מפרסם ב-zap מאז 2002

‎קאמרה ישראל‎ ‏(Camera) - עמוד 2

רשת חנויות מקצועית מחיפה ועד אילת (11 סניפים)

3 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: camera.co.il
בעלים: פוטו סטודיו ניסים
נמצאו 470 חוות דעת גולשים על קאמרה ישראל
hrosenblat
hrosenblat
05.06.2019
מוצר שנרכש: תמונת פספורט

הייתי צריכה לעשות תמונת פספורט. התקשרתי בבוקר לחנות ואמרו לי שלא עושים בכל סניף, שאלתי ספציפית על סניף הר חוצבים בירושלים ואמרו לי שבסניף הזה כן עושים. בהמשך היום הלכתי ברגל לחנות, מרחק 10 דקות הליכה, ביום קיץ חם, וכשנכנסתי לסניף אמרו לי שלא עושים שם תמונות פספורט וגירשו אותי החוצה בצורה לא אדיבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Chani
Chani
18.02.2019
מוצר שנרכש: מטען חלופי

רכשתי לפני כחודש מצלמת ניקון ואבד לי המטען נגשתי לסניף הר חוצבים אריאל נתן לי שירות מעולה ואין מה לדבר על המחיר הסמלי ששילמתי . אין ספק שאחזור לרכוש בקאמרה . ממיצה בחום !

חוות הדעת עזרה לכם?
Colette
Colette
13.02.2019
מוצר שנרכש: פיתוח תמונות

שמי קולט רובינס ואני גננת בגן בשכונה גילו בירושלים במסגרת עבודתי בגן אני מפתחת כל שבוע תמונות בכמויות ומקבלת מחירים מצוינים .אך חשוב לי לציין את היחס המדהים שאני מקבלת בחנות מי כל עובדי החנות יחס חם ומקצועי והאיכות המצוינת של הפיתוח נותן לי להרגיש שאני במקום הנכון .כל שבוע אני מגיעה לחנות ברחוב יפו בירושלים ומקבלים אותי עם חיוך רחב . תודה רבה פוטו ניסים קולט רובינס

חוות הדעת עזרה לכם?
Omer Ravid
Omer Ravid
26.11.2018
מוצר שנרכש: CANON EOS 1300D

הזמנתי מצלמת CANON EOS 1300D שהתחייבות האספקה היא עד 7 ימי עסקים. לאחר 7 ימים שלא הגיע המשלוח, התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי ואמרו לי שמצטערים אבל היה עיכוב במשלוח לארץ והתחייבו שיסופק ביומיים הבאים. משלא הגיע לאחר יומיים התקשרתי שוב לבדוק ונאמר לי שהמשלוח לא הגיע עדיין. אני יכולה להבין עיכוב במשלוח לארץ, אך החוצפה היא שלא מעדכנים את הלקוח ולא מוכנים לפצות אותו בדמי המשלוח ששילם (30ש"ח), זה הדבר היחיד שביקשתי. כמובן שביטלתי את העסקה.

חוות הדעת עזרה לכם?
udiakuka
udiakuka
30.08.2018
מוצר שנרכש: Canon EOS 80D Sigma 17-50mm f2.8

עד לפני יומיים הייתי הולך לcamera בקניון איילון בעיקר בשביל לפתח תמונות. מיותר לציין שמאז ומתמיד הייתי מקבל שם יחס חם ושירות אדיב במיוחד. השירות הזה הגיע לשיא כאשר החלטתי שאני רוצה לקנות מצלמה מקצועית. אחרי הרבה מחקר הגעתי למסקנה שלי הכי מתאים הcanon eos 80D. הגעתי לחנות, וכבר מהרגע הראשון קיבל אותי המוכר (שיסלח לי כי אני לא זוכר את השם שלו) בצורה מדהימה! מהרגע שאמרתי לו שזו המצלמה הראשונה שלי, הוא ברוב אדיבותו פינה את עצמו לגמרי אלי ועזר לי בכל כך הרבה דברים. הדבר הראשון שהייתי צריך בו עזרה זה בחירת עדשה. כמובן שהיה לי משהו בראש לפני, אך הוא עזר לי להבין מה באמת טוב בשבילי. לצורך העניין רציתי לקנות את הcanon 50mm f1.8, והתלבטתי לגבי עדשה שנייה. הוא מיד הציע לי את הsigma 17-50mm f2.8 ואמר לי שאין לי מה לקחת בינתיים את ה50mm מכיוון שהיא תיזרק הצידה. כמובן שהוא יכל בכיף למכור לי את שתי העדשות, והייתי באמת לוקח אותן בשמחה, אך הוא באמת רצה לעזור לי. הוא טען, ובצדק, שאני אתנסה עם העדשה הזאת ואחרי כמה זמן אחליט אם אני רוצה גם את ה50mm (שהרי היא לא בורחת לשום מקום), ובינתיים חבל על הכסף. ואתם יודעים מה? בינתיים אני מסתדר מצויין עם העדשה הזאת ויצאו לי תמונות מדהימות! מיד לאחר מכן הוא עזר לי לבחור תיק וכרטיס זיכרון, שעד עכשיו משרתים אותי נאמנה, וכמובן כל הזמן הזה שמר על סבלנות והסביר לי בצורה מדהימה את כל מה שצריך לדעת. זה כמובן לא הסוף, שכן לאחר מכן הוא הוציא איתי את המצלמה והסביר לי על כמה דברים חשובים, כמו איך להזהר כששמים עדשה חדשה. קניתי את המצלמה עם האחריות של קרט, והוא אפילו רשם בשבילי את האחריות באתר שלהם. בשורה התחתונה שירות מדהים שבאמת לא מקבלים בשום מקום! המחירים מאוד דומים לחנויות אחרות, ואפילו לרוב הציוד זול בערך ב50 ש"ח מחנויות אחרות. אין ספק שאני אמשיך לבוא לcamera! ולמוכר ששכחתי את השם שלו, קודם כל סליחה על זה, ודבר שני המון תודה! אתה איש מדהים!

חוות הדעת עזרה לכם?
עופר
עופר
30.08.2018
מוצר שנרכש: מצלמה 80 D

לא שווה לנסוע עד לאילת כדי לרכוש מהם מצלמה ועדשה . יקרנים ואם זה לא מוצא חן בעיני בעל העסק אז שיתקשר אליי 0504324568 אני יגיד לך שאתה שוחט . כי אותו דגם מצלמה ועדשה בחיפה עולים אותו המחיר ככה שמשהו אצלך לא כשר בעסק שאתה בכול זאת גובה את המע''מ בדרך עקיפה .

תגובת החנות

חנות הצילום קאמרה באילת היא החנות הכי זולה במזרח התיכון ובוודאי שבוודאי במדינת ישראל ועל כן טענתך איננה נכונה והכפשה לשמה . מצער שזאפ נותנים במה לעוולות מסוג שכזה ולתת דרור להשתלחויות כאלה. כך שאם החום באילת העלה את חמתך ובחרת לצנן אותו באמצעות כתיבת ביקורת כזו אז אנו שמחים שתרמנו למשהו חיובי אחד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Mor
Mor
15.04.2018
מוצר שנרכש: מצלמה SONY A6000

באפריל 2017 קניתי בקמרה מצלמצ סוני A6000. כאשר התקלקל כפתור בורר פניתי לסניף דיזנגוף, והכפתור הוחלף אולם רק לאחר המתנה ארוכה של חודש, מאחר והיה צריך להזמין חלק מחו"ל. זמן קצר לאחר מכן גיליתי שהעינית הפסיקה לעבוד, חזרתי לסניף ששלח את המצלמה למעבדה שיצרה עמי קשר ועדכנה שלמרות שהמצלמה באחריות עלי לשלם 500 ש"ח, שליש ממחיר המצלמה, מאחר ומדובר ב"שבר פנימי". יש לציין כי המצלמה לא נפלה או נפגעה, המצאת בתיק מרופד, וכי נשלחה מסניף דיזנגוף למעבדה והוחזרה לחנות באמצעות דואר ישראל ובהחלט יכול להיות שהשבר נוצר בעת המשלוח. עוד נמסר לי שגם הפעם אין חלק חלופי במלאי וצריך להמתין עוד חודש עד שיגיע מחו"ל. בנסיבות אלה העדפתי כבר לתקן במקום אחר אולם הוסבר לי שאם אעשה זאת האחריות תתבטל. בנסיבות אלה נאלצתי לשלם יותר משליש ממחיר מצלמה כמעט חדשה שנמצאת באחריות ושוב להמתין חודש... בתום חודש קיבלתי את המצלמה אולם מיד ראיתי שלא סגרו אותה כמו שצריך, אחד החלקים הפנימיים שלה בלט כלפי חוץ. מאחר ועמדתי לטוס לחו"ל לא היה זמן להמתין עדש שישלחו את המצלמה בדואר ישראל למעבדה בירושלים ולכן הוצע לי לקחת המצלמה בעצמי למעבדה בתל אביב אליה הפנו אותי, וכך עשיתי, נסעתי במיוחד לאותה מעבדה בתל אביב, השארתי את המצלמה במשך מס. ימים מאחר ונאלצו לפרק אותה ולהרכיב מחדש. בקיצור, שירות תיקונים לא מקצועי, המצלמה נפתחה ונסגרה מספר פעמים בתקופה קצרה והתחושה שרב הנזק על התועלת, זמינות חלפים נמוכה ונאלצתי לשלם שליש ממחיר המצלמה עבור תיקון עינית למרות שהיתה במסגרת אחריות. במילה אחת, מאכזב.

תגובת החנות

מהמידע שיש בידנו ודו"ח המעבדה והשתלשלות העניינים תיאור הדברים שמוצגים כאן אינם מדויקים. לצערנו מצלמות או ציוד יקר שניזוק על ידי לקוח הם תיסכול רב ואכזבה מהמצב אבל אין זו אשמת החנות בנזק שנוצר .

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.04.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel's Apparel Guide
Daniel's Apparel Guide
01.04.2018
מוצר שנרכש: Nikon 50m 1.8

שירות מצויין ומחירים טובים ..פניתי דרך הטלפון וקיבלתי שירות טוב גם בחנות שהגעתי למלחה תודה לכל הצוות

חוות הדעת עזרה לכם?
shay
shay
06.03.2018
מוצר שנרכש: סיגמה 50-100

בתור צלם בחרתי את העדשה של סיגמה .לאחר שחיפשתי מי מוכר ומה המחיר היגעתי לקמרה כי המחיר היה זול וקיבלתי שנתיים אחריות .. לקחתי בסניף מלחה ואני מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
Yazan
Yazan
04.03.2018
מוצר שנרכש: GoPro 5

בדקתי בזאף וראיתי שיש למקרה את המצלמה, בהתחלה חשבתי שהם יקרים אבל ראיתי שהם מוכרים אחריות יבואן רשמי וזה ההבדל הקטן.. באתי לסניף מלחה שילמתי לקחתי וקיבלתי אחלה שירות

חוות הדעת עזרה לכם?
Alexander
Alexander
21.02.2018
מוצר שנרכש: Nikon AS-P 70-300 VR DX

הזמנתי עדשה מהם מאתר. קופץ קופון שמבטיח השוות מחיר להצעהה הכי טובה ב-ZAP. למחר אני מתקשר לברר מה קורה: תגובה אנו מסדרים הזמנות נחזור עד מחר בבוקר. וכך במשך 3 יומים, אני מתקשר, אף אחד לא חוזר. פיתו בקופון אך לא רוצים לחבד אותו אז מבלבלים מוח שתוותר. ביטלתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ilan
Ilan
21.02.2018
מוצר שנרכש: Godox ad600

שירות טוב ומחיר זול ביחס לשאר החוניות נתנו לי שירות מקצועי בלי נסיונוס לדחוף סתם דברים..ממליץ לדנות בסניף מלחה

חוות הדעת עזרה לכם?
אביה
אביה
20.02.2018
מוצר שנרכש: canon 750d מצלמה

השירות התחיל כבר מהשיחות טלפון שהתקשרתי לברר על המצלמה, שענו לי באדיבות הקשיבו ויעצו לי , נתנו הצעות מחיר טובות בהמון סבלנות. ואז כבר שהגעתי לחנות בראשלצ מיד ידעו על מה מדובר, והביאו לי את המצלמה. קיבל אותנו בחור בשם איתי שממש הקשיב לכל השאלות ויעץ לנו בסבלנות ומקצועיות, בלי לנסות לדחוף לנו דברים מיותרים. הכל באמת מכל הלב. כזה שירות לא קיבלתי כבר המון זמן, ויצאנו מישם שמחים ומרוצים במחיר טוב מאוד!!! תודה רבה לכם!

