש קל לניקוי. השירות מעולה! ממש ממליצה בחום! שווה כל שקל!

חוות הדעת עזרה לכם?
ronmrdechai
ronmrdechai
27.03.2024
מוצר שנרכש: קנקן 1.4 לויטמיקס מסדרת אסנט

שירות מעולה וזריז, הקנקן יותר נוח לשימוש מהקנקן הגדול יותר, מכינים בו שייקים כל יום!

חוות הדעת עזרה לכם?
mayaholtzmangitterman
mayaholtzmangitterman
20.03.2024
מוצר שנרכש: סט מטאטא ויעה

קניתי סט מטאטא ויעה לחמות שלי, ואין מה לומר, מוצר מצוין, נראה מצוין וגם מתפקד מצוין, וחווית השירות בחנות - מצוינת. מרגיש נהדר לקבל שירות טוב, בהחלט יוצא דופן בארצנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכל דוצימינר
מיכל דוצימינר
18.03.2024
מוצר שנרכש: ווק green pen, Barcelona

רכשתי ווק מהסדרה של green pen אז קודם כל חווית השירות המעולה חשובה לציון! המחבת כל כך יפה, הבישול( ללא שמן)מדהים לא נדבק,כבר אחרי הרבה שימושים,קל לניקוי ממליצה מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Yoyo
Yoyo
14.03.2024
מוצר שנרכש: בקבוק טרמי

חנות מצויינת עם שירות ומענה לכל בעיה ושאלה. קנינו בקבוק טרמי ששומר על המים קרים למעלה מ24 שעות. מומלץ - מציל בטיולים במקומות חמים

חוות הדעת עזרה לכם?
runa260458
runa260458
04.03.2024
מוצר שנרכש: אוסקר 1200 DA

קנינו "מסחטת מיצים" ..ומנבטה" מוצרים מעולים..שירות ברמה גבוהה...עם תודעת שירות גבוהה ...ותודה לאיילת על השירות האדיב והמעולה..תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראל
ישראל
13.02.2024
מוצר שנרכש: Milker Chufamix

קנינו מכשיר להכנת ״חלב״ צמחי. זה פשוט עובד נהדר, אנו מכינים משקאות מאגוזי נמר, שקדים, תערובת שקדים מקדמיה וקשיו וזה יוצא אליפות. בדיוק כמו במתכונים שבאתר, מהשאריות מכינים עוגיות וקרקרים, יוצא מעדן!

חוות הדעת עזרה לכם?
malkiris
malkiris
12.02.2024
מוצר שנרכש: ויטמיקס E-310

למדתי על המוצר מפעילות בתחנת התרעננות לחיילים, שם היה לנו בלנדר כזה. לאחר כמה חודשים שראיתי את טיבו, החלטתי לרכוש אחד גם לביתי. קבלתי שרות מעולה לאורך כל הדרך מנציגת החברה איילת. אני בתחילת דרכי בשימוש בו וכרגע אני מאד מאד מרוצה. קל בשימוש וניקוי, השייק שעשיתי יצא מרוסק היטב וטעים מאד מומלץ!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Tali
Tali
05.01.2024
מוצר שנרכש: ויטמיקס דגם 3500

חוות דעת ראשונה, על בלנדר ויטמיקס דגם 3500 זה המכשיר הטוב ביותר בעולם. אין משהו שהבלנדר הזה לא יכול לעשות. מרקים, קמחים, חמאת שקדים, בצ'קים, תבלינים ועוד. חוות דעת שנייה, אופק חדש, שירות ברמה בינלאומית. מקצועיות, אדיבות ונדיבות

חוות הדעת עזרה לכם?
אברהם יצחקי
אברהם יצחקי
03.01.2024
מוצר שנרכש: Ascent A2300i

שירות לקוחות ברמה שלא רואים. תמיד זמינים תמיד אדיבים. הויטמיקס שקניתי עובד מעולה ואני ממש מרוצה שקניתי אותו

חוות הדעת עזרה לכם?
שלומי
שלומי
28.12.2023
מוצר שנרכש: ויטמיקס אסנט 3500

אופק חדש נותנים שירות בסטנדרטים שנדיר לראות כאלה בארץ. כבר קיבלתי שירות מהם בעבר ופשוט כיף לפנות אליהם בכל מה שצריך, הרגשה של שירות פרימיום. אז אני באמת כותב את הביקורת הזו מכל הלב כי מגיע להם ממש, ולא, הם לא ביקשו ממני! קניתי ויטמיקס אסנט 3500 שאצלי כבר כמה שנים, אחד המוצרים הכי איכותיים שיש אצלי בבית באופן כללי. מפלצת עבודה מטורפת! מורגש שזו איכות ברמה אחרת, גם מבחינת כוח העבודה וגם מבחינת רמת הגימור של המוצר, בלנדר אמריקאי רציני שנותן עבודה. זה המכשיר עם הכי הרבה שימוש אצלי במטבח. אחד הדברים שהכי אהבתי הוא שזה לא בלנדר רגיל עם שימוש אחד בלבד, אלא אפשר לרכוש מיכלים נוספים לשימושים שונים ומגוונים, אז מוצר אחד בעצם עונה על כמה צרכים שונים וכולם מופעלים על ידי אותו מנוע חזק במקום לקנות כמה מנועים נפרדים שחלקם חלשים יותר. אני אישית מעדיף מוצרים איכותיים אפילו שהם עולים קצת יותר, כי הם מחזיקים להמון שנים קדימה (לא מכיר עוד חברות שמוכנות לתת 10 שנים אחריות על מוצר). כל בלנדר של ויטמיקס הוא מצוין, אבל אני ממליץ מאוד על סדרת האסנט, זה באמת הטופ של הטופ של בלנדרים. כבר המלצתי ללא מעט חברים וכולם מרוצים ממש. לא תתאכזבו.

חוות הדעת עזרה לכם?
ofer.lamdan
ofer.lamdan
25.12.2023
מוצר שנרכש: Oscar da100 מסחטת ירקות קשים

אחלה שירות! התקשרת ב 13:20 חלק מסוים במכשיר נהרס לי. 13:24 שלחתי חשבונית וצילום של החלק שנשבר לי 15:20 התקשרה אלי נציגה, שחידדה את אופן השימוש במסחטה והדגישה שזו מסחטה איטית, בדגש על איטית וזה שומר על איכות המיץ …. לקחה כתובת - והוציא שליחות עם החלק הפלסטי שנשבר לי. מעבר לזה, משתמש במוצר מזה חודשיים, תדירות יומית. נוחות שימוש סבבה. עברתי להיות יצרן של קומפוסט בכמויות בגלל השאריות שיוצאות… ואחלה שירות

חוות הדעת עזרה לכם?
אירית
אירית
22.12.2023
מוצר שנרכש: וטמקס E310

שרות מעולה ! - מהיר, אכפתי, סבלני וקשוב לכל צרכי הלקוח. רכשתי את הוטמקס הראשון באופק חדש לפני יותר מ-10 שנים והשנה החלפתי למכשיר חדש E310 המכשיר אכותי מאוד ועובד ללא הפסקה במטבח לאורך שנים וללא תקלות.

חוות הדעת עזרה לכם?
michael.yosef18
michael.yosef18
22.12.2023
מוצר שנרכש: green star pro

רכשתי מכונת סחיטה איטית של גרין סטאר פרו. הגעתי לחנות אופק חדש בתיאום מראש על תקלה במכשיר, איילת המקסימה דאגה לטכנאי מקצועי ויחס טוב בצורה יוצאת דופן. תוך שעתיים החליפו 2 חלקים במכונה במסגרת האחריות. המכונה עובדת מצויין עם אפס תקלות חשוב לי להמליץ על המכונה גרין סטאר פרו מנסיון קודם של מספר מכונות היא ללא ספק מכונה הטובה ביותר שקיימת בשוק בקטגוריה של סחיטת מיצים איטית עד 5,000 ש״ח.

חוות הדעת עזרה לכם?
barakhullman
barakhullman
19.12.2023
מוצר שנרכש: טרמפולינה בליקון

אולי שירות הלקוחות הטוב ביותר בישראל. קניתי טרמפולינה בליקון. הטרמפולינה מדהימה. זה הגיע מהר. בכל פעם שאני צריך חלקי חילוף אופק חדש שם כדי לעזור לי במהירות ובחיוך. אני ממליץ בחום לרכוש מאופק חדש. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gilad
Gilad
11.07.2023
מוצר שנרכש: מסחטת מיצים אוסקר 1200

שירות מעולה ויעיל שעזר לי מאוד משתמש במוצר על בסיס יומי למיצים והוא מומלץ ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
rivka.benbassat
rivka.benbassat
11.07.2023
מוצר שנרכש: ויטמיקס פרו 750

יש לי ויטמיקס פרו 750, יד ימיני במטבח! אני מכינה בו מרקים קרים מירקות טריים, מעדן! אני מכינה בו רטבים ובמיוחד תערובות לגלידה! חוסך לי חימום והומוגניזציה של החומרים. השרות מעולה ואדיב במיוחד.

חוות הדעת עזרה לכם?
sarahtbb
sarahtbb
10.07.2023
מוצר שנרכש: oscar juicer

oscar juicer a החליפו חלק שנשבר,- ללא חיוב,ומיידית ללא בעיות. שירות לקוחות מעולה. מרוצה מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
לגעת באור - ייעוץ ועיצוב תאורה
לגעת באור - ייעוץ ועיצוב תאורה
05.07.2023
מוצר שנרכש: בקבוק LURCH

החנות מעוצבת יפה תמיד מאורגנת ומסודרת ושירות תמיד נעים איכותי עם חיוך . אין ספור בקבוקי Lurch קניתי כמתנה ליולדת כתרמוס מים חמים לצד מיטה .או לאנשים מבוגרים לצידי מיטה למהחך הלילה . לי משאירה את הבקבוק באוטו בחום יוקד יורדת לפרוייקט חוזרת והמים קרים כאילו הרגע מילאתי מהקולר.ואכן כן מחזיק 24 שעות .

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון