דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות וירטואלית למחשבים וציוד היקפי (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
נקסטופ לפטופ לאבס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנקסטופ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
80
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
67
0
13
נמצאו 80 חוות דעת גולשים על נקסטופ
תמונת משתמש
שם:
א
תאריך:
31/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב5/10 הזמנו באתר NEXTOP מחשב נייד DELL E4200 לאחר שביצענו סקר שוק וגילינו שב-NEXTOP המחיר נמוך מאד משמעותית מחנויות אחרות.

עקב אי התאמות בתאור המפרט באתר, ביקשנו לסיים הזמנה בחנות. באותו היום נסענו לחנות ופגשנו שם את יעקב, המנהל. יעקב היה נחמד מאד, עבר איתנו על המפרט ואף הבטיח שישדרג את המעבד, ללא תוספת תשלום (מה שלא שינה לנו כהוא זה, נוכח המחיר הנמוך).
חתמנו על ביצוע העסקה והובטח לנו שהמחשב יגיע עד 14 ימי עסקים.
בשבוע שלאחר ההזמנה (ולאחר תשלום שירד בויזה), החלטתי להתקשר לחנות לברר סטטוס הזמנה. יעקב הודיע לי בשיחה שטוב שהתקשרתי כי אחרת הוא היה מתקשר ושיש בעיה גדולה עם ההזמנה והוא עובד על זה והבטיח לחזור עוד באותו הערב.
באותו הערב לא חזרו אליי ולא השגתי אותו, גם לא בשלושה ימים שלאחר מכן.

בסוף השבוע, הצלחתי סוף סוף להשיג את יעקב. תשובתו היתה "טוב שהתקשרת, בדיוק רציתי להתקשר אליך". הוא הודיע לנו (למעלה משבוע לאחר ההזמנה) שהוא אינו מסוגל לספק את המחשב, אין אותו בכלל במלאי וצר לו על כך ואף הוסיף שנוכל לרכוש במקומו מחשב אחר (שנופל ברמתו ובביצועיו מהמחשב שהזמנו).

חשוב לציין שיעקב טען כי אינו יכול לספק את המחשב עם המעבד שביקשנו (למרות שלא ביקשנו), ענינו לו שאנו נסתפק גם במעבד רגיל- גם כי היינו לחוצים בזמן וגם לא רצינו לוותר על המחיר. יעקב ענה כי אין לו את הE4200 במלאי, אך הוא ימשיך לנסות להשיג לנו את המחשב.

במקביל שמנו לב שיעקב לא רק שלא הוריד מוצר זה מהאתר אלא אף עדכן את מחירו למחיר כבשאר החנויות!

לאחר כ- שבועיים מיום ההזמנה, יעקב התקשר להגיד שאינו מצליח לספק את המוצר ומבקש לבטל את העיסקה ובנוסף אמר שיפצה אותנו על אי עמידתו בהסכם.

חשוב לציין שפיספסנו הזדמנות להביא את המחשב בעצמנו מחו"ל בזמן שחיכינו לתשובה של יעקב לגבי ההזמנה.

לאחר כמעט חודש מביצוע ההזמנה, העסקה בוטלה בויזה, אבל את הפיצוי לא ראינו.

מיותר לציין שבמידה ואנו היינו מעוניינים לבטל את העיסקה מיוזמתנו, היה עלינו לשלם קנס על ביטול עסקה, כפי שהחוק מציין.

אני ממליץ שלא להתפתות למחירים הפיקטיביים הנמוכים ש- NEXTOP מפרסמים.
תגובת החנות:
הלקוח במקרה זה צודק, לא הצלחנו לעמוד בהתחייבותנו ולספק את המוצר.
התקלה בהספקה נבעה מטעות על דגם המחשב .
יש לציין שתאריך העסקה הינו ב05/10 ותשעה ימים לאחר מכן זיכינו את הלקוח ולא חודש כפי שציין הלקוח.
לשמחתינו חברת נקסטופ מטפלת במאות לקוחות מדי חודש על הצד הטוב ביותר.
לשמחתנו תקלות כאלה הינם נדירות וחברת נקסטופ עושה ותעשה את מירב המאמצים כדי שתקלות כאלה לא ישנו בעתיד.
הרוב המכריע של חוות הדעת על נקסטופ הינם חיוביות,ואנו לומדים כל חוות דעת שלילית ומפיקים את הלקחים.

מוצר:
מחשב נייד E4200
תמונת משתמש
שם:
Cman
תאריך:
24/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תיק למחשב נייד.
ההזמנה הייתה פשוטה מהירה.
התיק הגיע אחרי יומיים עם שליח עד הדלת.
המחיר היה הכי זול ברשת.
שירות הלקוחות בטלפון היו אדיבים.
אני בכלל מת"א ובטוח שאחזור להזמין מהחנות הזאת. חווית קניה מושלמת.
תודה ל נקסטופ!
מוצר:
תיק למחשב נייד TEB01
תמונת משתמש
שם:
lora
תאריך:
11/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תחילה לא היה צבע המחשב אשר הוזמן וסוללה 3 תאים. על כן, לקח מס' ימים עד לשינוי ההזמנה על ידנו. עם השינוי, הובטח על ידי החנות, לשלוח המחשב למחרת. המחשב הגיע עם שירות שליחים, אף שהוזמן בדואר רשום.
לקח קצת זמן עד לקבלת תשובה סופית מהחנות שלא ניתן לספק הצבע והסוללה שהומנו במקור, אולם עם שינוי ההזמנה, השירות היה מהיר ויעיל.
בסה"כ השירות אדיב ומקצועי.
מוצר:
מחשב נייד Dell Inspiron Mini 10
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
08/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מחשבים ניידים מסוג dell inspiron 1545 t 6400. ההזמנות בוצעו באינטרנט לאחר ברור טלפוני עם נתציגת מכירות אדיבה ביותר בשם אסתר . בשיחה עם הבעלים מר יעקב שולמן נוכחתי לדעת כי מדובר בחברה אמינה ביותר עם תודעת שירות גבוהה ביותר. המחשבים לא היו במלאי אולם נמסר לי שהם אמורים להגיע מחו"ל , דבר שאכן היה הסמיכות זמנים למועד שנמסר. בעת קבלת המחשבים פיזית פגשנו את זאב אחראי המעבדה. אדם מקסים, מקצועי, אדיב ונדיב. באותה פגישה פגשנו גם את הבעלים וכן את אסתר ונוכחנו לדעת כי טובת הלקוח , אמינות ואיכות שירות הם , הם העומדים בראש סדר האדיבות שלהם. מומלץ בחום. מה עוד שניתוח העסקה מלמד כי זו ההצעה המשתלמת ביותר הקיית למחשבים מסוג זה. כמו כן הדבר מבטיח שרוכשים מחשבים שזה עתה יוצרו מיצרן מוביל.
מוצר:
מחשב נייד INSPIRON 1545 T 6400
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
01/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שראיתי ביקורות מעולות על נקסטופ בזאפ, החלטתי להזמין מהם מחשב נייד חדש.

שוחחתי בטלפון עם איש מכירות (שאת שמו אני לא אציין), בן אדם נחמד ואדיב, מדבר בנעימות וקנה את האמון שלי מהר מאוד.

רציתי דגם מסוים, והסברתי שאני אשלם במזומן, איש המכירות אמר לי שיש לו הצעה מעולה בשבילי, לקבל מחשב משודרג במחיר אטרקטיבי (שהיה במקרה גבוהה ממחיר הדגם שרציתי לקנות בהתחלה).

מכיוון שהעסקה היתה נשמעת לי מעולה, הסכמתי. איש המכירות אמר שהמחשב יגיע אליי מחר ואני אשלם במקום במזומן כפי שסוכם.

