מפרסם ב-zap מאז 2009

‎אקסטיישן‎ ‏(XStation) - עמוד 2

משחקים , קונסולות ומעבדה (פתח תקווה)

- / 5
נמצאו 38 חוות דעת גולשים על אקסטיישן
Moshe
Moshe
19.12.2018
מוצר שנרכש: Sony 4

קניתי סוני 4 . מעבר למחיר הזול חווית שירות יוצאת דופן. אמינות שמורגשת כבר מההתחלה ובאמת ממליץ בחום! בהחלט אחזור לקניות נוספות בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
omer
omer
03.08.2018
מוצר שנרכש: ערכת 2DS עם 2 משחקים

חווית קנייה מעולה עובדים סבלניים מחירים זולים הגעתי לקנות 2DS שלא היה במלאי ודאגו בשבילי שהמוצר שרציתי יגיע באותו היום שהזמנתי אותו לחנות ממליץ על המקום בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
giladhatuka
giladhatuka
18.06.2018
מוצר שנרכש: ps4 god of war 4

אחלה חנות ! שירות מעולה , תמיד עם חיוך ומחירים נוחים יש גם חניה בשפע ללא תשלום !

חוות הדעת עזרה לכם?
רונן ב
רונן ב
16.06.2018
מוצר שנרכש: משחק - HORIZON

קניתי משחק ובנוסף באתי עם ה-XBOX שלי כדי שבעל החנות (גיל) יסביר לי כל מיני דברים, יגדיר הגדרות לבקשתי וגם ביקשתי שיפרק את המכשיר ויוציא את רכיב ה-WIFI שאינו בשימוש מבחינתי (כדי להפחית קרינה). גיל גילה המון סבלנות (הקדיש לבקשותיי 10 דקות תוך כדי תמרון עם קונים נוספים שהיו בחנות) והמקצוענות פשוט נשפכת ממנו. להפתעתי, הוא לקח כסף רק על המשחק (שעלה רק 100 ש"ח. יש לו מבצעים מצוינים על המשחקים החדשים). בהחלט עשה לי את זה. אחזור אליו שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
גלי כרמי
גלי כרמי
09.04.2018
מוצר שנרכש: XBOX ONE X

גישה נוחה לחנות, יש חניה, תיאום טלפוני קל להגעה, איש מקצוע קיבל את פני וענה בנחמדות לכל השאלות

חוות הדעת עזרה לכם?
Shay
Shay
22.02.2017
מוצר שנרכש: משחק טלוויזיה - קונסולה Xbox One 500GB

רכשתי XBOX מאקסטיישן. חווית קניה מעולה, בעל החנות סבלני, עונה על שאלות בשמחה. מחיר מצוין, אבל יותר חשוב בעיניי זה השירות המעולה, כיף לקנות בכזה מקום. מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
tomer.sh
tomer.sh
24.09.2013
מוצר שנרכש: משחק מחשב GTA V

לאור כל מיני תרגילי עוקץ וישרא-בלוף בחנויות אחרות ,הגעתי לחנות המקסימה הזו. המוכרים הסבירו לי את התרגיל שעושים בשאר החנויות :מבטיחים מחיר לא הגיוני ולא מספקים את המוצר כי הם לא באמת יכולים לספק במחיר הזה. אקסטיישן היא חנות אמינה מאוד עם מחירים הוגנים (כמעט 100 שקל יותר זול מהמחיר בבאג). לא זו בלבד שהמוצר סופק במקום וללא כל "רשימות המתנה" ותרגילים למינהם אלא גם קיבלתי עוד הנחה על משחק חינם ובכלל יחס ושירות מקצועי מאוד -> מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
alex
alex
28.12.2011
מוצר שנרכש: משחק zumba ps 3

שירות מהיר, ויעיל. הגיבו בזריזות לבקשה שלנו.קיבלנו את המוצר תוך יומיים בדוארץ מאוד מרוצים. בהצלחה לחנות החדשה בזאפ. המשיכו כך!

חוות הדעת עזרה לכם?
שוקי
שוקי
15.11.2011
מוצר שנרכש: הסבה לאקס בוקס סלים

באתי לחנות של אקס-סטיישן,ושם עידן וגיל קיבלו אותי באהבה,אני באופן אישי הרגשתי בבית,עד כדי כך שעידן הביא לי מים לשתות. מבחינת השירות,הם היו זריזים ויעלים,באתי כדי לעשות הסבה לאקס בוקס שלי,וקיבילתי את מה שרציתי.ממש נקשרתי אליהם. אם יש לי משהו להגיד לכם חבר'ה,תקנו רק מאקס-סטיישן.אני באופן אישי מהיום והלאה הולך לקנות רק מהם,שירות אדיב זריז ויעיל כזה קשה למצוא במקום אחר. עידן וגיל:אתם אנשים מקסימים ואדיבים,אני מהיום ממליץ לחבריי רק על אקס-סטיישן,וזה בזכותכם,ממש ממש נהנהתי אצלכם ואני אבוא לקנות שוב גם בקרוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
16.09.2011
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
maoz
maoz
22.09.2010
מוצר שנרכש: wii אירופאי PAL

חיפשת קונסולה לבני בן ה 5, שוטטתי (באינטרנט) בלא מעט חנויות ובאקסטיישן מצאתי את המחיר הנמוך ביותר בישראל. התקשרתי לחנות וענה לי גיל (בעל החנות) שנתן הסבר מקיף ומאוד מדוייק על הקונסולה. לאחר שביצעתי את ההזמנה,גיל ביקש ממני שאצור עימו קשר בכל שעה ברגע שהחבילה תגיע וזאת על מנת שהוא יוכל להדריך אותי בהפעלה הראשונית שלה. המשלוח הגיע לאחר 24 שעות. אני ממליץ על חנות זו ואין לי ספק שאם אצטרך רכישה נוספת בתחום אעשה זו ב אקסטיישן.

חוות הדעת עזרה לכם?
רונית
רונית
06.06.2010
מוצר שנרכש: wii fit

רכשתי מהחנות אקסטיישן wii fit. הזמנתי בקלות דרך האתר של החנות ועוד באותו יום חזר אליי נציג בשם עידן לבירור פרטים אחרונים והשירות היה אדיב ונתן הרגשה שיש על מי לסמוך המוצר הגיע יומיים לאחר ההזמנה ואישור הפרטים.

חוות הדעת עזרה לכם?
פשה
פשה
07.06.2009
מוצר שנרכש: Wii Wii

נרשמתי לזאפ רק בשביל חוות הדעת הזאת! היו לי חששות לקראת הקניה מהחנות הזאת - אפס ביקורות עד עכשיו, חנות חדשה, ללא נוכחות...החלטתי לקחת את הסיכון והזמנתי באמצע הלילה. למחרת חזר אליי נציג ולקח פרטי תשלום, ואף שימח אותי בכך שהם החליטו לקחת את העסקה צעד אחד רחוק יותר ולהתקין לי תוכנה מסויימת (עלות ההתקנה כ200 ש"ח) - כבונוס. אציין שזה היה ביום חמישי בצהריים. המוצר הגיע ביום ראשון בצהריים, עם שליח - מעולם לא נתקלתי בשירות שמספק לי את המוצר תוך פחות מיום עבודה מצטבר אחד! ממש מעל ומעבר. יישר כוח!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון