קניה ראשונה של מצלמת SLR נראתה בתחילה כמשימה לא פשוטה שכוללת התחשבות באינסופ פרמטרים – איזו חברה? סוג עדשה, מהירות צמצם, מעבד וכו'. ניגשתי לחנות אצל ארגול בחולון בידיעה שאני עומד להוציא סכום לא מבוטל על מצלמת ניקון 3300D. זכיתי להיתקל במוכר בשם שלום צברי שניגש לעניין עם הרבה סבלנות תוך שהוא מסביר לי את המפרטים השונים של מצלמות נוספות, עם דגשים על מה חשוב יותר ופחות, ולבסוף אף עזר לי לבחור (ללא ניסיון לשכנע) מצלמה מסוג קנון 1200 שתשמש אותנו בטיול הקרוב לאתיופיה. הציוד שנמכר מגיע הישר מהקופסה עם אחריות יבואן ואין ניסיון לכפות שום דבר, אלא כאמור לעזור בסבלנות לבחור את שמתאים לצרכים וליכולת הכספית כמובן. אני ממליץ בחום על קניה במקום- שאר הצוות גם כן מסביר פנים והאווירה נעימה.