למחרת, המשלוח הגיע בדיוק כמו שסוכם, איש השליחויות הכניס את הקרטון למשרד. כאחד שיש לו ניסיון של שנים בתחזוקה/פירוק והרכבת מחשבים נייחים וניידים- מיד הבחנתי שמצב הקרטון נראה לי חשוד - הקרטון היה מרופט לחלוטין כאילו היה מאוכסן (ללא התכולה שלו) במשך זמן ממושך, השליח קיבל כסף ופנה לדרכו, ברגע שהוצאתי את הנייד מהקרטון (פעולה שהיתה מאוד קלה ומהירה כיוון שהקרטון היה פתוח לחלוטין, מרופט ופרוץ לגמרי) החשדות שלי היו נכונות- למחשב היו שריטות "שימוש" רבות, קטנות אך נראות לעין.. על הניילונים הנצמדים שבדר"כ באים על כל מחשב דאל, לא היו שם בכלל- המחשב לא היה חדש! למזלי הספקתי לעצור את איש השליחויות לפני שנסע- לקחתי בחזרה את כספי והחזרתי לו את הקרטון באופן שקיבלתי אותו.

התקשרתי לנקסטופ, ענתה לי פקידה/אשת מכירות שניסתה להבין את המצב, מהר מאוד היא הבינה- וניסתה מספר תירוצים שלמען האמת לא כל כך עזרו.

עוגמת נפש שכזו מעולם לא חוויתי, בנוסף - עברו יותר מ 24 שעות מאז השיחה הראשונית וחוץ משיחה של תירוצים לא שמעתי מהם מאז.

אין לי יותר מה לומר, לסיכום- תנהגו בזהירות עם חברת נקסטופ כשמציעים לכם עסקה שנשמעת "טובה מדי מכדי להיות אמיתית".

