
חיפשתי אנטנה על מנת לחבר את הטלוויזיה לעידן פלוס. הגעתי לחנות הזאת. התקשרתי לשאול אם קיים במלאי, אמר שכן. הגעתי כמה דקות לאחר מכן, ולא היה "התבלבלתי, שבוע הבא יהיה" אמר המוכר. אין דבר, קורה הכל טוב. הגעתי שבוע אח"כ, קניתי. השירות אדיב אנשים נחמדים, שילמתי באשראי מטעמי נוחות. הגעתי הביתה, חיברתי את האנטנה, לא עבד.. אין קליטה, קורה. חזרתי לבית העסק על מנת לקבל החזר כספי פחות משבוע מיום הקניה. המוכר החזיר לי 15 ש"ח פחות בטענה שזאת העלות ביטול על האשראי. את הכסף הוא החזיר לי מזומן, ככה שאין עמלת ביטול אשראי ויצאתי פראייר. ומה שהוא עשה לדעתי נקרא גזל. אין לי עניין להמשיך להתעסק בזה והלוואי שאלה יהיו הצרות שלי. שימו לב על הכסף שלכם.























