
חווית קניה ממש טובה שירות 10 יישר כח קניתי כיור וקיבלתי תוך יומיים ממליצים על החנות הזו

חווית קניה ממש טובה שירות 10 יישר כח קניתי כיור וקיבלתי תוך יומיים ממליצים על החנות הזו

לכאורה אתה כלקוח קונה מקוסקו שבעצם זו חנות שנקראת סטודיו מאיר קרמיקה. בפועל כשקורה משהו הם מתנערים ונותנים לך להתמודד עם המתקינים שלהם והספקים שלהם . מתקין שפוצץ אריח 60*120 שלא מצאתי אחד נוסף ובתמורה קוסקו מציעים לתת למתקין להתקין בחינם עוד ארון .מיותר לומר שאחרי שמתקין פיצץ אריח בהתקנה לא תיתן לו להתקין ארון נוסף. לאחר חודשיים החל להתבקע העץ .עכשיו תתמודד עם הספק של קוסקו סחר אספקות שאומר אחרי 3 חודשים שזה נזקי מים בחדר אמבטיה שמצוי בו מקלחון ואין סיבה שזה יקרה .תשלמי עוד 500 שח שנתקן . בנוסף מובילים שרוצים להניח את הארון על המדרכה ולא להכניס לבית קרקע ובכל השיחות עם ניסן ואבי נחמדים אך מפנים לאנשים לא שירותיים וכרגע אני עם אריח מפוצץ וארון מתבקע.תעשו בעצמכם את השיקול .

אחלה שירות אספקה מהירה רכשתי ארון למקלחת ואהבתי לראות את האכפתיות והדאגה עד למסירה שהיתה היום תודה

הזמנתי מקלחון, ואחרי כמה זמן התקשרו לבקש תוספת תשלום על חלק כלשהוא שלא הבנתי מה הוא, לא הסכמתי ואמרתי שזה לא היה כלול ולא אמרו לי מראש, הם בדקו ובסוף ויתרו. בנוסף החנות אמרה לי מחיר אחד להובלה והמוביל דרש מחיר אחר, בנוסף כשביקשתי לקבל תעודת אחריות אמרו לי שהחשבונית זה האחריות, ביקשתי שיהיה מסמך כלשהוא שיכלול תנאים כלשהם אבל אמרו לי שהחשבונית זה האחריות. מצטער שרכשתי שם.

הזמנתי אגנית 90/90 אקרילי מאוד מרוצה מהחברה הגיע במהירות מחיר מצויין המחיר הכי זול שמצאתי חיפשתי באינטרנט הרבה ממליץ לכולם על החברה הזאת לא תצטערו תודה לכם 😁

שירות, מקצועיות ואמינות מצויינים.. רכשתי מקלחון ולמרות שהמידות לא יצאו מדוייקות הבחור פשוט סידר הכל באופן מקצועי ונקי. ממליצה בחום.

שירות מצוין ומהיר, אדיבים ומקצועיים, הזמנתי 4 גקוזים לצימרים וארבע מקלחונים, גם המתקין מקלחונים סופר מקצוען ודייקן.

מקלחון חזית עם דלת הזזה שרכשתי אצלם והותקן לפני חודשיים בלבד התנפץ לפתע במקלחת ופצע את הבת שלי במקומות רבים בידיים וברגליים. סכנת נפשות. התקשרי לחנות והם הפנו אותי לשירות לקוחות, שסגורה ביום שישי, לאחר שאמרו לי שיבררו כמה יעלה לי להחליף את ההדלת שנשברה. אני מקווה שהם יתעשתו ויקחו אחריות על התקלה החמורה שהביאה לפציעתה של ביתי, ובנס לא קרה אסון. הדלת פשוט התנפצה עליה לרסיסים.

שירות מצויין, צוות מקצועי ויעיל, מחיר הגון מאוד. הזמנו שני ארונות אמבטיה, במידות ספציפיות, עם תוספת של שינויים מבנה שאמנם שילמנו עבורם, אך הגמישות והשירות עשו את ההבדל. המחיר היה עדיין משמעותית טוב יותר מהמתחרים. הארונות סופקו והורכבו ע"י איש מקצוע פדנט. בקיצור סיפור הצלחה. תודה רבה.

אנשים מקצועיים מאוד. אמינות במקום ה-1. נחמדים ותמיד עוזרים. רכשתי מהם מקלחון, אמבטיון, ארונות אמבטיה מהממים, ברזים ואסלות. הכל במחירים הוגנים. תודה רבה! ממליץ בחום.

מוצר איכותי, יחס אדיב וחם, ליווי וייעוץ לאורך כל הדרך, שירות מהיר ומקצועי, אספקה מיידית . מומלץ בחום.

הזמנו כיור מטבח של חברת שלוסר דגם אסטרה. נציג החנות ניסן היה אדיב מאוד, ביצע את ההזמנה במהירות ומקצועיות, ומאחר ובחרנו באיסוף עצמי, שלח קישור וייז ווידא שיודעים איך להגיע למחסן החברה 👏👍. גם שם השירות היה מהיר, מקצועי ועזרו להעמיס את הכיור לרכב 👏👍

יחס אדיב ושירות מצויין. מוצר נאסף באיסוף עצמי מתל אביב ממחסני החברה. רצוי שילוט למיקום המשרד.

הזמנתי כיור ולחצן פופ אפ לכיור. במעמד ההזמנה היו אדיבים וגם עזרו להעמיס לאוטו. לאחר מכן ביקשתי להחזיר את הלחצן. מאחר ועבר זמן ההחזרה יש צורך לדבר עם ניסן המנהל. במשך שבועיים אני מתקשרת כל יום, והוא לא נמצא, בדיוק יצא, בדיוק הלך....כשביקשתי שיחזור אליי, נאמר לי כי הוא לא חוזר, ושאתקשר מאוחר יותר/מחר. כך כל יום במשך שבועיים. שהתעקשתי שיחזור אליי והתלוננתי על השירות המבזה, נלקח מספר הטלפון שלי אבל בתוספת הערה: לקחתי, לא חושב שיחזור אלייך. עד היום מחכה. שירות פשוט מבזה ומזלזל.

שרות מעולה, יחס אדיב, רכשנו שני ארונות לאמבטיה עם כיור אינטגרלי, איכות מעולה, מומלץ בחום

שרות מהיר יעיל ואדיב מאין כמותם. מי יתן וירבו כמותם בארץ!!!! ממליץ לבצע רכישות קרמיקה ואינסטלציה רק באמצעותם.

הזמנתי מקלחון באינטרנט בלי לראות, לצערי המדידה שאנחנו ביצענו היתה לא נכונה והיה צריך להחליף אותו אברהם ליווה אותי לאורך כל הדרך, מהקנייה הראשונה דרך ההחלפה וההתקנה בסוף שירות מעולה!!!! לא רק שהוא זה שיצר את הקשר עוד לפני כדי למצוא מוצר אחר, הוא ליווה אותנו דרך הטלפון האישי שלו ושלח תמונות והצעות למקלחונים חלופיים

הזמנתי תוך 48 שעות המוצר הגיע שירות מעולה עזרו לי לי להמאיס לאוטו תודה רבה לצוות קוסקו ממליץ לכולם על החנות הזו

שירות מעולה, הזמנתי אגנית במידה מאוד מסויימת בתחילת הסגר השלישי, נתקלתי במענה מקצועי ואדיב ואברהם עזר לי מאוד, ביצעתי איסוף עצמי ודאגו להעמיס לרכב במהירות. קל, פשוט ויעיל. תודה רבה אברהם!

שרות מצויין אדיבות סבלנות הרגשה כמו משפחה רכשנו ארון אמבטיה ואמבטיון וברזים אברהם וכל הצוות סבלניים אדיבים שרותים ממליצים עליהם בחום

רכשנו מקלחון לפני כמה ימים בחנות בנווה עופר. השירות היה מהיר, מקצועי, אמין ואדיב. ההתקנה נעשתה בצורה סופר מקצועית והכל התנהל במהירות ויעילות. ממליצים בחום.

התלבטתי לא מעט לגבי הצבע של הכיורים, אברהם, הנציג שאליו התקשרתי להתלבט שלח לי תמונות של הגוונים, והציע הצעות וממש עזר. לאחר שהזמנתי והיה לי ממש דחוף, החנות עשתה מאמץ ובתוך יומיים הכיורים היו אצל מפעל השיש.

שירות אדיב (במיוחד של אברהם הנציג), פתרונות יצירתיים, מחיר משתלם ומעקב צמוד. מומלץ בחום! חיפשתי במשך תקופה 2 מקלחונים ספציפיים, ורק אצלם הצלחתי למצוא את "כל החבילה"

חשוב לי מאוד לכתוב על המלצה חמה מאוד בהתייחס לשירות המקצועי שקיבלתי מאברהם מחנות זו אשר דאג לספק לנו ברזים אשר תואמים את הצרכים שלנו. ההתאמה לצרכים נעשתה באופן נגיש ואישי. כמו כן, בכל שלב איתר בעבורנו את הברז התואם ובמחיר הזול ביותר. ממליצה מאוד לרכוש רק מחנות זו את הברזים הנדרשים בעבורכם, מקצועי, זול ונגיש!!!!

רכשתי מיכל הדחה סמוי. מחיר הכי זול בארץ שירות מעולה וליווי עד לאיסוף המוצר. ביצעתי איסוף עצמי עפ"י כללי הקורונה בהתאם למצב במדינה - חיכו לי עם המוצר בחוץ - אברהם - נתן לי את השירות