בברכה
תגובת החנות:
מדובר בלקוח אשר הזמין מחשב נייד מדגם Dell Studio 1737 ביום ראשון בבוקר, והזמין כתוספת התקנת רכיב בלוטות' פנימי. הלקוח קיבל הבטחה לאספקת המחשב למחרת ההזמנה על ידי חברת UPS, ואכן, הלקוח קיבל את המחשב כפי שהובטח לו למחרת ההזמנה.
מבחינת חברת נקסטופ מדובר בעסקה נוספת אשר הושלמה במהירות המרבית ועל הצד הטוב ביותר לשביעות רצון הלקוח.
לתדהמתנו, התקבלה בחברתנו שיחת טלפון מהלקוח בה טען הלקוח כי המחשב שסופק לו משומש, שכב לפחות שנה במעבדה ומלא שריטות ולפיכך, טען הלקוח, הוא לא הסכים לקבל את המחשב והחזירו לשליח UPS. תגובת נציגת נקסטופ הייתה שהיא מצטערת על עוגמת הנפש שנגרמה לו, אולם חברת נקסטופ מוכרת מחשבים חדשים בלבד ובכל מקרה, אם אין הלקוח מרוצה מהקרטון בו ארוז המחשב, חברת נקסטופ תשלח אליו מיידית מחשב אחר, חדש, מאותו הדגם למרות שהמחשב עדיין לא חזר אל מעבדות חברת נקסטופ לבדיקת אמיתות טענות הלקוח.
הלקוח לא הסכים לפתרון המיידי שהוצע לו והודיע לנציגה: "קודם תשלחו לי פיצוי, ולאחר מכן
אשקול האם אני רוצה להמשיך את העסקה". יש לציין כי לקוח זה לא שילם בשום שלב של העסקה והתשלום היה אמור להתבצע ישירות לשליח UPS.
לא עברו 36 שעות ממועד ההזמנה והלקוח שלח לזאפ חוות דעת שלילית.
חברת נקסטופ חרתה על דגלה את הכלל "הלקוח תמיד צודק" ותמיד השתדלה ומשתדלת לרצות את לקוחותיה. במקרה הספציפי הזה, לא רק שהלקוח לא אפשר לחברתנו לתת מענה לבעיה אלא כתב חוות דעת שלילית מלאת השמצות כנגד החברה.
הלקוח טען ש:"מיד הבחנתי שמצב הקרטון נראה לי חשוד"
כל מוצר היוצא ממחסננו, יוצא כשהוא ארוז באריזתו המקורית כפי שיצא מהיצרן.
הלקוח טען ש:"הקרטון היה פתוח לחלוטין"
אכן, המחשב הוצא מאריזתו על פי בקשת הלקוח בכדי להתקין את רכיב הבלוטות' הפנימי שהוזמן על ידו כתוספת למחשב. הרכיב הותקן על ידי טכנאי מקצועי במעבדות נקסטופ ולאחר מכן נסגר המחשב באריזתו המקורית. מיותר לציין כי חברת UPS מבצעת משלוח רק כשהוא ארוז היטב.
כיצד יכול הלקוח לטעון שהמחשב שכב במעבדה "זמן רב" כשהדגם הספציפי הזה הוא חדש ולא מייצרים יותר מארבעה חודשים? עצם יכולת ה"אבחון" המהיר של המחשב ע"י הלקוח בזמן הקצר שהשליח שהה במחיצתו אומרת דרשני.
מהתנהלות הלקוח בעסקה זו נודף ריח סחטנות בייחוד לאחר העובדה שהלקוח דרש מאיתנו פיצוי כשהוא מודיע לנו במפורש שהוא איננו מעוניין יותר במחשב בין אם הוא קונה אותנו מחברת נקסטופ ובין אם הוא קונה אותו במקום אחר.
מוצר:
מחשב נייד STUDIO 1737
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
25/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההתלבטות לגבי בחירת החנות כמעט ולא הייתה קיימת, וזאת לאחר הגעה למסקנה כי נקסטופ היו באמת הזולים ביותר בקטגוריית המחירים של המוצר שרכשתי (מחשב נייד).
המשלוח הגיע תוך 10 ימי עסקים, כלומר לפני הזמן שהוקצב. בשירות הלקוחות דיברתי עם בחורה נחמדה בשם יעל, כאשר מולה רכשתי את המוצר. אין ספק כי מדובר בחנות רצינית שעושה הכל למען לקוחותיה, ויעיד על כך שירות האחריות שלהם אשר בא לידי ביטוי בשליחת שליח מטעם UPS עד הבית ובחזרה, גם בעת קבלת המוצר פיזית לראשונה.
אז תודה רבה לכם, צוות נקסטופ, על השירות האדיב והמהיר! בהחלט אשוב אליכם גם בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד Studio 1737
תמונת משתמש
שם:
Guy
תאריך:
23/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדהים....
אני קונה הרבה זמן באינטרנט ובחנות כזאת עוד לא נתקלתי.
תוך כדי הקניה החנות ליוותה אותי בקבלת ההחלטה בסבלנות ובאדיבות.
לאחר הקניה התגלתה תקלה במחשב, החנות שלחה באותו יום חברת משלוחים שאספה את המחשב מביתי והחזירה אותו תקין לאחר שני ימי עבודה בלבד.
בנוסף, לאחר הקניה התחרטתי בנוגע לאחד הרכיבים במחשב (סוללה) ובעלי החנות עשו מעל ומעבר על מנת לעזור לי.
מדהים. באמת.
מומלץ בחום.
מוצר:
מחשב נייד Studio 1537
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
26/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל הכי זולים שמצאתי.
שרות מהיר ואמין.
יומים אחרי שהמסך הגיע אלי הביתה עם שליח(ללא תוספת תשלום) יצרו איתי קשר מחנות אחרת שעובדת עם אותו יבואן ואמרו לי שהגיעו המסכים! אם אני רוצה להזמין...?
ממליץ בחום!
מוצר:
מסך מחשב 2209WA
תמונת משתמש
שם:
עומרי ושני
תאריך:
22/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כשבוע מחשב נייד תוצרת dell.
כשהגיע המחשב לחנות התקשרו אליי שניתן לאסוף אותו ודאגו לשלוח לי כתב אחריות.
אני מרוצה מהשירות ומהמחירים ואני אשמח לשוב לרכוש מוצר נוסף ב- nextop.
מוצר:
מחשב נייד studio 1537
תמונת משתמש
שם:
yol
תאריך:
22/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מחשב נייד 17 אינטש, של חברה אמינה שישמש במקום שולחני. המחיר שפורסם בנקסטופ היה נמוך באופן משמעותי משאר החנויות, והתקרב למחירים של מחשבי 15 אינטש. גם התצורה היתה מעולה (320GB 4GB RAM ועוד). יצרתי קשר עם החברה, ומהרגע הראשון קיבלתי שירות אישי ומעולה, בהרבה סבלנות ורצון טוב, מצד פקידי המכירות ובמיוחד מהאחראי.
מועד ההזמנה המובטח היה תוך 14 ימי עסקים, בפועל המוצר הגיע כמה ימים קודם לכן.
המחשב הגיע אלי יום אחרי שהוא הגיע לחנות באמצעות UPS בדיוק כפי שהובטח.
נוסף על המחשב הזמנתי גם תיק למחשב (17 אינטש של TARGUS), במחיר מצוין של 175 ש"ח. כיון שהתיק הגיע לחברה יום לאחר הגעת המחשב נשלח אלי התיק בנפרד במשלוח שליחים מיוחד ללא תוספת תשלום, וזאת אף שמחירי התיק עלו בינתיים ל-200 ש"ח (מחיר עלות).

לסיכום - לכל אורך הדרך ניכר היה המאמץ המיוחד שהשקיעו בנקסטופ לספק לי שרות ברמה הגבוהה ביותר. הם לא חסכו כל מאמץ על מנת שאהיה מרוצה. אין ספק שאשוב לקנות בנקסטופ, ואני ממליץ עליהם בכל פה.
מוצר:
מחשב נייד STUDIO 1737
תמונת משתמש
שם:
אולג
תאריך:
19/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות מסך 22 אינץ ורמקולים. הם היחוידים פירסמו מדיניות החלפה (פיקסל אחד לשבוע ראשון).

רציתי להזמין דרך טלפון, אבל ביקשו להזמין באתר. אין בעיה. קיבלתי את המשלוח יום למחרת.

אחרי יומיים ראיתי פיקסלים שרופים. נסעתי לחנות, החליפואת המסך בלי לשאול שאלה.

אני מרוצה מהמוצר ומהשירות.
מוצר:
מסך 2209WA
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
23/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשיצרתי קשר עם יעקב לגבי המכשיר הנ"ל הוא הציע לי את אותו מכשיר אבל משודרג(DELL 1545 4GB 320GB VISTA) באותו מחיר, שדרך אגב היה המחיר הכי זול מכל האתרים.
מה עוד יש לומר: מכשיר מצויין, שרות מצויין, מחיר מצויין.
בקיצור אני עוד אחזור לשם...
מוצר:
מחשב נייד 1545
תמונת משתמש
שם:
יעקי
תאריך:
17/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאפ שלום!



קניתי מחשב נייד בחברת נקסטופ, ורוצה לשתף אתכם במהלך הקניה:

ראשית, היחס האדיב והשירות המקצועי והמהיר שקיבלתי

בד בבד עם תחושת אמינות אמיתית! ומחירים נמוכים מהממוצע!

מעבר לכך, קיבלתי את האספקה תוך 48 שעות- וזה ראוי להערכה!!!

אני ממליץ באופן מיוחד ומודה לחברת נקסטופ.



בברכה,

יקי

מוצר:
מחשב נייד VOSRTO 1310
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
17/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מסך מחשב DELL 2209WA
קיבלתי את המסך בחנות.
השרות מצויין, אדיב, יעיל והמחיר הכי זול בזאפ.
בטוח שאת הקניות הבאות שלי אתחיל כאן.
מוצר:
מסך LCD 2209WA
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
16/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאדם בשם יעקב.
הבטיח לספק את המוצר עד 15 ביוני
בתאריך 15 ביוני בדיוק התקשר השליח וההזמנה סופקה.
במוצר הגיע באריזה שלמה ומקורית עם כל האביזרים הנלווים.
מוצר:
מסך LCD 2209WA
תמונת משתמש
שם:
alon
תאריך:
14/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה אדיב והוגן באופן יוצא דופן.
העיסקה לא בוצעה עד שהמסך היה אצלהם בחנות.
המסך סופק בדיוק לפי ההיתחיבות.
ממומלץ בחום
אלון
מוצר:
מסך מחשב DELL 2209WA
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
14/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי את ההזמנה באתר זאפ, למחרת ב 9 בבוקר כבר חזרו אלי מהחנות כדי לעדכן אותי
על ההזמנה..
הוצע לי להחחליף את הדגם שקניתי בדגם מתקדם יותר (משנת 09)-וזאת ללא תוספת מחיר.
ההזמנה בוצעה ביום רביעי בלילה,טלפון מהחנות ביום חמישי בבוקר,המסך הגיע עם שליח ביום א בבוקר.

תמשיכו כך !!!


דרך אגב,המסך מצוין...לא פחות מהשירות.
מוצר:
מסך S2409W
תמונת משתמש
שם:
tania
תאריך:
24/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Great store with great service.and the best price on the market.The person over the phone was very helpfull. from now I will start by this company.
מוצר:
Lap Top Vaio Tz340
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
10/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב20.4 מסך מחשב Dell 2209WA המכירה נעשתה טלפונית כשנאמר לי שיקח שבוע בערך להספקה. לאחר כשבועיים ניסיתי לברר מדוע לא מגיע המחשב אך מח' המכירות לא הייתה מאויישת בשעות שהתקשרתי (10:30, 16:30 למשל) ולא חזרו אליי. שלחתי כמה מיילים בין ה-27.4 עד ה-3.5 כשלבסוף קיבלתי מייל ב3.5 עם התשובה הבאה:
"עקב בעיות אספקה חוזרות ונשנות מצד הסוכן שלנו בדל
ומחסור בדגם זה בכלל אני נאלץ לזכות אותך באופן מיידי
צר לי אבל אין לי אפשרות אחרת
סליחה על העגמת נפש "
טרם קיבלתי ראיה לזיכוי...
תגובת החנות:
הלקוח צודק, זמני האספקה היו לצערנו ארוכים מהרגיל, במקרה הנ"ל, היינו תלויים בספק מקומי שאכזב אותנו ולא עמד בסטנדרטים המחמירים שחברת נקסטופ מקפידה לעמוד בהם.
הפקנו לקחים מהמקרה הנ"ל ונעשה כל מאמץ בכדי שלא ישנה מקרה כזה בעתיד.
מיותר לציין שהלקוח זוכה.
מוצר:
מסך מחשב 2209WA
תמונת משתמש
שם:
Irena
תאריך:
07/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הזמנה מסורבל. עשיתי הזמנה טלפונית, מסרתי להם את מספר כרטיס האשראי, קיבלתי אישור ותאריך אספקה. למוחורת התקשרו אליי מהחנות וביקשו למלא הזמנה דרך האתר. עשיתי זאת. 10 דקות לאחר מכן הם שלחו לי email וביקשו שאדפיס אותו ואשלח להם בפאקס. כולל מספר כרטיס אשראי בפעם השלישית. אחרי מספר שיחות טלפון מול נציג החנות הם הסכימו לקבל פאקס אם חתימה שלי ורק עם ארבע ספרות אחרונות של הכרטיס. לטענתם הם לא יכלו לבצע את העיסקה ללא חתימה שלי. הופתעתי לגלות ב תדפיס פעולות של כרטיס האשראי שלי, שלמעשה העיסקו בוצעה מיד לאחר הזמנה טלפונית וכל המכתבים, פאקסים וכו' היו לא נחוצים.

