אכזבה גדולה.
הזמנתי פינת אוכל לפני למעלה מחודש. היה כתוב זמן אספקה 21 ימי עסקים, אבל בשום מקום לא צויין שהיא לא נמצאת במלאי ושהם מזמינים אותה מחו"ל.
כעבור כמעט חודש אני מתקשרת לברר מה קורה, כיוון שלא יצרו איתי קשר וה-21 ימים החלו להיגמר... מסתבר שיש עיכוב ופינת האוכל כלל לא נמצאת בארץ. טענו שעודכנתי, מה שכלל לא נכון, מעבר לזה, לא קיבלתי כל מענה לפנייה שהשארתי להם באינטרנט לא מעט ימים לפני השיחה... הנציגה אמרה שפינת האוכל תגיע בסוף החודש (אוגוסט) ותסופק כמה ימים אחרי. ביקשתי לעדכן אותי במידה ויהיו עוד שינויים במועד האספקה הצפוי. הזמן עובר ועובר, אוגוסט נגמר ואין שום סימן מהם באופק. אני מתקשרת היום, 2 בספטמבר, ומסתבר שפינת האוכל עדיין לא נמצאת במלאי. 17 לספטמבר, תאריך היעד החדש. כמובן שלא עודכנתי ולא חשבו לעדכן אותי. ביקשתי לבטל את ההזמנה, לא אמשיך לחכות לפינת אוכל שתיע אולי מתישהוא בשנה הקרובה... לזכותם לפחות לא חייבו וביטלו מיד.