
הזמנתי באתר דיו כפול שתי חבילות שחור הדיו הגיע עם שליח לבית מהר בזול ותואם למדפסת שביקשתי

הזמנתי באתר דיו כפול שתי חבילות שחור הדיו הגיע עם שליח לבית מהר בזול ותואם למדפסת שביקשתי

פעם היו ממש אמינים ומהירים, וגם מחירים טובים. הזמנות אחרונות ממש קטסטרופה, ואני חושש שקורה שם משהו. הזמנה אחרונה - מעל שבועיים ולא קיבלתי אותה (הם מתחייבים על אספקה תוך 1-3 ימים). גם לא שלחו חשבונית (אבל כן חוייבה עסקה). הזמנה קודמת לפני חודש סופקה חלקית, ועם מוצרים תקולים וגם מוצרים לא חדשים. ובנוסף לכל זה - אין כל מענה בוואצאפ, במייל או בטלפון.

הזמנתי דיו. אמור היה להגיע תוך 3 ימים וכבר עברו 8. אין עם מי לדבר. לא עונים ב whatsup ולא בהודעות באתר. גם לא בטלפון כמובן. לא קיבלתי קבלה. קיבלתי מייל עם מספר הקבלה אבל היא לא היתה מצורפת למייל. כשביקשתי (whatsup) שלחו לי קבלה על עסקה אחרת של מישהו אחר. במייל ששולחים על מנת להודיע שקיבלו את ההזמנה שולחים "סיסמה" על מנת לעקוב אבל אין מה לעשות איתה כי אין איפה להכנס. ממש מרגיז. בעבר הזמנתי והכל היה בסדר. משהו קרה להם. כמובן שאם אי אפשר לסמוך עליהם לא אזמין יותר שם. מקווה שהדיו יגיע אבל אני פוחד שהכסף הלך. הכי הכי מרגיז זה שלא מתייחסים.

הזמנתי 3 טונרים למדפסת ברדר, דרך האתר הנוח לשימוש, המחיר מעולה (לטונר מקורי) שירות אספקה מהיר עד לדלת הבית. ממליץ בחום, אחזור להזמין גם בעתיד.

לא יודע מה קרה להם כי פעם הם היו ממש טובים. נתחיל מזה שלא קיבלתי אפילו חשבונית מס עבור ההזמנה שביצעתי אצלם. אמור להיות דבר בסיסי. הייתי צריך לפנות אליהם במיוחד כדי שישלחו. מלבד זאת, לקח להם כמעט 3 שבועות לשלוח לי את ההזמנה, כאשר במהלך הזמן הזה כל הפניות שלי לשירות הלקוחות שלהם בוואטסאפ בניסיון לקבל עידכון בסיסי לגבי מצב ההזמנה נשארו ללא כל מענה. פשוט עשו לי גוסטינג. בשלב מסויים כבר התייאשתי וביקשתי לבטל את ההזמנה (בקשה ששוב זכתה להתעלמות), ואז במקרה יום למחורת סוף סוף השליח הגיע. אני לא מדבר בכלל על זה שהאתר שלהם בקושי עובד, נותנים לך שם משתמש וסיסמה לאיזור משתמש (חשבתי אכנס לשם לפחות לראות מה מצב ההזמנה), במקום זה דף הכניסה שלהם מציג מלא שגיאות ואין באמת אפשרות להיכנס. פשוט לא יוצר רושם טוב שהם אפילו לא טורחים לבצע תחזוקה בסיסית לאתר שלהם.

חווית קניה מטורפת קיבלתי בדיוק את מה שהזמנתי והמשלוח הגיע מהר מהצפוי איכותי ומעולה ממליץ מאוד

בקיצור נמרץ: שירות גרוע בפירוט: הזמנתי 2 סטים של 5 מחסניות כל אחד. הגיעו רק 6 מחסניות. המחסניות שחסרות משביתות את המדפסת. גם לא קיבלתי חשבונית. במהלך שבועיים פניתי בווטסאפ 5 פעמים - לא קיבלתי תשובה אפילו פעם אחת. פניתי בטלפון 3 פעמים והעניין נגרר ונגרר. אם הבנתי נכון המחסניות לא במלאי. לבסוף ביקשתי זיכוי על המחסניות החסרות. עכשיו אצטרך לרכוש סט שלם חדש כי קשה להשיג מחסניות בודדות. לא ברור למה בכלל מוכרים מחסניות אם ידוע שהן לא במלאי. ואם כבר אז למה שולחים משלוח חסר כשהיה ידוע שהמחסניות לא במלאי. ומשאירים את הלקוח לגלות לבד את החוסרים ולרדוף אחרי הספק.

ההזמנה בוצעה באינטרנט , הגיעה מהר מאד עד הבית. תואם מראש זמן המשלוח והשליח היה חביב ונחמד.

שרותיות ברמה הגבוהה ביותר: בחודש יולי הזמנתי ראשי דיו למדפסת, וקיבלתי אותם ממש מהר. בשבוע שעבר, כשהחלפתי את ראשי הדיו במדפסת, הסתבר לי שקיבלתי 2 ראשים בצבע צהוב, ולא קיבלתי מג'נטה. זה היה אחרי שכבר פתחתי את האריזה של ראש הדיו. התקשרתי לחנות, ומייד - ללא ויכוחים, טענות ומענות, ולמרות שהאריזה נפתחה, נשלח אלי שליח שביצע את ההחלפה. התקשרתי, כמובן, להגיד תודה - לא בכל יום יש לי הזדמנות לכתוב חוות דעת כזו. ממליצה בחום.

מוצרים מעולים, תמיד זמינים השירות נהג הם גם זריזים והמחירים הכי טובים שמצאתי, כבר הזמנה שלישית

אומנם לא הגיע יום למחרת, אבל ברגע שהם הבינו שהחבילה נעלמה ועד שקיבלתי את החבילה עברו בקושי 24 שעות. תקלות קורות, השאלה איך מטפלים בהם וכאן טיפלו מעולה. כך שגם אם יש תקלה, אתם בידיים טובות.

אני אוהב מאוד להזמין ממחסני דיו את הטונר הדרוש לי. הנגישות באתר גבוהה, הכל מאוד ברור. המחירים - הכי זולים, כמדומני. מהירות המשלוח - מהירה ביותר. ובפעם האחרונה אפילו הופתעתי במשלוח עד הדלת, למרות שהסתפקתי במשלוח בדואר.. אין עליכם!!

אחלה שירות ואחלה מחיר. הלוואי והייתי מכיר את החנות הזאת מוקדם יותר, הייתי חוסך לעצמי זמן וכסף

תהליך ההזמנה מאוד ידידותי. ההזמנה הגיעה תוך יום עד הבית. השירות מעולה והמוצרים מאוד איכותיים. זו הפעם החמישית לכל הפחות שאני מזמינה דרך מחסני הדיו ותמיד הייתי מרוצה.

שירות אדיב מישלוח מהיר עד הבית מחיר הכי טוב שבדקתי היה חשוב לי לשתף תודה

אני ממליצה בחום על מחסני דיו. המחירים זולים, הדיו איכותי, השירות אדיב ומקצועי. הדיו למדפסת הגיע יום למחרת (יום אחרי ההזמנה) עד לביתי.

הזמנתי סט 4 טונרים למדפסת לייזר בנפחים גדולים. שניים מהטונרים הגיעו בנפחים קטנים. כבר באותו יום פניתי לחנות באמצעות האתר (קניתי דרך זאפ סטור) וטרם נעניתי. עבור חמישה ימים מאז. לאחר שלא קיבלתי תשובה מהחנות עצמה, פניתי לזאפ סטור וגם משם לא קיבלתי התייחסות.

אני ממליצה בחום על הקניה במחסני דיו. שירות זול, מהיר ויעיל! המשלוח הגיע עד הבית יום למחרת.

הזמנתי סט דיו מקורי למדפסת והמחיר של סט לעומת החנות שקניתי שם עד היום יותר יקרה בכ180 ש שירות מהיר משלוח חינם כל הכבוד

שרות מצויין, מחירים אחלה ובנוסף חסכו לי את הטרחה ושלחו לי הביתה במקום לנקודת איסוף ללא תוספת תשלום.

אתר ידידותי נוח מאוד להזמין. הגיע בתוך יומיים עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום. מחיר משתלם

מחירים הכי טובים, שירות טוב בטלפון או דרך וואטסאפ. יש משלוח במחיר נוח או אפשרות לאיסוף עצמי מאבן יהודה. הזמנתי מהם כבר מספר פעמים. מומלץ.

מחיר מאד תחרותי ואפשרות אסוף עצמי מהחנות באבן יהודה .שרות לקוחות יעיל ומהיר .מומלץ מאד

מחירים זולים במיוחד, משלוח מהיר עד הבית, שרות אדיב באופן נדיר, דוגמא לכולם, אתר יעיל וממשק מצויין