יום לפני תאריך האספקה התקשרו אליי מהחנות ואמרו שיהיה עיקוב של מספר ימים. כעבור שבוע התקשרו ואמרו שיהיה עיקוב של עוד שבועיים. כעבור שבועיים התקשרתי לחנות ואמרו לי שמצפים לצשלוח מיום ליום. מאז לא שמעתי מהם.
כל פעם שאני מנסה להתקשר עונה מישהו אחר. וכל פעם עם סיפור אחר. כביכול כולם עדיין מחכים למשלוח (שקרי לחלותין, אנשים מהמשרד שלי שעשו את ההזמנה באותו יום איתי כבר קיבלו את המסכים). פעם אחרת ניסו לספר שזאת אשמת הספק ושאני אדבר עם חברת DELL ישראל.
לא משנה עם מי אני מדברת, אחרי שאני מבקשת תשובה מדויקת ולא סיפור נוסף, אומרים לי שיחיד שמטפל בזה זה איש בשם יעקוב, והוא לא נמצא וישאירו לו הודעה.
מיום ראשון האחרון ועד עכשיו (יום חמישי) אני מתקשרת אליהם פעמיים ביום. יעקוב אף פעם לא שם והוא לא חזר אליי.
את ההזמנה עשיתי בתאריך 28.03.2009
את הפרטים באתר ואת הפאקס שלחתי בתאריך 29.03.2009
היום התאריך הוא 07.05.2009, המסך לא נשלח אליי ואין תגובה מהחנות.
תגובת החנות:
הלקוחה צודקת. לצערנו תהליך קבלת הסחורה התארך מעבר למצופה, מנהל השרות הארצי של DELL בשם איתן יצר קשר עם הלקוחה מספר פעמים והבהיר לה שהאשמה באיחור באספקה הינה של דל ישראל בלבד שלא הצליחה לספק את הסחורה כפי שהתחייבה.
הוצע ללקוחה מספר פעמים זיכוי מיידי, על מנת לשחרר אותה מכל התחייבות.
חברת נקסטופ, כפי שמעידים אלפי לקוחות מרוצים, שמה לה למטרה לשרת את לקוחותיה על הצד הטוב ביותר, ותמשיך גם בעתיד לתת את השרות והמחיר הטובים ביותר!
מוצר:
מסך מחשב
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
30/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מחשב נייד במחיר מעולה!
המחשב הגיע בזמן.
לאחר כצי שנה, התקלקל המחשב. החברה שלחה שליח UPS ותוך יום המחשב תוקן!
שירות ללא דופי!
כל הכבוד!
מוצר:
מחשב נייד 1525
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
22/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי מעוניין במסך מדגם זה,אך ייצורו ושיווקו הופסקו.

חברת נקסטופ פירסמה אפשרות קניה של מסך מחודש (refurbished),מסוג זה,אופציה שלא קיימת,למיטיב ידיעתי,בשום חנות אחרת בארץ.

בשלב ההזמנה נאמר לי כי המסך אינו במלאי,וכי יתכן שיקח זמן רב עד שיגיע לארץ ביבוא מיוחד.מכיון שלא הייתי לחוץ,הסכמתי.

אחרי חודשיים,(!),התקשר אלי נציג החנות,אמר לי שהמסך צריך להגיע תוך שבועיים,ושאל אם אני עדיין מעוניין,ועניתי בחיוב.

אחרי שבועיים,התקשר אלי בעל-החנות,יעקב,בישר לי שהמסך אצלו, הודה לי בחום על סבלנותי,ושאל אם אני עדיין מעוניין...כמובן שעניתי בחיוב,ואחרי יומיים המסך היה בביתי.

חשוב לי לציין,שבשום שלב לפני שהמסך הגיע לחנות,לא נתבקשתי למסור מספר כרטיס אשראי,כך שהייתי יכול לבטל את ההזמנה בכל שלב אם רק רציתי.למעשה יכולתי לבטל אותה גם אחרי שהמסך הגיע,כי,כאמור,לא מסרת(ולא נתבקשתי למסור),פרטי כרטיס אשראי.

לדעתי,החנות התנהלה כלפי בהגינות מופתית.

לגבי המסך,בדקתי אותו,והוא ללא רבב:-)

מוצר:
מסך מחשב 2007WFP
תמונת משתמש
שם:
זאבי
תאריך:
05/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את המחשב הזה בחו"ל והתלהבתי מהמשקל הנמוך שלו ומהיכולות הטכניות שלו, כשחיפשתי בארץ את המחשב נרתעתי מהמחירים הגבוהים שלו עד שראיתי את המחיר של נקסטופ. נכנסתי לאתר והזמנתי את המחשב. כשעה אחרי ההזמנה התקשר אלי יעקב לסגור את ההזמנה. קיבלתי את המחשב כבר למחרת עם תוספת זכרון ועכבר אלחוטי במתנה!
מוצר:
מחשב נייד vgn tz160
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
03/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה נוחה.
התקשרו מיידית כדי לקבל פרטי כרטיס אשראי.
המשלוח נעשה אחרי שישה ימים אל אף שנאמר שהמוצר במלאי.
מוצר:
סוללה למחשב נייד HF674
תמונת משתמש
שם:
ב
תאריך:
26/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמנם החנות צלצלה להודיע שהמסך אינו במלאי וניתן לחכות עד שיגיע, או לבטל את ההזמנה. אולם, התאריך שננקב למתי המסך יגיע עבר, ואחריו עברו עוד שבועות רבים.
כל פעם שצלצלנו קיבלנו תאריך אחר למתי המסך יגיע, והתאריך היה עובר ואף אחד לא טרח לצלצל.
בסוף הגיע מסך אחר e1908w שיש לו חסרונות לעומת ה1908wfp (לא ניתן לסובב אותו, ואין USB HUB מובנה).
כפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו (המתנה של חודשים), סופקו רמקולים של DELL, אבל סופק הדגם הלא נכון שאין דרך להשתמש בו עם המסך שקיבלנו (כנראה שהוא מתאים למסך שהזמנו, אבל לא לזה שקיבלנו).
עשרות רבות של שיחות טלפון עם הצוות לא הואילו. לא נרכוש מחנות זו בעתיד בשום אופן.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מסך מדגם 1908WFP באתר שלנו בתאריך 16.11.08, כפי שהיא בעצמה כותבת, נאמר לה מייד שאין את המסך הזה במלאי אבל היא יכולה להמתין למשלוח הבא.
כמובן שלא גבינו ממנה כסף בכל צורה שהיא על ההזמנה, להיפך, ללקוחה הייתה בכל רגע נתון את האפשרות ללכת ולקנות את המסך בכל מקום אחר ללא שום מניעה או התחייבות אלינו, כפי שהובהר לה בשעת ביצוע ההזמנה .
הסיבה שהלקוחה בחרה להמתין למשלוח הבא, היא המחיר הנמוך של חברת נקסטופ! ואכן, כשהגיע המשלוח, קיבלה הלקוחה מאיתנו מסך מתקדם יותר ללא תוספת תשלום + רמקולים מקוריים (ויקרים) מתנה, כפיצוי על ההמתנה עד שיגיע המסך למרות שהובהר לה מראש שהמסך אותו היא רוצה להזמין נגמר מהמלאי והיא זו שבחרה להמתין למשלוח הבא! חשוב לציין, שזמן אספקת המסך היה בתאריך 17.12.09 (חודש מיום ההזמנה).
וזהו סיפור המעשה: כשהגיעו הרמקולים (בחינם, כזכור) לביתה, לא הצליחה הלקוחה להרכיבם בעצמה (למרות ההוראות הברורות המצורפות אליהם) ולדעתה, צריכה חברת נקסטופ לשלוח טכנאי ישירות אל ביתה בכדי להרכיב לה את הרמקולים. את הדרישה הזו בחרה הלקוחה לבקש בצורה גסה למדי מנציגי השירות של חברת נקסטופ, ביחוד אחרי שנציג החברה הסביר לה שלדעתו יש פה מן הניצול של החברה...
חברת נקסטופ הייתה ותמשיך להיות גאה בשירות המצויין אותו היא מספקת כבר שנים ללקוחותיה.
מוצר:
מסך 1908wfp
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply