
שישי בצהריים, התקשרתי, ענו תוך שניה וחצי, אמרו שהמוצר במלאי, הייתי קרוב לחנות ולכן היגעתי. מצאתי שני חברה חייכנים ויעילים, נתנו הסבר על המוצר וגם על מוצר מקביל (לבקשתי). 5 דקות של נֶחְמדות והייתי בחוץ, עם מוצר טוב והרגשה טובה מאד :-). אחלה חברה, אחלה חנות, אחלה מוצרים





