חוות הדעת עזרה לכם?
Amit
Amit
14.01.2018
מוצר שנרכש: Canon 750D 18-55 STM

סה"כ הייתה אחלה חוויה, המוכרים היו אדיבים והסבירו כל מה שהיה צריך לדעת. אקנה שם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
dudu
dudu
12.09.2017
מוצר שנרכש: Godox v860 ii

רשת חנויות צילום מקצועית עם שירות מעל ומעבר יחס טוב וסבלנות רבה להסביר ללקוח הכל בפרט האני מסניף קניון מלחה ואריאל מהר חוצבים תודה רבה לכם ומחירים נוחים

חוות הדעת עזרה לכם?
زياد
زياد
24.07.2017
מוצר שנרכש: panasonis tz 57

קניתי בסניף מלחה ירושלים לאחר בדיקת המחיר שהיה הכי זול קניתי והשירות היה טוב וסבלני

חוות הדעת עזרה לכם?
Gabriel
Gabriel
17.07.2017
מוצר שנרכש: עדשה CANON 70-200 f2.8L IS II USM

בהתחלה בחרתי בחנות כי היא הקרובה ביותר למקום עבודתי וגיליתי צוות מקצועי שיודע לייעץ ולהמליץ, לא הקנייה הראשונה שלי בסניף ובטח לא האחרונה!! ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Shai
Shai
17.07.2017
מוצר שנרכש: מצלמת גופרו 5

האמת שאני חייב לציין את נושא השירות. רכשת באוקטובר 2016 מכשיר גופרו 5. בסופש באילת כשהכנסתי את המכשיר למים נכנסו מים למכשיר. הגעתי לסניף קארמה כדי לשלוח את המכשיר לתיקון במסגרת האחריות. מיד האני (נציג השירות) בירר במקצועיות עם ניר, נציג היבואן ומבלי להתווכח - ניתן לי מכשיר גופרו חדש. זה שירות שאני לא רגיל בארץ. כל הכבוד! שאפו! הרווחתם לקוח חזור!!

חוות הדעת עזרה לכם?
שלמה
שלמה
16.07.2017
מוצר שנרכש: Panasonic vx980

טיפול מסור ומקצועי. זכיתי ליחס סבלני עם הרבה חן.קניתי במלחה ירושלים מצלמת פנסוניק וידאו טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
Eitan
Eitan
03.07.2017
מוצר שנרכש: מצלמה X-T10

קניתי מצלמה בדיזינגוף סנטר - קיבלתי מדודו שירות מעולה, וידע מקצוע. הלך לקראתי בכמה דברים באופן יוצא מן הכלל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ori
Ori
29.05.2017
מוצר שנרכש: מצלמה Fz100

נכנסתי לחנות בדיזינגוף סנטר קיבל אותי בחור בשם דודו הבחור מקצוען אמיתי הרמת ידע שלו מרשימה ביותר היה שירותי מקצוען השירות שקיבלתי היה מעולה אני בטוח יחזור לקנות אצלו

חוות הדעת עזרה לכם?
ערן
ערן
16.05.2017
מוצר שנרכש: מצלמה fz70

רק אחרי שמלאתי את כל פרטי ההזמנה כולל אמצעי תשלום קיבלתי הודעה שההזמנה נקלטה אבל לא מאושרת עד שאין אישור נציג שירות. למרות זאת לא פנו אלי מהחנות. כשהתקשרתי לברר הודיעו לי שהמוצר לא במלאי ולכן ההזמנה לא התקבלה. לא קיבלתי אישור לדואר האלקטרוני על ביטול ההזמנה וגם נציג השירות לא הסכים לשלוח לי אישור במייל כי ההזמנה לשבריו לא קיימת. אצלי במייל יש הודעה שההזמנה התקבלה והיא בטיפול ושאפשר לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה באתר. אבל באתר לא ניתן למצוא את ההזמנה - כנראה כי המוצר לא במלאי. בקיצור. מדובר באתר מכירות באינטרנט שלא יודע איך אתר מכירות באינטרנט אמור לעבוד. אם המוצר לא במלאי אז תורידו אותו מהאתר. ואם כבר טעיתם המינימום זה להודיע ללקוח שההזמנה לא תתקיים ולשלוח אישור בכתב.

חוות הדעת עזרה לכם?
slessoff
slessoff
14.05.2017
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלי s33

הם פרסמו מצלמה במחיר מצוין. אחרי שהזמנתי, הם התקשרו ואמרו שהמצלמה לא נמצאת במלאי עד אין קץ. התחליפים שלהם לא היו קרובים. אחרי הכל, הם ממשיכים לפרסם את המצלמה הלא קיים מפתה על zap! הם נראים שקרנים!

חוות הדעת עזרה לכם?
קובי ק.
קובי ק.
12.05.2017
מוצר שנרכש: מצלמה D7200

הזמנתי מצלמה דרך האתר, אספתי אותה ורכשתי ציוד נוסף בסניף קניון אילון. בסניף קיבלתי שירות מקצועי ואדיב משחר שהסביר והדגים בסבלנות רבה. לקבלת שירות מעולה ממליץ על סניף.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון