
ההזמנה הגיע תוך יומיים. הכל היה ארוז בצורה הכי שמורה שאפשר. כולל עדכון במייל בשלבי השליחה. מרוצה מאוד.

ההזמנה הגיע תוך יומיים. הכל היה ארוז בצורה הכי שמורה שאפשר. כולל עדכון במייל בשלבי השליחה. מרוצה מאוד.

רכשתי פטפון SAFA -השרות היה אדיב מהיר ומקצועי -ממליץ מאוד קניה מSIGNAL קורנל גולדשטיין מנתניה

חווית קניה טובה, ייעוץ מקצועי, סבלנות, משלוח מהיר, ממליץ על קניה בחנות זו, אין מה להוסיף עוד

שירות - אמריקה!!! קנינו ציוד להפקת פודקאסט. לפני הרכישה ביצענו כמה שיחות טלפון למחלקת מכירות וקיבלנו מענה מהיר, סבלני, מקצועי וקשוב. חשוב לציין שהמענה שקיבלנו הוא הרבה מעבר למה שנדרש עבור המוצרים הספציפיים אותם רצינו לרכוש. גם לאחר שהמוצרים הגיעו, קיבלנו שירות מסור ומקצועי בהתקנת המערכת, בתפעול שלה, אפילו קיבלנו המלצה על תוכנת הקלטה רצויה וקיבלנו הדרכה בלייב על ההפעלה שלה. בקיצור, אמריקה כבר אמרתי?

משלוח מהיר, בלי שום התעסקות עם החברה, וזה אומר הכל. הזמנתי, מחיר טוב, קיבלתי. לא צריך לבקש יוצר מזה!

רכשתי מעמד קלידים כפול בצבע שחור דגם KSX-2 מבית GRAVITY בהמלצת איש המכירות של החנות אני מרוצה מאד מהמוצר מהמחיר המוזל מהשרות ומהמשלוח המהיר עד הבית בתוך פחות מ24 שעות

מטורף!! פשוט הזמנתי ותוך יומיים היה אצלי בבית, היה מהיר מאד לעומת חנויות עם משלוחים אחרים, חייבים ללמוד ממכם!!

שירות מקצועי ומהיר , הזמנה בוצעה דרך האתר וגם המענה הטלפוני מהיר. למחרת המוצר כבר היה אצלי

חוויה נוראית ממליץ בחום להחליף חנות ולא(!) לרכוש כאן קיבלתי סחורה לא מתאימה - והחבות סירבה להחליף בקיצור לרא אנשים טובים ראו הוזהרתם
הלקוח הזמין על דעת עצמו את המוצר מהאתר. ולאחר כ מעל ל 21 יום ולאחר שפתח את המוצר השתמש וככל הנראה זרק את האריזה, ביקש להחזיר את המוצר מאחר ולא מתאים לו. תוך כדי שיחה עם איומים מצדו שאם לא נחזיר לו את כספו ייתבע אותנו למשפט, הלא אוול בכפנו! לאחר שהבין כי אינו זכאי על פי חוק להחזרת המוצר, ולאחר שהצענו לו לרכוש את המוצר ממנו חזרה ב 20% הנחה הלקוח שלח לנו הודעה אשר מסלפת את שמינו ומאחלת לנו דברי הבל... צר לנו שהלקוח מצא את עצמו מתוסכל במקרה הזה אך הוא לא נתן בידינו את האפשרות לבוא לקראתו בכך שהתנהג באלימות מילולית כלפי המוכרן שלנו. אי אפשר לרצות את כולם בטח לא בדרך התנהגותית כזו.

שירות מהיר, ללא תקלות. המוצר הגיע במהירות, קיבלתי עדכונים של התקדמות המשלוח. קשר תקין עם בית העסק.

הזמנתי מוצר והגיע תוך יום, כשהתקשרתי קיבלתי שירות מצויין ענו בצורה נחמדה מאוד בטלפון :)

נכנסתי לחנות וביקשתי לקנות אוזניות. בעל החנות הפסיק מייד את את מה שעשה באותו רגע, זאת כדי לשרת אותי. האווירה בחנות היתה טובה. התרשמתי שהעובדים בעלי ידע מקצועי והחנות מציעה מבחר עשיר של מוצרים. בסך הכול חנות שכדאי ונעים לקנות בה.

הגיע מאוד מהר, ממש סמוך לצאת החג האוזניות היו ארוזות בצורה ששומרת על המארז ביקשתי חשבונית במייל וקיבלתי מאוד מהר אחלה שירות!!!

רכשתי זוג רמקולים למחשב, קיבלתי מענה טלפוני מהיר ומקצועי, ביצעתי הזמנה באתר ותוך יום עסקים אחד בלבד המשלוח היה אצלי. כן ירבו עסקים כאלה.

מחיר הוגן, יידוע הלקוח על סטטוס ההזמנה ושמירת קשר רציפה עד לקבלת המוצר.ככה צריך! תודה רבה!

רכשתי ב"סיגנאל מעבדות" כרטיס קול המשמש אותי באולפן ההקלטות הביתי שלי. הכרטיס הגיע אלי כעבור 3 ימי עסקים כמובטח ועובד נהדר במערכת ההקלטות שלי. המוצר נותן תמורה מלאה למחירו הסביר לגמרי.

שירות מעולה , מחיר מצויין גם, והמוצר הגיע תוך יומיים-3. מענה טלפוני נעים ושירותי ואשמח לרכוש אצלכם שוב

שירות אדיב מאוד ויניל מאוד. עזרו לי למצוא מוצר חלופי כי מה שרציתי לא היה במלאי. המוצר הגיע תוך יממה ועונה בדיוק לדרישות שלי. סך הכל, חווית קניה מאוד מוצלחת .

הזמנתי שילמתי קיבלתי בזמן הכל היה מצויין ויעיל, הכל עובד כמו שצריך. תודה רבה לכם

כל התהליך - חיפוש באתר, השוואת מחירים, הזמנה, משלוח, מצב הגעת המוצר - הינו מדוייק, אמין ויכול לשמש שדוגמא לכל אתר מסחר אונליין אחר. יש עוד מה לשפר בממשק של האתר, אפשר לחדד את החיפוש שיהיה קצת יותר עשיר, אבל זה באמת בשוליים. סה"כ חווייה מעולה, מוצר מצויין, בדיוק כמו שתואר באתר, התקנה פשוטה בבית, כל החלקים בקופסה, בלי טריקים ובלי שטיקים :-)

שירות יוצא דופן. התקשרתי לוודא שההזמנה נכונה, נעניתי בסבלנות, קיבלתי ייעוץ מפורט והכל במקצועיות ועם רצון טוב. מייד בחשלום קיבלתי מייל ומספר מעקב. החבילה הגיעה תוך 3 ימים, המגבר מעולה. ממליצה

תוך יומיים הגיע המשלוח. מדהים. המוצר נראה ממש טוב ובמחיר מעולה מכל שאר החנויות. קיבלתי גם שירות במייל מיידי.

הזמנתי אתמול 12.7 ddj400 של פיוניר ומרגע ביצוע ההזמנה דרך האתר קיבלתי עדכונים שוטפים לגבי סטטוס ההזמנה שלי במייל. ברמה של, נארזה, נאספה וכו באמת שהשירות הוא ברמה של אמאזון פריים, לא פחות. החבילה הגיעה כבר היום 13.7 עטופה ביסודיות עם שליח של חברת צ׳יטה. שירות מדהים! אין ספק שאחזור לקנות מכם בעתיד.

חיפשתי מוצר טוב ואיכותי במשך הרבה זמן, במהלך החיפושים נתקלתי בחנות שלהם, המוצר הגיע תוך פחות משבוע, מרוצה מאוד! מומלץ בחום, רציניים ביותר, אחלה שירות.

כל הכבוד שירות אחלה תפעול מעולה פחות מ 24 שעות וחבילה הגיעה מתל אביב צפונה לאזור טבעון 🙏